nee ik kan niets met muziek ( en sport... ik had vroeger een fobie voor sport, weet niet hoe het daar nu mee is gesteld, maar sport is in ieder geval geen passie dan)quote:
dat is te vaagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
Als je veel probeert kom je vanzelf wel iets tegen.
Ik zeg ook niet dat je alles moet proberen. Je weet wat je leuk vindt om te doen, zoek daar gewoon iets. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat is te vaag
"ja geweun alles probere!!"
?????
Ja dat snap ik niet, want ik ben dom en achterlijk.
Ben jij een Hagenees?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef linpunt het volgende:
Gossip girl kijken en alle relaties en verhaallijnen opschrijven in een tumblr.
Ja? Jij vindt zeg maar dat ik dat echt weet? Oh oke.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je alles moet proberen. Je weet wat je leuk vindt om te doen, zoek daar gewoon iets. Zo moeilijk is het niet.
Zucht, zoek het uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja? Jij vindt zeg maar dat ik dat echt weet? Oh oke.
Mijn tante heeft wel bij een vogelclub gezeten, dat was ook best oké, maar 65+..
Nee jij bent wel mijn voorbeeld op zich, jij bent lekker hard.quote:
Alsof ze daar iemand aannemen met een "jaaa, ik weet het niet precies, dus dit dan maar"-instellingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef gamezz het volgende:
Ga naar een interesse/beroepskeuze test bureau.
Of kunstacademie ofzo?
exact- met mij valt geen pad te betegelen (?? ja zo'n Gezegde)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef linpunt het volgende:
[..]
Alsof ze daar iemand aannemen met een "jaaa, ik weet het niet precies, dus dit dan maar"-instelling
ja hihi dat lukt altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef Schalks. het volgende:
Wel lekker spontaan begonnen met je 'Haayhaay'
Nou kijk, je weet 'ongeveer' wat je leuk vindt maar niet direct wat precies. Je zegt zelf arthousefilms kijken bijvoorbeeld, er zijn filmzalen die hele avonden organiseren voor arthousefilms en liefhebbers daarvan, dan kom je met mensen in contact die een interesse delen en misschien kom je op die manier andere dingen tegen die je interesseren en kun je je daar ook in verdiepen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee jij bent wel mijn voorbeeld op zich, jij bent lekker hard.
Ik vind jou wel interessant, met dat "aanpakken" zo. Volgens mij heb jij best iets zinnigs te zeggen hierover.
Ach, ik denk dat je het stiekem al weet, althans, een richting. En je weet wat je niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
exact- met mij valt geen pad te betegelen (?? ja zo'n Gezegde)
bijna 19, maar ik ben goed van geest hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef Pensionante. het volgende:
Hou oud ben je? Dan kunnen we je beter helpen
Nee want ik ben zelf 14quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
bijna 19, maar ik ben goed van geest hoor
kun je me nu beter helpen?
Ooooh, dan heb je nog geen quarter life crisisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
bijna 19, maar ik ben goed van geest hoor
kun je me nu beter helpen?
ik heb een soort van vrienden, allen met minimaal anderhalf uur reistijd, 20 euro reisgeld dus, eigen druk leven ( - dat laatste geldt voor een bepaald iemand niet, maar diegene laat niks van zich horen)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
maar je heb dus ook geen vrienden?
Hihi je zei pik hihiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Random nerds op gaan pikken op straat en seks met ze hebben, doe je iets goed voor de wereld
Hihihii je zei weer pik hihiiiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij was toch 14? Ga maar lekker met je pikkie spelen ja.
ik zou zeggen zoek vrienden of is dat het doel van de hobby die je zoekt? ik vind het trouwens best een raar topic, wij kunnen toch niet zeggen wat jij leuk moet gaan vinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik heb een soort van vrienden, allen met minimaal anderhalf uur reistijd, 20 euro reisgeld dus, eigen druk leven ( - dat laatste geldt voor een bepaald iemand niet, maar diegene laat niks van zich horen)
jawelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
ik zou zeggen zoek vrienden of is dat het doel van de hobby die je zoekt? ik vind het trouwens best een raar topic, wij kunnen toch niet zeggen wat jij leuk moet gaan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |