1990 geboren vond ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:46 schreef Ransjih het volgende:
valencia 21? ze zei steeds midden 20 en ze dachten wel dertig
doet ze erg geheimzinnig over
Hoi, wat een rommeltje daar of ligt dat aan mij? De Stem kan ik heul niet verstaan.quote:
Heb dag 1 t/m 6 teruggekeken en daar wordt ze Ewig 19 genannt...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:46 schreef Ransjih het volgende:
valencia 21? ze zei steeds midden 20 en ze dachten wel dertig
doet ze erg geheimzinnig over
Ah, ok. Maar waarom vertrekken er 2 vrijwillig dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:55 schreef Ransjih het volgende:
nee wij verstaan hem ook niet, maar het gaat hier een stuk strenger aan toe
veel geroddel en meer confrontatie en 2 die vrijwillig gaan vanmiddag
ik kijk ook pas 2 dagen maar is leuk om te volgen
Rommeltje? Hoe bedoel je...?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, wat een rommeltje daar of ligt dat aan mij? De Stem kan ik heul niet verstaan.
Moeilijk te volgen omdat 1 stream.quote:
Deze Ruudje, al is het beeld wel uitgerekt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemiddag, nou heb ik geen enkele link meer die werkt![]()
Jullie wel zo te zien
http://www.bb11rudtv.tk/ na 17.30 doen de andere het weer ... tot die tijd zenden ze voetbal uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemiddag, nou heb ik geen enkele link meer die werkt![]()
Jullie wel zo te zien
Tim heeft heimwee en Hedia ligt niet lekker met de botoxclub nl. Jordan, Lisa en Jasmin ....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar waarom vertrekken er 2 vrijwillig dan?
Ben net thuis, ik ga wel even bijlezen. B.t.w. Als ik het beeld op vol scherm zet is de verhouding goed (ik heb nog zo´n oud 4:3 dingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:07 schreef Ransjih het volgende:
en we hebben het een beetje bijgehouden voor je vandaag
Ah, ok. Ik ken de namen nog niet maar de botoxclub begrijp ik wel. Thanx.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef snetje het volgende:
Tim heeft heimwee en Hedia ligt niet lekker met de botoxclub nl. Jordan, Lisa en Jasmin ....
Ik verbaas me erover dat Jordan erbij genoemd word die lag eerst helemaal niet goed in de groep. Ik dacht dat alleen Valencia en Ingrid botox gebruikers waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Tim heeft heimwee en Hedia ligt niet lekker met de botoxclub nl. Jordan, Lisa en Jasmin ....
Zij leek veelbelovend bij binnenkomst. Ze lag na 5 minuten al overhoop met een paar bewoners.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef Ransjih het volgende:
de meeste botox heb je nog niet gezien? donkere ingrid?
en profiel is dr neus net zo ver vooruit als haar bovenlip
bizar
heb nog weinig meldenswaardig gezien van haar, misschien nu hedia weg isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij leek veelbelovend bij binnenkomst. Ze lag na 5 minuten al overhoop met een paar bewoners.
Zo noemde ze Cosimo Quasimodo.
Thanx, wel slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:17 schreef little_me het volgende:
die is paranormaal begaafd, dat heeft ook met zijn geheim te maken
Opgeslurpt door die Valenciaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef Ransjih het volgende:
[..]
heb nog weinig meldenswaardig gezien van haar, misschien nu hedia weg is
Gevalletje valsche nichten. Maar Servio was redelijk snel vertrokken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:25 schreef akveor het volgende:
Opgeslurpt door die Valencia
Waarom zijn dat toch vaak hetzelfde soort mensen?
Servio vond ik ook zo'n achterbaks type.
Die nicht uit DGK. Kwam binnen als butler en bleef een aantal weken logeren.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef itsme het volgende:
OMG! Ik ben trots op mijzelf. Had akveor's post niet gelezen over irc maar heb SABnzbd gedownload en heb net mijn 1e BB gedownload. aflevering 11 via usenet.![]()
Nu heb ik alleen nog zoekmachines nodig. Waar kan ik het beste heen gaan om meerdere eps te vinden.
Kicken dit!
binsearchquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef itsme het volgende:
OMG! Ik ben trots op mijzelf. Had akveor's post niet gelezen over irc maar heb SABnzbd gedownload en heb net mijn 1e BB gedownload. aflevering 11 via usenet.![]()
Nu heb ik alleen nog zoekmachines nodig. Waar kan ik het beste heen gaan om meerdere eps te vinden.
Kicken dit!
http://www.nzbindex.nlquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef itsme het volgende:
Kicken dit!
JAAAAAAA dan is het officieel een BB....quote:
quote:
Ze lacht al alsof ze nu wel graag wil blijven...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Ransjih het volgende:
die kan wel praten als brugman, doet ze goed maar of het lukt?
let gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Hedia heb ik alleen nog maar gezien in een badjas, keine Kleider von zuhause mitgenommen, nur daß![]()
(ik heb ook nog niet zoveel gezien, maar dagelijks de badjas brengt herinneringen boven)
OMG I love this. Altijd zo leuk als je iets nieuws leert! (en het zelf allemaal uitvind!) Was altijd al nieuwsgierig. Bedankt voor de sites.(little_me) en akveor. Heb al een heleboel. en nu de start aan het downloaden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:37 schreef akveor het volgende:
[..]
http://www.nzbindex.nl
zoeken op; Big.Brother.DE.S11
Tja als ze eenmaal beginnen te janken met dat ze weg willen... ik vind het zo'n zwaktebod.quote:
goed van jequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG I love this. Altijd zo leuk als je iets nieuws leert! (en het zelf allemaal uitvind!) Was altijd al nieuwsgierig. Bedankt voor de sites.(little_me) en akveor. Heb al een heleboel. en nu de start aan het downloaden.![]()
Ja Ik zit op irc bij survivor-central. Dat is niet alleen survivor maar allerlei reality. Heb ook enorm veel op mijn computer staan. alle survivors bv en alle Ultimate fighters,Project Runway en ga zo maar door.
zo nu weer ontopic.
allemaal waar maar toch vind ik haar boeiend in dit spelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja als ze eenmaal beginnen te janken met dat ze weg willen... ik vind het zo'n zwaktebod.
Dat iemand anders je dan moet vertellen waarom je moet blijven zegt toch veel over je relativeringsvermogen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG I love this. Altijd zo leuk als je iets nieuws leert! (en het zelf allemaal uitvind!) Was altijd al nieuwsgierig. Bedankt voor de sites.(little_me) en akveor. Heb al een heleboel. en nu de start aan het downloaden.![]()
Ja Ik zit op irc bij survivor-central. Dat is niet alleen survivor maar allerlei reality. Heb ook enorm veel op mijn computer staan. alle survivors bv en alle Ultimate fighters,Project Runway en ga zo maar door.
zo nu weer ontopic.
Okay, maar dan alleen omdat jij het zo graag wil....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Ransjih het volgende:
[..]
allemaal waar maar toch vind ik haar boeiend in dit spel
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay, maar dan alleen omdat jij het zo graag wil....
Eens maar ik kan dat wel een beetje begrijpen dit keer want wat ik net zag leek het alsof vrijwel het hele huis tegen haar was.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja als ze eenmaal beginnen te janken met dat ze weg willen... ik vind het zo'n zwaktebod.
Dat iemand anders je dan moet vertellen waarom je moet blijven zegt toch veel over je relativeringsvermogen.
Oh, Jordan dus. Wie heeft grotere tetten? Misschien helpt dat om ze uit elkaar te houden.quote:
allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, Jordan dus. Wie heeft grotere tetten? Misschien helpt dat om ze uit elkaar te houden.
Jordanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, Jordan dus. Wie heeft grotere tetten? Misschien helpt dat om ze uit elkaar te houden.
O ja dat laatste volg ik nu ook al weer een tijdje elk jaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alle BB UK's en AU's en m'n laatste ontdekking I'm a celebrity get me out of here...
en dan in juli of aug big brother 13 usa hihihquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja dat laatste volg ik nu ook al weer een tijdje elk jaar.Ik heb nog BB6 UK die ik helemaal wil zien, daarna alles gezien en UK Celeb Season 4. Ik moet keuze maken wat ik wel en niet bewaar. Hell's Kitchen bewaar ich auch. 8 seizoenen nu al. scheisse.
![]()
Hoop dat ze blijft want ik gun het die Lisa niet.
En dan maakte Gerard een probleem van kakkerlakken...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja dat laatste volg ik nu ook al weer een tijdje elk jaar.Ik heb nog BB6 UK die ik helemaal wil zien, daarna alles gezien en UK Celeb Season 4. Ik moet keuze maken wat ik wel en niet bewaar. Hell's Kitchen bewaar ich auch. 8 seizoenen nu al. scheisse.
![]()
Hoop dat ze blijft want ik gun het die Lisa niet.
Nooit gevolgd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef little_me het volgende:
[..]
en dan in juli of aug big brother 13 usa hihih
O kijken jullie dat ook? Kijk er weer zo naar uit. Kijk geen streams daarvan maar lees wel veel op diverse foraquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef little_me het volgende:
[..]
en dan in juli of aug big brother 13 usa hihih
Moet je echt eens doen. BBUS.Ik dacht zelf eerst dat het niets voor mij was maar het is juist heel leuk. Keihard Meer een combi van survivor en BB.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Nooit gevolgd.
En CBB UK....![]()
En daarna BB UK .
Ik heb 3 AU teruggezien... die waren idd top.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Moet je echt eens doen. BBUS.Ik dacht zelf eerst dat het niets voor mij was maar het is juist heel leuk. Keihard Meer een combi van survivor en BB.
Ik baalde al dat BB Aussie er mee stopte. Heel blij dat we toch weer een BB UK krijgen. En nu dan sinds jaren eens proberen de Duitse BB te volgen.
Ik denk Jordanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
nep2quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk Jordan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nondeju, da zijn grote tietenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk Jordan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Und heeft Jezus Christ ürlaub... dus even nix bidden já?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb 3 AU teruggezien... die waren idd top.
Heb BB DE pas vorig jaar voor het eerst gekeken. 211 dagen en super. Klaus als een soort van Huub.
Ik heb vorig jaar een paar afleveringen van US gedownload maar het lukte me niet daar goed in te komen...
Ondertussen gooit Fabien de was in de machien..
Stel jij Jasmin even op de hoogte?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Und heeft Jezus Christ ürlaub... dus even nix bidden já?![]()
[ link | afbeelding ]
Rayo, alias Hesoesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Und er is nicht tot.. er lebt!!!![]()
[ link | afbeelding ]
Tot 5 september... en 100.000 euroquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet iemand misschien ook hoe lang dit gaat duren en wat ze kunnen winnen ?
Keine Ahnung, maar als ze niet van kleding verandert wandelt die badjas onverwachts op eigen houtje naar buiten, met Hedia er inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:44 schreef Ransjih het volgende:
al meer bekend over hedia of ze toch blijft?
Survivor is wel een topic over, maar is bijna afgelopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef itsme het volgende:
[..]
O kijken jullie dat ook? Kijk er weer zo naar uit. Kijk geen streams daarvan maar lees wel veel op diverse fora
En Survivor? Ik vind The Apprentice UK ook erg leuk. Heb ze verleden jaar in 1 torrent allemaal gedownload en bekeken. Seizoen 7 is net begonnen. Zal hier ook wel een topic over zijn. Iig Survior. .
Ik kan ze redelijk verstehen maar er is een man die heel snel praat. is dat Steve? Heb stream aan. Hoe doet het stelletje het? negeren ze elkaar of juist niet?quote:
wow. Hedia's geheim? Moet weer naar TT om te kijken wat precies. Maagd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Ransjih het volgende:
aha foto hedia vervangen door die van rene, hij had haar geheim geraden
Ja! WTH. Zie nu haar intro filmpje en die bovenlip is zo eng. Ik begrijp niet waarom die meisjes zichzelf zo toetakelen. ze was zonder die joekel tieten en lippen veel mooier in mijn ogen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef Ransjih het volgende:
ingrid kan soms heel mooi zijn en soms superlelijk
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef itsme het volgende:
Ah Oke. Ik dacht net al dat mijn beeld was bevroren. Nu begrijp ik waarom Raji? zo raar stond net.
http://bigbrother11live.info/ dit is niet live hoorwant op het duitse forum word da fluiten van cosimo al een 15 min geleden besprokenquote:
ja op dat duitse forum lees ik wat er al is gebeurd en toen heb ik 4 streams open gezet om te kijken welke klopt, doe er je voordeel mee hahhaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:34 schreef Ransjih het volgende:
een uur???????????
k zet acuut mn klok weer op wintertijd
Ze zijn daar kinderachtig met elkaars spullen aan het doen. Van de week hebben Hedia en Timmy ook al de make-up van Jordan verstopt...quote:Op zondag 15 mei 2011 00:06 schreef snetje het volgende:
schijnbaar is er iets gebeurd of heeft iemand wat met de tandenborstel van Hedia gedaan .. Jordan zegt net tegen Hedia dat zij er niks mee te maken heeft gehad ...
Ook die van Val voor de tweede keer. Die maakte toen theater en weet nog steeds niet wie dat was.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ze zijn daar kinderachtig met elkaars spullen aan het doen. Van de week hebben Hedia en Timmy ook al de make-up van Jordan verstopt...
Ik denk dat die opdracht van Steve nog lang niet af is. Dat hij bijv. moet zorgen dat iemand gaat drukken op hem met "Steve heeft nachtmerries"quote:Op zondag 15 mei 2011 00:14 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ook die van Val voor de tweede keer. Die maakte toen theater en weet nog steeds niet wie dat was.
Rare opdracht voor Steve, als ie er nog 4 van die krijgt...
Would make sence.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik denk dat die opdracht van Steve nog lang niet af is. Dat hij bijv. moet zorgen dat iemand gaat drukken op hem met "Steve heeft nachtmerries"
Ja, Jordan is nu goed bezig en probeert alles uit te praten. Maar Hedia is vol rancune, die heeft gewoon niet het juiste karakter voor in een BB huis.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Would make sence.
Jordan laat trouwens nu zien dat ze een stuk minder dom blondje is dan iedereen denkt.
Ik vind dat ze zeker voor en 18 jarige alles goed op een rijtje heeft. Die laat niet met zich sollen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Would make sence.
Jordan laat trouwens nu zien dat ze een stuk minder dom blondje is dan iedereen denkt.
Is me bij de spelletjes (op goed geluk en truth or dare) al opgevallen dat ze gesprekken best goed doorheeft.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zeker voor en 18 jarige alles goed op een rijtje heeft. Die laat niet met zich sollen.
Je weet nooit maar ik denk dat Tim echt weg is. De bewoners speculeerden vandaag al over een vervanger...quote:Op zondag 15 mei 2011 00:56 schreef Ifa het volgende:
Weet je eigenlijk of Tim echt weg is of 24h. heeft? (en als echt weg, of er een vervanger komt?)
Volgens mij hadden zij bij SST iemand 2 weken achter de hand in Portugal die daar ook van info onthouden werd.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar nu ik er over nadenk. Dat vond ik ook een van de fouten bij SST, bij een normale BB maakt het niet uit, maar door die geheimen kan je er bijna geen nieuwe ingooien...
Ik weet niet of Tim gisteren al heeft aangegeven dat ie wilde vertrekken.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef Ifa het volgende:
Ja, maar in SST en vele BB's gold een 24h.-regel voor je echt weg mocht.
Dat zou inderdaad verstandig zijn, maar wat als er over een maand iemand vrijwillig weg gaat? Je kunt moeilijk mensen zolang isoleren.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgens mij hadden zij bij SST iemand 2 weken achter de hand in Portugal die daar ook van info onthouden werd.
Je hoeft toch geen mensen te vervangen?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad verstandig zijn, maar wat als er over een maand iemand vrijwillig weg gaat? Je kunt moeilijk mensen zolang isoleren.
hehe bb zweden is wel grappigquote:
Maar jij kan dat verstaan? Uit Zweden? Zweedse familie?quote:Op zondag 15 mei 2011 03:28 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
hehe bb zweden is wel grappigwordt ook elke dag uitgezonden
zie mn profiel?quote:Op zondag 15 mei 2011 03:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar jij kan dat verstaan? Uit Zweden? Zweedse familie?
Wel lezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar jij kan dat verstaan? Uit Zweden? Zweedse familie?
Leuk, maar is het alleen BB Zweden. Hadden ze in het verleden niet een gecombineerde Noorwegen/Zweden versie. Daar heb ik wel eens over gehoord. Lesbienne sex tochquote:Op zondag 15 mei 2011 03:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
zie mn profiel?
ja, ja, en schoonfamilie ja
om eerlijk te zijn kijk ik het met een scheef hoofd af en toe mee, mn vriendin volgt het echt elke dag en als ze het mist kijkt ze het via de website online..quote:Op zondag 15 mei 2011 03:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Leuk, maar is het alleen BB Zweden. Hadden ze in het verleden niet een gecombineerde Noorwegen/Zweden versie. Daar heb ik wel eens over gehoord. Lesbienne sex toch
Zit Basshunter er in? Die zat ook al een keer in celebrity BBUK. Die krijgt er geen genoeg van? Of moet zijn carriere redden?quote:Op zondag 15 mei 2011 03:36 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn kijk ik het met een scheef hoofd af en toe mee, mn vriendin volgt het echt elke dag en als ze het mist kijkt ze het via de website online..
dus het kan best denk dat mn vriendin die vraag eerder kan beantwoorden
tis nu alleen zweeds dacht ik met basshunter enzow
Veel sex, maar geen lesbische.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Leuk, maar is het alleen BB Zweden. Hadden ze in het verleden niet een gecombineerde Noorwegen/Zweden versie. Daar heb ik wel eens over gehoord. Lesbienne sex toch
hehe kweni waarom denk het welquote:Op zondag 15 mei 2011 03:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zit Basshunter er in? Die zat ook al een keer in celebrity BBUK. Die krijgt er geen genoeg van? Of moet zijn carriere redden?
ik weet niet meer hoe nederland is.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar BB Zweden is hetzelfde als BB hier in Nederland of Duitsland? Hoeveel wint de winnaar?
OK, zal geen moeilijke vragen meer stellen....quote:Op zondag 15 mei 2011 03:45 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe nederland is.
maar in zweden moeten ze ook allemaal opdrachten uitvoeren enz
http://www.bigbrother.se/
Hedia fan? Ikzelf denk dat ze het niet gaat redden... Die kan niets gewoon vergeten, zand erover, die blijft er maar over doorgaan...quote:Op zondag 15 mei 2011 04:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat ze zo vroeg naar bed gaan ...... [ afbeelding ]
Gelukkig is Hedia toch niet weg gegaan ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mee eens, maar ze had vanavond een goed gesprek met Jordan en ik denk dat zequote:Op zondag 15 mei 2011 04:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hedia fan? Ikzelf denk dat ze het niet gaat redden... Die kan niets gewoon vergeten, zand erover, die blijft er maar over doorgaan...
Gezeik waarschijnlijk. David z'n ego lijkt me te groot.quote:Op zondag 15 mei 2011 04:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze had vanavond een goed gesprek met Jordan en ik denk dat ze
zich wel gaat aanpassen aan de groep .... de enige manier om te overleven namelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd wat hier van gaat komen .....
[ afbeelding ]
Dat was de Bulgaarse Big Brother.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Salt & Peppa, was best grappig in die broekiesquote:Op zondag 15 mei 2011 13:57 schreef akveor het volgende:
Cosimo, Daviid en Ray hebben vette lol onder de douche.
Er wordt geswitcht naar het gezemel van Hedia en Lisa.
Gaat ze nu wel of niet?
Middag.
Beide. Sopcast...quote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef Ransjih het volgende:
dilemma dilemma
meditatie of twente
twente of meditatie
...................................radio 1 dus
het scheren van der tieten is inderdaad raar om te zien ...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:26 schreef akveor het volgende:
Valencia kan niet meer.. het heeft honger.
Ze verveelt zich... het anstrengendste passiert auf die Toilette...
Nou ga je maar weer eens scheren...
[ afbeelding ]
Beetje maf zou ze geen hormonen slikken? Het heeft een enorme baardgroei.
Die neptieten zijn echt super slecht... Ze zegt net dat ze een neue Nase braucht...
ze stond ff hier voor wel ff lekker te zoenen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef akveor het volgende:
Ze zoeken elkaar vandaag wel op hoor...
[ afbeelding ]
Wie? Fabienne en Timmy?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:19 schreef bixs het volgende:
[..]
ze stond ff hier voor wel ff lekker te zoenen.![]()
![]()
![]()
![]()
ze waaren even aleen dus zoen kon er ff afquote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie? Fabienne en Timmy?![]()
Maar het is hun geheim dat ze getrouwd zijn. Hoe dan?
Bij mj hetzelfde. Maar volgens mij mis je niks. Blikgooien.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:11 schreef akveor het volgende:
Kudtstream buffert als de tering.. iemand nog een goede?
Ik kreeg dit beeld maar echt doorlopen deed het nietquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef akveor het volgende:
Huh... doet deze het nog bij jullie? http://www.adamski.tv/
En die andere? Brrr, moet ik misschien m'n modem resetten....quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg dit beeld maar echt doorlopen deed het niet
[ afbeelding ]
Ja, maar F5 en hij is weg. Met Pauze/Play "verversen" kan wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef akveor het volgende:
Huh... doet deze het nog bij jullie? http://www.adamski.tv/
Via dezequote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
En die andere? Brrr, moet ik misschien m'n modem resetten....
Bij deze zit ik er nog in http://www.bb11rudtv.tkquote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, maar F5 en hij is weg. Met Pauze/Play "verversen" kan wel.
Dat heb ik nog nooit gezien. Wel dat hele site niet meer bestaat. Maar als je er dan dus inzit doet alles het.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij deze zit ik er nog in http://www.bb11rudtv.tk
Op de andere krijg ik:
[ afbeelding ]
Ja hoe kan ik nog op een site zijn die schijnbaar niet bestaat...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien. Wel dat hele site niet meer bestaat. Maar als je er dan dus inzit doet alles het.
Ja UPC heeft wel vaker kuren....quote:Op maandag 16 mei 2011 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja hoe kan ik nog op een site zijn die schijnbaar niet bestaat...![]()
Huh, plots is Adamski er weer...
UPC
Boxen-luder.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:06 schreef akveor het volgende:
Hopla niks gen SL... Hedia probeert gewoon even het geheim van Jordan te raden. Wat ze precies zei begreep ik niet helemaal.
Die kamer zat altijd op slot.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Boxen-luder.
Ze weet zelf ook dat dat onzin is. Slim van haar. (Buzzzzen/Rrrrrode Knop om 1 uur 's nachts, daar is zelfs Gerard niet op gekomen)
Zo'n geit die met een bordje rondloopt "2e ronde"?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Die kamer zat altijd op slot.
Ja maar wat is een Boxen luder?
quote:Unter einem Boxenluder (engl. Race Queen, Pit Babe oder Umbrella/Paddock/Grid Girl) versteht man eine Hostess, die als fester Bestandteil der Boxencrew im Motorsport zu Promotionzwecken eingesetzt wird. Ihre offizielle Aufgabe besteht darin, einen Schirm über den Fahrer zu halten, während sein Wagen bearbeitet wird.
Ein weiterer typischer Einsatzbereich ist die Präsenz auf Automobilausstellungen.
Die Tradition des Einsatzes von Hostessen im Boxenbereich geht auf die japanischen Teams der 1960er Jahre zurück
quote:Op maandag 16 mei 2011 01:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zo'n geit die met een bordje rondloopt "2e ronde"?
Edit: Wiki:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 01:19 schreef Ifa het volgende:
Leert wel zo nieuwe woordjes. "Frankfurter Getto-schlampe" kende ik ook nog niet
En hoequote:Op maandag 16 mei 2011 01:23 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dat ging over Jasmin geloof ik.
De enige die tegen die Valencia, es, tekeer durft te gaan.
had ik ook zondagmiddag ineensquote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij deze zit ik er nog in http://www.bb11rudtv.tk
Op de andere krijg ik:
[ afbeelding ]
Blijkbaar. Ik val zelf bijna in slaap.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:17 schreef snetje het volgende:
krijgen we nu elke dag van die slaapsessies
Ik zou best voor de officiële streams willen betalen. Maar helaasch niet mogelijk met nederlandse IP adres...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef Ransjih het volgende:
geniet er maar van, ergens anders betaal je dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |