Kutmensen die overal kotsenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
(hetzelfde gebeurt met de BB slaapt op straat fotos)
haha ik heb ze zelf niet online staan, heb wel even een rijtje gepostquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef PP. het volgende:
[..]
Kutmensen die overal kotsen
Post ze daar.
Ik heb mijn review/intro zo goed als af. Prof. nr. 1 vertelde mij vanmorgen enthousiast dat het goed ging. Nu nog afwachten wat prof. nr. 2 er van vindt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe krijg ik mijn intro terug van de prof met de opmerking het mag allemaal wel wat luchtiger
kijk goed bezig dan doe je het een stuk beter dan mij, de mijne is nog niet eens helemaal afquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb mijn review/intro zo goed als af. Prof. nr. 1 vertelde mij vanmorgen enthousiast dat het goed ging. Nu nog afwachten wat prof. nr. 2 er van vindt...
Het is handig als het een invited review is met een deadline die eigenlijk al verlopen is. Wij hebben echter een maand uitstel gekregen, dus eind deze maand moet het af zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kijk goed bezig dan doe je het een stuk beter dan mij, de mijne is nog niet eens helemaal af
Deadlines praat me er niet overquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het is handig als het een invited review is met een deadline die eigenlijk al verlopen is. Wij hebben echter een maand uitstel gekregen, dus eind deze maand moet het af zijn.
Het tijdschrift besloot ook nog even om de deadline een week naar voren te schuiven. Gelukkig hebben we hem gisteravond kunnen submittenquote:
Hier zijn de eerste druppels gevallen het waait als de teringquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik me daar maar aanmelden(de meta tekst is "On the other hand I'll never get my parents to switch. On the other hand I'll never get my parents to switch")
Vroeger was ik een alternatieveling met facebook. Tegenwoordig is het mainstream en voor mensen met iPhonesquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik me daar maar aanmelden(de meta tekst is "On the other hand I'll never get my parents to switch. On the other hand I'll never get my parents to switch")
zo alternatief is facebook toch nooit geweest?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
[..]
Vroeger was ik een alternatieveling met facebook. Tegenwoordig is het mainstream en voor mensen met iPhones...
Ach ja, dat was toen iedereen elkaar nog lastig viel op Hyves (in Nederland dan tenminste)...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo alternatief is facebook toch nooit geweest?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ach ja, dat was toen iedereen elkaar nog lastig viel op Hyves (in Nederland dan tenminste)...
Tegenwoordig zitten Nouk en Zwansen Facebook vol te spammen met foto's van pokertafels...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef PP. het volgende:
http://www.kinkfm.com/nie(...)1_oktober_aanstaande
Kut.
quote:
quote:
quote:
Nêh, is tegenwoordig heel normaal bij uitzendbureau's. Hebben ze nergens een postdoc positie voor je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Zohee bij de start wordt je tegenwoordig ook leuk behandeld. Ik leg uit ik zoek iets voor 2 á 3 dagen in de week maakt niet uit wat. Oh ja lastig hier "propt visite kaartje in handen"stuur je gegevens maar op.
Errr je kunt toch op zn minst even mijn gegevens invoeren, nu gaat hij ze waarschijnlijk invoeren nadat ik het mailtje gestuurd heb. Toch raar. Maar het zal wel aan mij liggen.
Haha nouja ik ga ook wel verder solliciteren maar ik dacht nu ik het manuscript heb ingeleverd red ik het ook wel met 4 dagen in de week aan mn boekje werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nêh, is tegenwoordig heel normaal bij uitzendbureau's. Hebben ze nergens een postdoc positie voor je?
quote:Talk about shocking! Keith Caputo, frontman of legendary Brooklyn metal act Life Of Agony is on his way to being a frontwoman! The band will be playing what looks to be their final shows this weekend. There are many hints to his transition on his Twitter page, with one tweet spelling it out for everybody saying "M2F transexuals like me are the women who give up male privilege for femininity! Threaten the patriarchy!" Also, Caputo's personal website uses the pronoun "her."
While I am shocked, I also have to applaud Caputo for her bravery in going through with (planning) a massive procedure such as this, especially being the public figure that she is. Obviously, this isn't something she decided to do overnight and gave a lot of thought to. And while metalheads usually get sterotyped as immensely homophobic, there is a large sect that believes in the "do whatever makes you happy" motto of which Metal Injection fully subscribes to
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |