En waarom heb je hem niet?quote:
Gewoon even geduld dus!quote:
idd maar ik leid aan het primus syndroom "its funny how weekends arent so special anymore when you're unemployed"quote:
Nouja, da's tijdelijk in jouw geval toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd maar ik leid aan het primus syndroom "its funny how weekends arent so special anymore when you're unemployed"
Einde van het contract?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, da's tijdelijk in jouw geval toch?
Ik mag ook weer op zoek straks overigens, heb gelukkig nog 7 maanden.
Altijd vervelend heb je al uitzicht op iets anders?quote:
Uitstellen is altijd makkelijk natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Cynic het volgende:
Nee, niet direct (hoewel ik wel een vqcqture heb gevonden vorige week). Ik was ook eigenlijk wel van plan iets anders te gaan doen, maar nu moet het dus ook echt
Wat dat betreft wel weer even goed denk ik maar;
Dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:25 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb een thesis ontvangen
Wel een lang dankwoord btw...
Same here..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:26 schreef Cynic het volgende:
Da´s dan ook meteen het enige gedeelte waar ik een beetje iets van kon maken
Het is bij ons denk ik een beetje zo gegroeid om veel onzin in het dankwoord te zetten, als je in de oudere boekjes kijkt zijn ze ook korter. Trouwens komt het ook omdat wij absurd veel AIOs hebben: 18. Mijn prof die er al iets van 40 jaar werkt vertelde laatst dat het in de 36 jaar voor ons nooit boven de 8 kwam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:32 schreef SuperWeber het volgende:
Onze groep is ook redelijk groot (30+ personen), maar bij ons heb je aan 1 pagina ruim voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |