Ik ook niet, wordt me ook niet altijd in dank afgenomen, he Hups?quote:
jah gewoon dat standaard kladblokje iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En tóch staat er bij élke post van jou een PI.
/flauw.
Que?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt me ook niet altijd in dank afgenomen, he Hups?
Dat mijn sarcasme en lol niet altijd goed uitpakt door gebrek aan gebruik van juiste PI'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Ik ga even hond van vriendin uitlaten en langs de winkel.
Tot over een uurtje ofzo
Toch wel bier halen hè?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Tot over een uurtje ofzo
laterzzquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Tot over een uurtje ofzo
Tot straksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Tot over een uurtje ofzo
is goeie pizza idd!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:37 schreef Redskillz het volgende:
Die Steenoven pizza van dr oetker is nog best te eten..
same here, net klaar met etenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook m'n voedsel achter m'n kiezen zitten
Ik heb mn voer ook net opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
en ondertussen zal je Grolsch ook wel koud zijn, ik zeg proost!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wacht nog evenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en ondertussen zal je Grolsch ook wel koud zijn, ik zeg proost!
okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wacht nog even
Eerst bedenken of ik wel of niet Viro ga assisteren
BOOZEEEEquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel bier halen hè?
Of ga je echt alleen langs de winkel?
*overgiet Outpost met hete pek en veren*quote:
ja, teveel aandacht is nie goe hequote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*overgiet Outpost met hete pek en veren*
NU heb je het pas warm..
Wodka, whisky, tequila, rum . . . Vertel het me, wát gaat het worden?quote:
In gevecht met een koekje?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja, teveel aandacht is nie goe he
en was in gevecht met een koekje
Hahahaha, mja te weinig ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja, teveel aandacht is nie goe he
en was in gevecht met een koekje
ook dat,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
In gevecht met een koekje?
wilde het koekje niet opgegeten worden?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook dat,
was een mokka lady, en wou eerst het koekje gedeelte opeten zodat ik mokka en chocolade over hield, resultaat.. dik gesmeer natuurlijk
wie wil de pic zien ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook dat,
was een mokka lady, en wou eerst het koekje gedeelte opeten zodat ik mokka en chocolade over hield, resultaat.. dik gesmeer natuurlijk
ik deed het altijd andersom, ik word nu misselijk van die dingenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook dat,
Ditquote:
andersom is ook makkelijkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:52 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ik deed het altijd andersom, ik word nu misselijk van die dingen
Nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een mokka lady is?
Die willen we natuurlijk zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
andersom is ook makkelijker
dit faalde nogal
en vriendin op msn heeft pics genomen
Ik zou zeggen een negerin maar dat strookt niet echt met het eerder genoemde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een mokka lady is?
Dit idd!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een negerin maar dat strookt niet echt met het eerder genoemde.
whahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=acd50b2b760661c6
de 5de hit
![]()
![]()
![]()
Google is er ook snel bij
chocolade, mokka en een koekjequote:
Juist, en ik at atijd eerst de bovenkant op want die is vrij zacht, en dan hou je een rond koekje over,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een Mokka Lady:
[ afbeelding ]
De middelste verpakking
HAHAHAHAHAHA geniaal!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
de 5de hit
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
de 5de hit
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik. Goor dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
chocolade, mokka en een koekje
Dat kan ik nu idd ook ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Juist, en ik at atijd eerst de bovenkant op want die is vrij zacht, en dan hou je een rond koekje over,
maar Knetter die heeft dus eerst de onderkant opgegeten, en daarna de zachte bovenkant, ik kan me er wel een plaatje bij bedenken![]()
Wat nouquote:
Wutt... ? Zei ik dat dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat nou?
Jofu door je speakers man, wie wil dat nou niet!?
Ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fout ventje
* Knetterkrankjorum zingt mee
Jij ging toch andere dingen doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fout ventje
* Knetterkrankjorum zingt mee
doing it as we speakquote:
Ach ja, dat hoort er ook bij natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doing it as we speakben me nu nl mentaal aan het voorbereiden
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Ze hadden deze chicks naar het ESF moeten sturen!
Ja idd!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Hadden we dan gewonnen, iets behalve de pedoprijs?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Ach ze hadden waarschijnlijk hoger gescoord dan die lui die er nu naar toe gestuurd zijn!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hadden we dan gewonnen, iets behalve de pedoprijs?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ook nie, blijft meesterlijk! kale kano!!
Ik snap ook niet waarom ze er niet mee kappen. Wtf is t nut om iedere keer uitgeschakeld te worden in de halve finale? De publieke moet toch bezuinigen? Hop kappen met die onzin dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze hadden waarschijnlijk hoger gescoord dan die lui die er nu naar toe gestuurd zijn!
Kweetniet hoor, maar ze hebben allemaal wel iets waar je liever niet mee geassocieerd wilt worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hadden we dan gewonnen, iets behalve de pedoprijs?
Of gewoon een keer A-artiesten er naar toe sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze er niet mee kappen. Wtf is t nut om iedere keer uitgeschakeld te worden in de halve finale? De publieke moet toch bezuinigen? Hop kappen met die onzin dus.
die willen het risico niet lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Of gewoon een keer A-artiesten er naar toe sturen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet hoor, maar ze hebben allemaal wel iets waar je liever niet mee geassocieerd wilt worden.
De 3 J's worden gezien als A artiest in die wereld!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Of gewoon een keer A-artiesten er naar toe sturen.
...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 3 J's worden gezien als A artiest in die wereld!
wutt is goeien muziek mangquote:
Succesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
joa ik ga dingen doen enzo. luister nog wel
Veul plezier!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ga maar gezellig dingen doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dingen iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee, eerder weten wat ze wel gaat doen![]()
Dus? Kan je mij dan mn fantasie niet gunnen ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee, eerder weten wat ze wel gaat doen![]()
Ik geen fantasie, jij geen fantasie, zo werkt dat!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Kan je mij dan mn fantasie niet gunnen ofzo?
Mja moet je t dan ook voor mij verpesten...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gedetailleerder, dan is de fantasie er al af enzo
joh, ze is gewoon ff wat doen, dat jij er van alles achter zoekt zegt meer over jou dan over haar nietwaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gedetailleerder, dan is de fantasie er al af enzo
wij fok!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geen fantasie, jij geen fantasie, zo werkt dat!
Matennaaier!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geen fantasie, jij geen fantasie, zo werkt dat!
Jij snapt het niet he, ik weet wat ze doen is, ik zoek er niets achterquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
joh, ze is gewoon ff wat doen, dat jij er van alles achter zoekt zegt meer over jou dan haar nietwaar
Dan... heb je pech..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou lekker!Als t maar geen Grolsch is... Daar krijg ik hoofdpijn van...
hoezoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou lekker!Als t maar geen Grolsch is... Daar krijg ik hoofdpijn van...
msn foks the topic!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij snapt het niet he, ik weet wat ze doen is, ik zoek er niets achter
Dan hoef ik dus niet!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan... heb je pech..
Ik heb Grolsch gehaald vanmiddag
Ze kan voorlopig niet typen enzo, heeft al d'r vingers nodigquote:
Hehehehehe kijk nou kan ik tenminste weer mn fantasie laten gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze kan voorlopig niet typen enzo, heeft al d'r vingers nodig
Doe eens niet zo patserig jijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ransaap!, genoeg nu. we gaan genieten van dit heerlijke nummer!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe eens niet zo patserig jij
Je kan jezelf moeilijk wassen/douchen zonder je handen te gebruiken toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe eens niet zo patserig jij
Hoeveel keuze had je eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan... heb je pech..
Ik heb Grolsch gehaald vanmiddag
Tuurlijk wel. Als ze bezoek heeft kan dat makkelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan jezelf moeilijk wassen/douchen zonder je handen te gebruiken toch?
En er zijn mensen als verzorgers en zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ze bezoek heeft kan dat makkelijk.Doh! Moet ik nou alles uitleggen.
Keus zat hoor.. Maar er was geen Palm.. Dus kon ik kiezen tussen Jupiler (8 flesjes) of Grolsch (12 flesjes)quote:
Ja ok maar dan doet ze t niet zelf.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En er zijn mensen als verzorgers en zo
Of gewoon van de muur 1 grote spons-achtig iets maken en daar tegen aan wrijven. dat lijkt me best wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ze bezoek heeft kan dat makkelijk.Doh! Moet ik nou alles uitleggen.
Beugels zijn wel epicquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zat denk ik maar hij zal wel kicken op die beugelflesjes.
hij wil punten scoren bij samzz denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zat denk ik maar hij zal wel kicken op die beugelflesjes.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Keus zat hoor.. Maar er was geen Palm.. Dus kon ik kiezen tussen Jupiler (8 flesjes) of Grolsch (12 flesjes)
Kan idd ook nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of gewoon van de muur 1 grote spons-achtig iets maken en daar tegen aan wrijven. dat lijkt me best wel lekker eigenlijk.
Geen beugels, draaidoppenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beugels zijn wel epic
Helemaal als het bier precies koud genoeg is![]()
Klinkt goed. Nieuwe beste idee van Nederland ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of gewoon van de muur 1 grote spons-achtig iets maken en daar tegen aan wrijven. dat lijkt me best wel lekker eigenlijk.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil punten scoren bij samzz denk ik
Das dan ook t enige wat ik leuk vind aan Grolsch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beugels zijn wel epic
ik krijg koppijn van de saucijzenbroodjes van de hemaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik veul. Grolsch is t enige biertje waar ik koppijn van krijg. Vraag me niet waarom...
Maar toch, beugels zijn wel epicquote:
Ja, maar dan ga je toch niet zeggen dat er keus zat was?quote:
Oh dat zal t idd zijn ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij wil punten scoren bij samzz denk ik
Ik kon tussen veel meer kiezen.. Maar de rest wilde ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je toch niet zeggen dat er keus zat was?Zeker als je maar tussen twee dingen kan kiezen.
Maar als je van beugelflesjes houdt kun je ook eens iets van De Hemel kopen hè.
Daar heb ik destijds nog elke zaterdag er een stuk of 4 van gegeten, verser dan vers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik krijg koppijn van de saucijzenbroodjes van de hema
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik krijg koppijn van de saucijzenbroodjes van de hema
Ja man, tevens maakt het seks in de douche een stuk aangenamer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Nieuwe beste idee van Nederland ?
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar toch, beugels zijn wel epic
uitwone die handelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
* Viro zingt mee: "So hott i dont wanne be your friend, i wanna fuck you like i never gonna see you again"
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja man, tevens maakt het seks in de douche een stuk aangenamer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja man, tevens maakt het seks in de douche een stuk aangenamer.
quote:
quote:Unter Nuppen versteht man in der Glasherstellung kleine Posten Glas, die auf Fuß, Schaft oder Wandung des Gefäßes in Form von Tropfen aufgesetzt wurden. Je nach Dreh- und Stempeltechnik des Glaspfropfens entstanden auf diese Weise verschiedene Formen, beispielsweise Schneckenmuster, Rosetten, nach oben spitz gezogene oder mehrfach mit Stempeln so gepresste Gebilde, dass ein himbeer- bzw. brombeerähnliches Aussehen des Tropfens erzielt wurde; in diesem Falle spricht man von Beerennuppen.
Pils!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wodka, whisky, tequila, rum . . . Vertel het me, wát gaat het worden?
hmm, bedenk me ineens dat ik paar uur geleden wat bier in de vriezer hard gegooit, hopelijk is het niet helemaal bevroren nu. dan drink zo onhandigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beugels zijn wel epic
Het wordt in Nederland gebruikt voor iets. Maar niet dit.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hmm, bedenk me ineens dat ik paar uur geleden wat bier in de vriezer hard gegooit, hopelijk is het niet helemaal bevroren nu. dan drink zo onhandig
vriezer helemaal vol met pilsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hmm, bedenk me ineens dat ik paar uur geleden wat bier in de vriezer hard gegooit, hopelijk is het niet helemaal bevroren nu. dan drink zo onhandig
Een paar uur geleden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik ben helemaal besef van tijd kwijtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een paar uur geleden?Volgens mij ben je zo lang nog niet terug..
Als je je ingewanden open wilt rijten, is dat een heel goed ideequote:
Ik krijg alleen Duitse dingen te zien als ik erop google..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt in Nederland gebruikt voor iets. Maar niet dit.
Ja, ik ook. Daarom dacht ik, ik vraag het.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik krijg alleen Duitse dingen te zien als ik erop google..
Proost dan maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik ben helemaal besef van tijd kwijt. maar 3 kwartier in de vriezer gelegen, goed koud dus!
Kijk geniaal op tijd dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik ben helemaal besef van tijd kwijt. maar 3 kwartier in de vriezer gelegen, goed koud dus!
Wiki kent het verder ook niet.. zal weel weer enorme slang zijn danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom dacht ik, ik vraag het.
Het bier gaat kapot? /opalleslakkenzoutlegstemmingquote:
Nou, ik wens je veel plezier met bevroren bier met stukjes glas en vriezermeuk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het bier gaat kapot? /opalleslakkenzoutlegstemming
Overigens moet ik wel een beetje aan Black Books denken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wens je veel plezier met bevroren bier.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
Oeh babe, babe. Lalalala. Boy, I fuck you.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wens je veel plezier met bevroren bier met stukjes glas en vriezermeuk.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, gelukkig werd ik er net op tijd aan herinnerd, ik zeg proost!!!
Vaak vriest de kroonkurk er iets af waardoor de druk die kant op kan en t flesje heel blijft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wens je veel plezier met bevroren bier met stukjes glas en vriezermeuk.
Proost!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, gelukkig werd ik er net op tijd aan herinnerd, ik zeg proost!!!
eerst openen en dan rechtop in de vriezer zetten een idee?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaak vriest de kroonkurk er iets af waardoor de druk die kant op kan en t flesje heel blijft.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
eerst openen en dan rechtop in de vriezer zetten een idee?
Welk woord nu?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wiki kent het verder ook niet.. zal weel weer enorme slang zijn dan
Oh lekker! Hoe laat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tonight i'm fucking you.. oooooooooohooooooooooo
Rly ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heul nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja, nee, met beugels werkt dat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaak vriest de kroonkurk er iets af waardoor de druk die kant op kan en t flesje heel blijft.
Zegt me niks.quote:
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Wat is samzz aan het doen? Op zoek naar vage woorden ofzo?
Misschien een topic open in het taalforum een idee?
Goeie vraag..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Wat is samzz aan het doen? Op zoek naar vage woorden ofzo?
Misschien een topic open in het taalforum een idee?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil de dj even posten zodat ik kan gaan dmen!!
Lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeNappen was in de eerste instantie nuppen, verkeerd verstaan door de persoon die het vroeg
Thnxquote:
Details, details!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel als hij er achter komt
quote:
Moeheid denk ik... Ik ben echt op en het is nog geen negen uurquote:
Heidenquote:
Allichtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ik je van gedachten laten veranderen?
Heb je een voorbinddildo dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef Popje-popje het volgende:
I wanna fuck you in the assss
oh..dit is een ander nummer denk ik
't heet wel t zelfde..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef Popje-popje het volgende:
Eh nu sla ik even over als je t niet erg vind.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef Popje-popje het volgende:
Alles om jou geil en in zijn bed te krijgenquote:
Dan moet ik m'n webcam weer inpluggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in een TC avond, of zeg ik nu hele domme dingen?
gewoon doen waar je zin in hebt!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in een TC avond, of zeg ik nu hele domme dingen?
En je hebt nog wel een middag dutje gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Moeheid denk ik... Ik ben echt op en het is nog geen negen uur
[..]
Heiden
[..]
Allicht
Oh, is dat het. Dan hoeft ie alleen maar Poison van Alice Cooper te draaienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles om jou geil en in zijn bed te krijgen
Dat was het plan, maar dat is misluktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En je hebt nog wel een middag dutje gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |