Ik ook ik koop ook wel eens mp3s maar daarvan weet ik nooit meer of ik ze nou gekocht heb of niet... dus hou ik het liever bij cds en lps.quote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Echt, 't klinkt misschien wel een beetje naïef van mijn kant, misschien wel omdat ik zelf geen muzikant ben, maar muziek kopen, anno 2011, wie doet dat nog?
Ik vind het ook wel wat veel van het goede om nu nog een keer alles te kopen op vinylquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef Cynic het volgende:
Ik ben niet zo'n vinylfetishist, vooral omdat ik geen platenspeler heb
Ik wel hoorquote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef Cynic het volgende:
Als ik straks een cd ga maken hoop ik ook dat er ergens op de werled nog mensen zijn die die dingen kopen
quote:
waarschijnlijk krijgen we in 2012 wel antwoord.quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]geslaagd, verloofd, getrouwd, zwanger, gescheiden
ik denk hetquote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef PP. het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijgen we in 2012 wel antwoord.
quote:Bartender says: "We don't serve neutrinos here." A neutrino enters a Gran Sasso tavern.
Ik denk dat de grote vraag dan is, welke waarde moet C krijgen...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet nog zien wat dat is trouwens, als het echt waar is veranderen ze straks gewoon de C in E=MC² en dan maakt het nog geen verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |