Ik heb gemerkt dat ik de meeste raw hardstyle eigk niks vind. Iedereen vindt Thera geweldig, maar die stijl is niet zo voor mij weggelegd. Op QLimax heb je over het algemeen veel meer zoete hardstyle (zoals dat hier werd genoemd) en op het einde hardcore (wat ik al helemaal vet vind).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef Utca het volgende:
Tuurlijk draaien ze op het einde van Hardbass wel harder maar bij Qlimax is dat echt het concept, vandaar ook de naam hehe.
Qlimax komt tegenwoordig gewoon kutvolk. Vroeger had je al gasten die alleen voor de hardcore kwamen wat al sneu was maar als je er nu naar kijkt is het nog veel droeviger. Grofweg is het te verdelen in mensen die geen fok van hardstyle weten, nooit naar feesten gaan maar het wel op hun facebook oid kunnen zetten dat ze er bij zijn geweest. (the experience..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik de meeste raw hardstyle eigk niks vind. Iedereen vindt Thera geweldig, maar die stijl is niet zo voor mij weggelegd. Op QLimax heb je over het algemeen veel meer zoete hardstyle (zoals dat hier werd genoemd) en op het einde hardcore (wat ik al helemaal vet vind).
Theracords is dan op wel een geval apart, kijk liever naar de meer mainstreamrawstyle zoals b-front of crypsis. Het aantal mensen dat thera vet vinden is maar heel beperkt en zelfs op iets als loudness is hij er enkel als sluiter.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat ik de meeste raw hardstyle eigk niks vind. Iedereen vindt Thera geweldig, maar die stijl is niet zo voor mij weggelegd. Op QLimax heb je over het algemeen veel meer zoete hardstyle (zoals dat hier werd genoemd) en op het einde hardcore (wat ik al helemaal vet vind).
Hmm ik ken de geschiedenis van hardstyle en Qlimax niet goed, maar op de 2009 editie had ik alleen last van die eeuwige polonaises: 20 mensen die ineens allemaal voor je langs moeten. Verder heb ik me weinig gestoord aan de mensen daar en me met mijn eigen groepje beziggehouden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Qlimax komt tegenwoordig gewoon kutvolk. Vroeger had je al gasten die alleen voor de hardcore kwamen wat al sneu was maar als je er nu naar kijkt is het nog veel droeviger. Grofweg is het te verdelen in mensen die geen fok van hardstyle weten, nooit naar feesten gaan maar het wel op hun facebook oid kunnen zetten dat ze er bij zijn geweest. (the experience..) Dan heb een groot gedeelte buitenlanders waar hele toffe tussen zitten maar sommige zich niet kunnen gedragen. En dan heb je nog de categorie sjonnies en anita's die bij Qlimax ook groter is vanwege overlappig met eerstgenoemde categorie. Het hele concept is 'verziekt' (qlimax was namelijk altijd duister en rauw) en de teloorgang is wel enigzins vergelijkbaar met hetgeen MOH een aantal jaar geleden doormaakte met lonsdale gasten en blagen met petjes.
Crypsis is wel bruut en hetzelfde geldt voor B-front. Ik mag dus aannemen dat die rawstyle ook nog onderverdeeld kunnen worden? Want de wat rauwere hardstyle platen kan ik goed waarderen, maar theracords is helaas niet voor mij weggelegd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef StM het volgende:
[..]
Theracords is dan op wel een geval apart, kijk liever naar de meer mainstreamrawstyle zoals b-front of crypsis. Het aantal mensen dat thera vet vinden is maar heel beperkt en zelfs op iets als loudness is hij er enkel als sluiter.
Misschien lijkt het wat gefrustreerd maar mij maakt het niet uit hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm ik ken de geschiedenis van hardstyle en Qlimax niet goed, maar op de 2009 editie had ik alleen last van die eeuwige polonaises: 20 mensen die ineens allemaal voor je langs moeten. Verder heb ik me weinig gestoord aan de mensen daar en me met mijn eigen groepje beziggehouden.
En idd, als dit te vergelijken is met de Lonsdaleplaag in de hardcore scene dan snap ik je frustratie.
Oh.. Als ik op nieuw topic klik, verandert FOK! zeker meteen het topicnummer? Daar had ik even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:12 schreef Dalton_ het volgende:
even mierenneuken, slaan we topic 209 over, of heb ik die gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acti @ Decibel vorig jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef StM het volgende:
Ik zou eigenlijk de set van Activator vorig jaar op decibel wel tot mijn persoonlijke favoriet willen uitroepen. Een heerlijke set die heerlijk doorragde, af en toe een break en aan het eind van een dag waar je ondanks dat je zowat omvalt van vermoeidheid van het eerdere stampen je weer zoveel energie geeft dat je nog net een uurtje door kan gaan.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
OMFG ga kapot ofzo... Damn...Hahaha ook echt alleen voor dat nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaah echt...quote:
Jah speedy staat ie sowieso... Maar had nu net een oplossing gevonden voor 't feit dat mensen soms 20 min. moesten wachten omdat download limieten werden overschreden. Soundcloud leek dus perfect...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef Baronpilsener het volgende:
Zippyshare, Rapidshare... Hem in een zip zetten en toch op speedy?
Een voor de mens niet te horen ruis er overheen plakkenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jaaaaah echt...Kan dus ook niet m'n set op soundcloud zetten, omdat blijkbaar soundcloud zo'n detectie iets heeft aan de hand van de waveform...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uuhhmm hoe ga ik dit oplossen![]()
Gewoon linksvoor? Ik herken niemand als je zoeen shot hebt van een paar duizend man. Zet je hem op pauze dan ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Zit nu de DVD van Hard Bass te kijken. FOK! groepje is al een paar keer van bovenaf voorbij gekomen, maar alle keren stonden we allemaal stil
Klinkt echt super inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 09:33 schreef ElDani het volgende:
Nu pas de free release van Da Tweekaz te pakken. Geniale Daft Punk edit
Zag een shirtje van Zatox (die van Boy), volgens mij is dat Tom? Dus ik dacht "hey! daar kan ik bijstaan". Dan gaat ie wel ff op pauze, en herkende een aantal mensen, maar zag mezelf nietquote:Op zondag 15 mei 2011 12:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gewoon linksvoor? Ik herken niemand als je zoeen shot hebt van een paar duizend man. Zet je hem op pauze dan ofzo?
Is dat niet voices? (even uit m`n hoofd, zonder de beelden erbij)quote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef robuust89 het volgende:
Merk het ook hier, het geluid is wat "plat" op de hele dure thiel woonkamerspeakers
zeker vet gedaan!
Fistpumpen op de bank hier! Goed dat de gordijnen dicht zijn![]()
JA! 35:08, achter een leuke jongedame
Omg, hoe heet die eerste plaat van de Psycho Punks set?
Heb toevallig van de week nog scrap attack van headhunterz geluisterd. Gewoon een hele vette productie die perfect de sfeer van zomer, defqon etc. neerzetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |