HEB JE THE COUP OOK DANquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Viro het volgende:
Hups, ik kan de 2 nummers die jij hebt aangevraagd niet inladen in OTS. Hij weigert ze
The coup staat erin.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEB JE THE COUP OOK DAN![]()
Boh held!!
Oe Lenny kravitz, is het hier ook zo dat als je lenny of U2 hoort dat je dan moet bellen en kaarten voor het concert kan winnen?
THE COUPquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Viro het volgende:
[..]
The coup staat erin.
Was het maar zo'n feest. Ik wil ook naar de concert van Lenny
i know, wil er zo graag naar toequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
THE COUP![]()
Ja man Lenny en U2 doen samen een concert in Californië, kan je kaarten winnen. Compleet verzorgde reis naar dat bazenconcert
Hier nog 1!!quote:
Dat lukt alleen Knetterquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat bellen en hopen dat ze kaarten wint!!
Waarom zou ik een Grolsch in Rotterdam halen als ik de fabriek praktisch naast huis heb?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, kom eens een Grolsch halen dan, tegen de tijd dat je hier bent zijn ze wel koud
Heeft zij kaarten voor dat bazenconcertquote:
Maar, maar, maar.. Ik heb in de koelkast enzo.. En anders moet ik het alleen opdrinken..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Grolsch in Rotterdam halen als ik de fabriek praktisch naast huis heb?
Zij had toch die kaartjes voor Raccoon 2 weken terug ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft zij kaarten voor dat bazenconcert
Ja maar dat was geen concertquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij had toch die kaartjes voor Raccoon 2 weken terug ofzo
Was van 3fm geloof ik..
Heb je wel meer voor jezelf.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.. Ik heb in de koelkast enzo.. En anders moet ik het alleen opdrinken..
Rotterdam. Ik ga niet naar Rotterdamquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.. Ik heb in de koelkast enzo.. En anders moet ik het alleen opdrinken..
Zoveel wijsheid in deze vrouwquote:
Hihiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor eten. Vind ik. Eens kijken of er wat te bikken valt
Fijne muziek, Viro
ik kan nog 2 verzoekjes doen voor ik weer verder ga met mijn programmaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor eten. Vind ik. Eens kijken of er wat te bikken valt
Fijne muziek, Viro
Was dat wat ik daarnet hoorde?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga even tegen royco en rival zeggen dat jij the coup fijne muziek vindt
Hiervoor was The Coup - Laugh love fuckquote:
Je denkt teveel in problemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik naar jou, maar dan blijven ze niet koud..
Hiphop is zo slecht nog nietquote:
Heb ik niet, geen gelduld voor, nog sneller? Ik zit al tegen de max 30 te hard meestalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je denkt teveel in problemen.
Koelbox, inwikkelen in alufolie, sneller rijden etc etc.
ik wou een party show doen netals 3 weken geleden, maar blijkt dat OTS niet alle nummers heeft ingeladen.quote:
balen.. maar nummers die je nu draait zijn ook echt van hoge klasse!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:21 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wou een party show doen netals 3 weken geleden, maar blijkt dat OTS niet alle nummers heeft ingeladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |