Waarom zou je de condensator weg laten, als je allen maar een aanpassing wil doen naar een eurostekker. Gewoon laten zitten, dat ding zit er niet voor niets en ook niet in de wegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Waarschijnlijk een ontstoringscondensator; zitten ook in stofzuigers en vele andere toestellen.
Kun je gewoon weglaten hoor; beïnvloed de werking van het toestel niet !
is hij niet 115v? ik heb al omvormers maar zoek een zwaardere. 1500 of 2000 watt van dealextreme.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
600 watt, en ik weet nog niet of hij werkt, heb meteen die amerikaanse stekkers eraf gehaald. Je moet wel in je achterhoofd houden, dat je alles boven de 200watt niet uit je aansteker socket kan halen mmaar rechtsstreeks uit de accu moet halen. Klemmen (met veels te korte kabel) zitten erbij. Moet even kijken hoe ik die vanuit de motorruimte naar binnen laat lopen.
Nope, 230 volt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef T42 het volgende:
[..]
is hij niet 115v? ik heb al omvormers maar zoek een zwaardere. 1500 of 2000 watt van dealextreme.
je kunt niet de accuklemmen gebruiken terwijl je aan het rijden bentquote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
600 watt, en ik weet nog niet of hij werkt, heb meteen die amerikaanse stekkers eraf gehaald. Je moet wel in je achterhoofd houden, dat je alles boven de 200watt niet uit je aansteker socket kan halen mmaar rechtsstreeks uit de accu moet halen. Klemmen (met veels te korte kabel) zitten erbij. Moet even kijken hoe ik die vanuit de motorruimte naar binnen laat lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |