Je kent het wel... Je moet een of andere dienst bellen en nadat je je door een eindeloos menu geworsteld hebt wordt je eindelijk doorverbonden met iemand. Tenminste, dat hoop je, want meestal krijg je direct te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn.
Goed... Aangezien je dit bij bijna elke "service" hebt is dat nog niet eens zo vreemd.
Maar dan! Dan komt er een muziekje om te zorgen dat je niet in slaap valt. Of het is om je wakker te houden weet ik niet, want wat worden er soms gekke dingen uitgekozen. Om over de kwaliteit nog maar niet te beginnen, want de gemiddelde LP klinkt beter.
Gister moest ik dus ook een instantie bellen, daar probeerden ze mijn aandacht er bij te houden door John Legend aan te zetten met hoe kan het anders, Take It Slow. Wie kiest er in hemelsnaam die muziek uit, is het persoonlijke smaak, iemand die fan is van John Legend, of zit er wel degelijk een gedachte achter?
Wat zijn jou bijzondere ervaringen met de -alle-medewerkers-zijn-in-gesprek-nog-even-geduld-aub - melodietjes?