ik doe het met zoveel plezier, maar niet alleen fakies maken he...ook restaureren van kapotte oude foto's en inkleuren van zwartwit foto's ... verder volg ik nog steeds elke week tutorials waar ik ook weer van leer. en zolang ik dat leuk vind ,blijf ik dat doen. je bent nooit te oud om te leren toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar ben jij wel goed in he? Ik ben hobbyfotograaf en shop ook wat met CS3 extended.......maar jij ben wel een kei hoor
leuk! Vind, dat je het heel goed doet!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe het met zoveel plezier, maar niet alleen fakies maken he...ook restaureren van kapotte oude foto's en inkleuren van zwartwit foto's ... verder volg ik nog steeds elke week tutorials waar ik ook weer van leer. en zolang ik dat leuk vind ,blijf ik dat doen. je bent nooit te oud om te leren toch?
inderdaad, ik ben nog ouwer dan jij denk ik en ik vergeet veel dingen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe het met zoveel plezier, maar niet alleen fakies maken he...ook restaureren van kapotte oude foto's en inkleuren van zwartwit foto's ... verder volg ik nog steeds elke week tutorials waar ik ook weer van leer. en zolang ik dat leuk vind ,blijf ik dat doen. je bent nooit te oud om te leren toch?
ik doe dat bij elke rls...alleen maak ik er dan natuurlijk niet zoooveel werk van als anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
leuk! Vind, dat je het heel goed doet!
hahaha nou wat let je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben nog ouwer dan jij denk ik en ik vergeet veel dingen hoor![]()
moet ik een tutorial voor je maken dan?quote:
graag.....ik doe alleen mijn eigen foto's aanpassen met het histogram en zo.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
[..]
moet ik een tutorial voor je maken dan?
haha zou je wel willen he? lekker puhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
graag.....ik doe alleen mijn eigen foto's aanpassen met het histogram en zo.....
dat is ook mijn tijd hoor hahahahaaaquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:37 schreef Stability het volgende:
[..]
haha zou je wel willen he? lekker puhkdoe het toch niet !
nee, zonder gein, wat moest ik doen dan?quote:
geen flauw ideequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, zonder gein, wat moest ik doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |