abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96803932
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1043-segredo

Alles is geregeld en Sec gaat maandag naar Sharon.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:53:57 #2
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_96805179
Ja ik dacht ik breng het ook ffkes hier onder de aandacht.
Hoop dat Sharon dit topic ziet en misschien wat foto's plaatst.
pi_96805405
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1043-segredo

Alles is geregeld en Sec gaat maandag naar Sharon.
Dikke nou en,... ofzo. Die hond is net zo gehyped als Job Cohen
The road to hell is paved with good intentions
pi_96805876
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Stranger1977 het volgende:

[..]

Dikke nou en,... ofzo. Die hond is net zo gehyped als Job Cohen
DIE hond heeft voor veel kijkplezier gezorgd en het hondenleed in dat soort landen en Dutch Puppy weer meer in de bekendheid gebracht.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:16:08 #6
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_96812980
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

DIE hond heeft voor veel kijkplezier gezorgd en het hondenleed in dat soort landen en Dutch Puppy weer meer in de bekendheid gebracht.
Het heeft de kijkcijfers niet geholpen iig.

Betwijfel dat Nederland (op die 18294 personen die SST keken na) weet wie ene Secredo is, hoe je het schrijft en dat die pup gelinkt is aan Dutch Puppy, waar velen ook nog nooit van gehoord zullen hebben.

Dus ja, zeker bekendheid voor DP *O*
pi_96815547
alle beetjes helpen.. :')
pi_96825927
ik hoop zooo dat segredeo een lekker hondleven tegemoed gaat!!!!wat een poepie!!!!!
  zondag 15 mei 2011 @ 15:06:49 #9
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_96839428
quote:

[..]

Ik zie niets over de inzet van onze Stoere Vertegenwoordiger Secreetsio uit de SST aflevering Nederland/Portugal op de site...

http://www.dutchypuppy.nl/news/home/
pi_96841759
quote:

[..]

OMFG jij denk dat het een echte straathond was,.... asielding op kosten van Dutch Puppy. Sponsoring noemen wij dat. Iets wat helemaal niks met een RLS te maken heeft of konden honden ook auditie doen?
The road to hell is paved with good intentions
pi_96893252
[img]yfrog.com/gyra7uhj[/img]

Ik weet niet of het plaatje gelukt is...... maar het is wel een leuke!
pi_96893270
Nee dus
pi_96895283
---

[ Bericht 100% gewijzigd door missmistreated op 16-05-2011 18:42:52 (bewerking toegevoegd) ]
pi_96895314
Bedoelde je deze Eskil?

Sharon heeft Sec vandaag opgehaald.
pi_96895476
pi_96896200
Jaaaaa :@ :) .. Mooie mensen en een schat van een hondje :-)
pi_96897088
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef eskil het volgende:
Jaaaaa :@ :) .. Mooie mensen en een schat van een hondje :-)
Hij staat er nu 3x dus genieten maar!
Ja mooie mensen!!!
  maandag 16 mei 2011 @ 20:09:18 #18
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_96903186
Ah, Secredo ook weer helemaal blij. Leuk dat er nog contact blijkt te zijn met de bewoners onderelkaar
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:12:36 #19
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_96929667
Ik hou niet van honden omdat je uit hun bek meuren en door de pis en kak van anderen lopen bij het uitlaten en omdat ze aan elkaars poepert ruiken.
Ben gewoon te smetvrezerig voor zoiets.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_96930305

dinsdag 17 mei 2011 @ 11:09:54 #21
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96931727
O+
Zorg goed voor hem!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96934961
Dutchpuppy :') Echt zo'n overbodige organisatie. Laten ze die honden afmaken aub.
pi_96962546
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:36 schreef Deckard het volgende:
Dutchpuppy :') Echt zo'n overbodige organisatie. Laten ze die honden afmaken aub.
Sterf zelf even aub.
pi_96963198
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:16 schreef Chuckster het volgende:

[..]

Het heeft de kijkcijfers niet geholpen iig.

Betwijfel dat Nederland (op die 18294 personen die SST keken na) weet wie ene Secredo is, hoe je het schrijft en dat die pup gelinkt is aan Dutch Puppy, waar velen ook nog nooit van gehoord zullen hebben.

Dus ja, zeker bekendheid voor DP *O*
Ja Segredo, met een C schrijven, is dus al fout bijvoorbeeld. :P
The waves you made will always be
pi_96963955
Ik begrijp sommige mensen echt niet om zulke negatieve kommentaren te geven.
Als het je niet interesseert, scrol er overheen.
Zo ziek!
pi_96977512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Sterf zelf even aub.
Heb geduld :)
Tuurlijk is dit zielig enzo, maar je kan je energie en aandacht beter ergens anders aan besteden op het gebied van dieren. Dit is meer iets voor mensen die uit verveling niet meer weten wat ze met hun geld moeten. Het brengt ook niets aan het oplossen van het probleem van die honden daar.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:27:53 #27
38396 mazaru
pi_96979812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Tuurlijk is dit zielig enzo, maar je kan je energie en aandacht beter ergens anders aan besteden op het gebied van dieren. Dit is meer iets voor mensen die uit verveling niet meer weten wat ze met hun geld moeten. Het brengt ook niets aan het oplossen van het probleem van die honden daar.
Net zoiets als ziekenhuizen dus? Waarom je aandacht, tijd en middelen geven aan zieke mensen, terwijl er zoveel gezonde mensen zijn die het ook willen. Gewoon afschaffen. Het lost ook niets op, mensen gaan toch wel dood.
pi_96983795
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens, deze organisatie helpt hierdoor veel dieren.
Alsof mensen pas zo'n organisatie oprichten als ze niet weten wat ze met hun geld moeten doen :s
Jij bent wss geen dierenvriend, die zoiets niet zo snel zou doen, dat is jou manier.
Maar dat wil niet zeggen dat andere mensen dit soort dingen niet willen.
pi_96984462
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef mazaru het volgende:

[..]

Net zoiets als ziekenhuizen dus? Waarom je aandacht, tijd en middelen geven aan zieke mensen, terwijl er zoveel gezonde mensen zijn die het ook willen. Gewoon afschaffen. Het lost ook niets op, mensen gaan toch wel dood.
Die vlag gaat qua vergelijking niet op. Mensen zijn belangrijker dan beesten. Daarbij helpen ziekenhuizen mee aan een oplossing. Ik zie alweer het stoom uit je oren komen met dat ik zeg dat mensen belangrijker zijn dan dieren, maar het feit wil dat honden totaal overbodig zijn. Het is meer ter plezier en gunste van de mens dat dat beest bestaat.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:06 schreef Chelle23 het volgende:
Ik ben het hier niet mee eens, deze organisatie helpt hierdoor veel dieren.
Nee, alleen straathonden. Dat is alles. Als ze zich in hadden gezet voor de pelikaan in bulgarije was die doodsverwensing er niet geweest omdat dat een minder groot aaibaarheidsfactor heeft.

quote:
Alsof mensen pas zo'n organisatie oprichten als ze niet weten wat ze met hun geld moeten doen :s
Het heeft meer een 'kijk mij lief doen bij beestjes' gehalte. Duizenden diersoorten dreigen uit te sterven en je gaat je inzetten voor iets wat je met zielige oogjes aan kan kijken.

quote:
Jij bent wss geen dierenvriend, die zoiets niet zo snel zou doen, dat is jou manier.
Maar dat wil niet zeggen dat andere mensen dit soort dingen niet willen.
Nee ik vind dieren heel leuk. Maar dit heeft gewoon niks te maken met het oplossen van het probleem te maken. Want dacht je echt dat als je die beesten daar weg haalt dat het dan opgelost is? Dan komen er weer andere straathonden voor in de plaats. Je zal je dus eerder moeten bemoeien met de plaatselijke politiek en de hondjes daar wegspuiten.
pi_96987281

pi_96987542
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef Deckard het volgende:

[..]

Die vlag gaat qua vergelijking niet op. Mensen zijn belangrijker dan beesten. Daarbij helpen ziekenhuizen mee aan een oplossing. Ik zie alweer het stoom uit je oren komen met dat ik zeg dat mensen belangrijker zijn dan dieren, maar het feit wil dat honden totaal overbodig zijn. Het is meer ter plezier en gunste van de mens dat dat beest bestaat.

[..]

Nee, alleen straathonden. Dat is alles. Als ze zich in hadden gezet voor de pelikaan in bulgarije was die doodsverwensing er niet geweest omdat dat een minder groot aaibaarheidsfactor heeft.

[..]

Het heeft meer een 'kijk mij lief doen bij beestjes' gehalte. Duizenden diersoorten dreigen uit te sterven en je gaat je inzetten voor iets wat je met zielige oogjes aan kan kijken.

[..]

Nee ik vind dieren heel leuk. Maar dit heeft gewoon niks te maken met het oplossen van het probleem te maken. Want dacht je echt dat als je die beesten daar weg haalt dat het dan opgelost is? Dan komen er weer andere straathonden voor in de plaats. Je zal je dus eerder moeten bemoeien met de plaatselijke politiek en de hondjes daar wegspuiten.
Nee het lost misschien niets op, maar daar is deze organisatie ook niet voor! Deze organisatie is ervoor om de honden van de straat te houden.
Dus in zekere zin helpt het ook weer wel mee, want zo zijn er wel minder honden op straat, dan er zouden zijn als dit er niet was geweest.

Er zijn genoeg instanties voor andere dieren die uitsterven, mishandeld worden what ever, dat vindt ik ook goede instanties, en al helemaal niet minder als deze.

Ik vind het alleen niet nodig om dit nou zo af te kraken, ze doen er niemand kwaad mee.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:02:12 #32
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_96988269
zo lang ze geen azijn pissen doen ze niemand kwaad nee ;)

Segreeeeedowwwwwwwwwww _O_

w/
pi_96988412
Flash ^O^
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:06:37 #34
38396 mazaru
pi_96988442
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef Flow3r het volgende:
zo lang ze geen azijn pissen doen ze niemand kwaad nee ;)

Segreeeeedowwwwwwwwwww _O_

w/
Ik ben blij dat er dit soort organisaties zijn.
Hier hebben we ook zo'n organisatie. Die zette zich in voor zwerfkatten.
Al die beestjes werden gevangen met lokkooien, daarna naar de dierenarts gebracht en gesteriliseerd en gecastreerd.
Daarna werd er een stukje van het oor afgehaald en werden ze een paar dagen later weer terug gezet waar ze gevangen waren.
Nu, bijna 10 jaar later, lopen er hier helemaal geen zwerfkatjes meer rond.
Niks geen beestjes afgeschoten of in laten slapen. Gewoon op een natuurlijke manier steeds minder.
pi_97007020
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Chelle23 het volgende:
Nee het lost misschien niets op, maar daar is deze organisatie ook niet voor! Deze organisatie is ervoor om de honden van de straat te houden.
Totaal nutteloos dus.

quote:
Dus in zekere zin helpt het ook weer wel mee, want zo zijn er wel minder honden op straat, dan er zouden zijn als dit er niet was geweest.
Dat helpt steeds nog niet aan een betere wereld. Of dacht je echt dat daarmee dat soort problematiek goed wordt opgelost?

quote:
Er zijn genoeg instanties voor andere dieren die uitsterven, mishandeld worden what ever, dat vindt ik ook goede instanties, en al helemaal niet minder als deze.
Niet minder? Dat kan je toch niet menen? Het is niet dat we te maken hebben met een speciaal diersoort die nodig is voor onze voedselketen. Of een beestje dat uitkomst biedt voor een betere leefomgeving. Het is slechts een luxebeest wat totaal niets toevoegd. Maar goed, ik heb al uitgelegd dat dit wordt gedaan zuiver om de aaibaarheidsfactor.

quote:
Ik vind het alleen niet nodig om dit nou zo af te kraken, ze doen er niemand kwaad mee.
Ze helpen er niemand mee maar vinden wel dat ze nodig zijn. Dat is wat ze er kwaad mee doen. Het is meer een bepaald kwaad van waar de maatschappij nu mee zit opgescheept. Je meer druk maken om zaken die er niet toe doen (zoals het laatste shownieuws) en menen de maatschappij te moeten helpen door zulke beestjes op te vangen.
Denk je echt dat door opvang het probleem is opgelost? Het zijn territorium beesten, dus de beesten die nog loslopen krijgen meer gebied en zullen uiteindelijk ook meer jongen. Heb je die beesten weer geholpen dan komen er vanzelf weer andere honden voor in de plaats.
Dit is geld smijten in een put die niet te dempen valt.

quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:06 schreef mazaru het volgende:

Hier hebben we ook zo'n organisatie. Die zette zich in voor zwerfkatten.
Al die beestjes werden gevangen met lokkooien, daarna naar de dierenarts gebracht en gesteriliseerd en gecastreerd.
Daarna werd er een stukje van het oor afgehaald en werden ze een paar dagen later weer terug gezet waar ze gevangen waren.
Nu, bijna 10 jaar later, lopen er hier helemaal geen zwerfkatjes meer rond.
Niks geen beestjes afgeschoten of in laten slapen. Gewoon op een natuurlijke manier steeds minder.
Maar dat is een voorbeeld waar je het klimaat er ook voor hebt om het ook op die manier te doen.
pi_97040703
pi_97043140
Ben zo blij dat Segredo nu een fijn huis heeft O+ Ben er van overtuigd dat Sharon goed voor hem zal zorgen en dat ze alles alleen maar goed bedoelt :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_97063745
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

Totaal nutteloos dus.

[..]

Dat helpt steeds nog niet aan een betere wereld. Of dacht je echt dat daarmee dat soort problematiek goed wordt opgelost?

[..]

Niet minder? Dat kan je toch niet menen? Het is niet dat we te maken hebben met een speciaal diersoort die nodig is voor onze voedselketen. Of een beestje dat uitkomst biedt voor een betere leefomgeving. Het is slechts een luxebeest wat totaal niets toevoegd. Maar goed, ik heb al uitgelegd dat dit wordt gedaan zuiver om de aaibaarheidsfactor.

[..]

Ze helpen er niemand mee maar vinden wel dat ze nodig zijn. Dat is wat ze er kwaad mee doen. Het is meer een bepaald kwaad van waar de maatschappij nu mee zit opgescheept. Je meer druk maken om zaken die er niet toe doen (zoals het laatste shownieuws) en menen de maatschappij te moeten helpen door zulke beestjes op te vangen.
Denk je echt dat door opvang het probleem is opgelost? Het zijn territorium beesten, dus de beesten die nog loslopen krijgen meer gebied en zullen uiteindelijk ook meer jongen. Heb je die beesten weer geholpen dan komen er vanzelf weer andere honden voor in de plaats.
Dit is geld smijten in een put die niet te dempen valt.

[..]

Maar dat is een voorbeeld waar je het klimaat er ook voor hebt om het ook op die manier te doen.
Ik ga hier niet meer op reageren, want ik vind dat je veel te veel ophef maakt over iets wat alleen maar goed doet.
pi_97063803
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:14 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Ik ga hier niet meer op reageren, want ik vind dat je veel te veel ophef maakt over iets wat alleen maar goed doet.
Ik ga hier niet op reageren, want dat zou je hart niet aan kunnen.
pi_97135039

Sec en Furby
pi_97135078
pi_97135185
pi_97135256
Ach kijk hem!

Een klein uur geleden, Sec gaat slapen!
pi_97135380
Sharon ik weet niet of je meeleest maar ben erg blij met de foto's en ik niet alleen.
We zien graag hoe Sec opgroeit!!
Zo te zien gaat het allemaal top!
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 22:49:58 #45
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_97135481
dank je voor de fotos Chanel, zijn weer O+
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_97135732
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
dank je voor de fotos Chanel, zijn weer O+
Graag gedaan, ben blij dat dit topic is meeverhuisd naar hier. Wilde er niet om vragen maar ze hebben het toch gedaan O+
pi_97138311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ze zou beter dit eens kunnen lezen!

http://www.stelling.nl/followup/doggies.html

c_/
pi_97154817

O+
pi_97204190
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hahahahaha....
pi_97233398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:
Ik hou niet van honden omdat je uit hun bek meuren en door de pis en kak van anderen lopen bij het uitlaten en omdat ze aan elkaars poepert ruiken.
Ben gewoon te smetvrezerig voor zoiets.
omg!!! hoe ga je om met jezelf en anderen in het dagelijks leven??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')