SPOILER: Uitslag Halve Finale 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag Halve Finale 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een mooie!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef APK het volgende:
Hier de score-sheet van de BBC, met fotootjes van de artiesten ipv vlaggetjes
http://www.bbc.co.uk/eurovision/party/scorecards.shtml
Kijken ze naar de meeste 12/10, zoals gisteren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Leuk al die tests, met het corrigeren van de punten, met wat er gebeurt met een gelijke stand, etc.
Normaal zouden ze eerst moeten kijken naar hoe vaak de landen punten hadden gekregen. Dat deden ze nu ook, maar dat was net zoals met de 12 punten gelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijken ze naar de meeste 12/10, zoals gisteren.
Het welbekende Cher-effectquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Geluidsverbinding is niet helemaal top.
Nee vanavond is veel spannender omdat de punten dan ECHT zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien dat het vanavond saaier is omdat we nu al genoeg puntentellingen hebben gezien?
Dat klopt, ik ben al helemaal gespannen en hyper! Maar ik denk dat dat misschien zo zou kunnen zijn omdat die puntentelling nu mijn strot uitkomtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vanavond is veel spannender omdat de punten dan ECHT zijn
Shhquote:
Ik moet het nog kopenquote:
Cevapcici?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zal wel moeten, geen zin in fastfood
1 topic niet gepost, en hij komt er niet in te staan imo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef APK het volgende:
Ik moet niet vergeten voor ik wegga op 'stop volgen' te klikken, anders heb ik 38 gesloten topics in mijn AT staan als ik thuiskom
Kloptquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 topic niet gepost, en hij komt er niet in te staan imo.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:27 schreef Pino112 het volgende:
1 topic niet gepost, en hij komt er niet in te staan imo.
Je gaat ons stiekem wel een beetje missen toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef APK het volgende:
Ik moet niet vergeten voor ik wegga op 'stop volgen' te klikken, anders heb ik 38 gesloten topics in mijn AT staan als ik thuiskom
Ja heel ergquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
Je gaat ons stiekem wel een beetje missen toch?
Toch?
Toch?
Leugenaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja heel erg![]()
Misschien blijf ik wel gewoon thuis!
Dan ga ik jou ook niet missen vanavond.quote:
Dan ga ik jou niet missen tijdens Moldavië en Litouwenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:43 schreef Greys het volgende:
Dan ga ik jou ook niet missen vanavond.
Zelfs niet tijdens Zwitserland en Finland
Oh dat mag. Als je het tijdens de rest van de nummers dan maar wel doetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik jou niet missen tijdens Moldavië en Litouwen
Maybequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
Oh dat mag. Als je het tijdens de rest van de nummers dan maar wel doet
Kill me with killer kiss!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef Peter het volgende:
Ik vind het nog het meest jammer dat dit nummer de finale niet heeft gehaald
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Tekst is niet belangrijk, dat bewees België al eens met een 2e plaats
In 2008 ook alquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Tekst is niet belangrijk, dat bewees België al eens met een 2e plaats
Alleen toen bewezen ze dat niet, want ze eindigden laag.quote:
Wat is eerder op bij jou denk je, de slakken of het zout?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alleen toen bewezen ze dat niet, want ze eindigden laag.
Dan heb je er vast niet bijverteld om het rustig te brengen dat je ook in een hele Songfestival-community zit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
Zo, de inkopen zijn gedaan en zus is overgehaald om ook te kijken vanavond ("gatver, het Songfestival!") omdat er toch niets beters is op tv, kunnen we lekker commentaar smsen
Jawel hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan heb je er vast niet bijverteld om het rustig te brengen dat je ook in een hele Songfestival-community zit.
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef Goodbye het volgende:
JoehoeeeeeIk heb chocolalalalalalala voor vanavond ingeslagen
Bugles vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
En toen mijn zus net smste "Oke, je hebt me overgehaald en ik heb Bugles met van die knijptubes gehaald" heb ik die ook gehaald. En volgens mij lust ik het niet eens
Bleghquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef APK het volgende:
Ik vrees dat wij alleen maar sausages en meer van dat soort Engelse meuk te eten krijgen
Hoe ben je dáár nou weer achter gekomen dan?!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou het niet zeggen, maar druiven en bugles zijn echt een heerlijke combinatie.
Waar gaan jullie het nou eigenlijk houden dan, dat feestje? Want bij jou thuis vast niet ivm de burenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef APK het volgende:
Ik vrees dat wij alleen maar sausages en meer van dat soort Engelse meuk te eten krijgen
Uitgeprobeerdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe ben je dáár nou weer achter gekomen dan?!![]()
Ik geloof je trouwens ook niet
50% vakjury, 50% televotenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb 100 euro op Zweden gezet, dan win ik 3000 euro. Doe eens gek, als al die meisjes in europa een beetje gaan sms-en :-)
Maar weet iemand hoe het zit? Hebben alle landen ook vakjury's of stemt elk land met televoten en verder niks?
Jaquote:
Ja, sorry, maar ik vond de gedachte van een plee op een studentenkamer gewoon viesssssquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
En mij ook gewoon in mn uppie in de échte SC laten hé
En die paringsdans tussen Greys en APK?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat over voedsel is gewoon ontopic hoor, het is belangrijk goede snacks te hebben.
Die is helaas niet in te perken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die paringsdans tussen Greys en APK?
quote:
Gisteravondquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'weer' inderdaad. Net zoals gisteravond.
Hihihihihiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'weer' inderdaad. Net zoals gisteravond.
en dat is een straf????quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:18 schreef lezzer het volgende:
Mrs heeft gebakjes gehaald. Nou moet ik ze wel op eten ook
Wel zo'n oostbloktypequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
Ik deed Shemsi als suggestie voor volgend jaar
Geef hier serieuze suggesties voor Nederlandse inzending...
Op ons werk ja, met een biemertquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar gaan jullie het nou eigenlijk houden dan, dat feestje? Want bij jou thuis vast niet ivm de burenOp jullie werk ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |