1990 geboren vond ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:46 schreef Ransjih het volgende:
valencia 21? ze zei steeds midden 20 en ze dachten wel dertig
doet ze erg geheimzinnig over
Hoi, wat een rommeltje daar of ligt dat aan mij? De Stem kan ik heul niet verstaan.quote:
Heb dag 1 t/m 6 teruggekeken en daar wordt ze Ewig 19 genannt...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:46 schreef Ransjih het volgende:
valencia 21? ze zei steeds midden 20 en ze dachten wel dertig
doet ze erg geheimzinnig over
Ah, ok. Maar waarom vertrekken er 2 vrijwillig dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:55 schreef Ransjih het volgende:
nee wij verstaan hem ook niet, maar het gaat hier een stuk strenger aan toe
veel geroddel en meer confrontatie en 2 die vrijwillig gaan vanmiddag
ik kijk ook pas 2 dagen maar is leuk om te volgen
Rommeltje? Hoe bedoel je...?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, wat een rommeltje daar of ligt dat aan mij? De Stem kan ik heul niet verstaan.
Moeilijk te volgen omdat 1 stream.quote:
Deze Ruudje, al is het beeld wel uitgerekt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemiddag, nou heb ik geen enkele link meer die werkt![]()
Jullie wel zo te zien
http://www.bb11rudtv.tk/ na 17.30 doen de andere het weer ... tot die tijd zenden ze voetbal uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemiddag, nou heb ik geen enkele link meer die werkt![]()
Jullie wel zo te zien
Tim heeft heimwee en Hedia ligt niet lekker met de botoxclub nl. Jordan, Lisa en Jasmin ....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar waarom vertrekken er 2 vrijwillig dan?
Ben net thuis, ik ga wel even bijlezen. B.t.w. Als ik het beeld op vol scherm zet is de verhouding goed (ik heb nog zo´n oud 4:3 dingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:07 schreef Ransjih het volgende:
en we hebben het een beetje bijgehouden voor je vandaag
Ah, ok. Ik ken de namen nog niet maar de botoxclub begrijp ik wel. Thanx.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef snetje het volgende:
Tim heeft heimwee en Hedia ligt niet lekker met de botoxclub nl. Jordan, Lisa en Jasmin ....
Ik verbaas me erover dat Jordan erbij genoemd word die lag eerst helemaal niet goed in de groep. Ik dacht dat alleen Valencia en Ingrid botox gebruikers waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Tim heeft heimwee en Hedia ligt niet lekker met de botoxclub nl. Jordan, Lisa en Jasmin ....
Zij leek veelbelovend bij binnenkomst. Ze lag na 5 minuten al overhoop met een paar bewoners.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef Ransjih het volgende:
de meeste botox heb je nog niet gezien? donkere ingrid?
en profiel is dr neus net zo ver vooruit als haar bovenlip
bizar
heb nog weinig meldenswaardig gezien van haar, misschien nu hedia weg isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij leek veelbelovend bij binnenkomst. Ze lag na 5 minuten al overhoop met een paar bewoners.
Zo noemde ze Cosimo Quasimodo.
Thanx, wel slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:17 schreef little_me het volgende:
die is paranormaal begaafd, dat heeft ook met zijn geheim te maken
Opgeslurpt door die Valenciaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef Ransjih het volgende:
[..]
heb nog weinig meldenswaardig gezien van haar, misschien nu hedia weg is
Gevalletje valsche nichten. Maar Servio was redelijk snel vertrokken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:25 schreef akveor het volgende:
Opgeslurpt door die Valencia
Waarom zijn dat toch vaak hetzelfde soort mensen?
Servio vond ik ook zo'n achterbaks type.
Die nicht uit DGK. Kwam binnen als butler en bleef een aantal weken logeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |