Nummers worden automatisch verhoogd bij een nieuw deel, dus dat hoef je niet handmatig te doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
oh kut. 1449 moet het zijn. TR is al gemaakt voor verandering.
Ik merk het idd. sorryquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nummers worden automatisch verhoogd bij een nieuw deel, dus dat hoef je niet handmatig te doen.
Waar we lekker bij het hotel herrie gaan schoppen om ze te vemroeienquote:
quote:
Ik stond onder douche en om de aantal jaar (laatste keer was 2008 ofzo) gebeurt het wel eens dat ik een soort van onwel wordt dan moet ik gewoon even gaan zitten en uitrusten en gaat het over. Dat wou ik nu ook doen maar ik nam te veel tijd waardoor het licht uit ging en ik 3 minuten later werd in het van de muur afgerukte douchegordijn.quote:
mietjes gemeentequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee mag niet van amsterdam. dit keer met een biertje in de kroeg
stel we worden kampioen: dan de tt: wat zijn die tukkers stil.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Saekerhett het volgende:
AFC Ajax #1549: De hapjes zijn klaar, waar is de...?
Klinkt best gevaarlijk, kun je niet verdrinken als je ongelukkig terecht komt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
z
Ik stond onder douche en om de aantal jaar (laatste keer was 2008 ofzo) gebeurt het wel eens dat ik een soort van onwel wordt dan moet ik gewoon even gaan zitten en uitrusten en gaat het over. Dat wou ik nu ook doen maar ik nam te veel tijd waardoor het licht uit ging en ik 3 minuten later werd in het van de muur afgerukte douchegordijn.
En dan nog niet winnen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar we lekker bij het hotel herrie gaan schoppen om ze te vemroeien
Ja dat zou kunnen ja had ook keihard met mijn hoofd op de WC pot terecht kunnen komen. Maar ik weet dat ik de volgende keer gewoon meteen op de grond moet gaan zitten en ik even moet wachten tot het vermindert. Ik wou nu nog de douche uit zetten, bril pakken enz. Ja dan gaat het dus fout.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klinkt best gevaarlijk, kun je niet verdrinken als je ongelukkig terecht komt?
'nee kijk, dit keer gaan er allemaal supporters naar de hotel van twente. gaan ze herrie schoppen tot 2 uur middernacht enz. kunnen ze slecht slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan nog niet winnen...
Gebeurde vorige week trouwens toch ook niet?
Uit gaan van eigen kracht is ook niet van toepassing.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'nee kijk, dit keer gaan er allemaal supporters naar de hotel van twente. gaan ze herrie schoppen tot 2 uur middernacht enz. kunnen ze slecht slapen
Twente had dit toch kunnen verwachten niet heel slim van ze. Al is het wel een achterlijk gedoe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'nee kijk, dit keer gaan er allemaal supporters naar de hotel van twente. gaan ze herrie schoppen tot 2 uur middernacht enz. kunnen ze slecht slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |