ik doe het met zoveel plezier, maar niet alleen fakies maken he...ook restaureren van kapotte oude foto's en inkleuren van zwartwit foto's ... verder volg ik nog steeds elke week tutorials waar ik ook weer van leer. en zolang ik dat leuk vind ,blijf ik dat doen. je bent nooit te oud om te leren toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar ben jij wel goed in he? Ik ben hobbyfotograaf en shop ook wat met CS3 extended.......maar jij ben wel een kei hoor
leuk! Vind, dat je het heel goed doet!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe het met zoveel plezier, maar niet alleen fakies maken he...ook restaureren van kapotte oude foto's en inkleuren van zwartwit foto's ... verder volg ik nog steeds elke week tutorials waar ik ook weer van leer. en zolang ik dat leuk vind ,blijf ik dat doen. je bent nooit te oud om te leren toch?
inderdaad, ik ben nog ouwer dan jij denk ik en ik vergeet veel dingen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe het met zoveel plezier, maar niet alleen fakies maken he...ook restaureren van kapotte oude foto's en inkleuren van zwartwit foto's ... verder volg ik nog steeds elke week tutorials waar ik ook weer van leer. en zolang ik dat leuk vind ,blijf ik dat doen. je bent nooit te oud om te leren toch?
ik doe dat bij elke rls...alleen maak ik er dan natuurlijk niet zoooveel werk van als anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
leuk! Vind, dat je het heel goed doet!
hahaha nou wat let je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben nog ouwer dan jij denk ik en ik vergeet veel dingen hoor![]()
moet ik een tutorial voor je maken dan?quote:
graag.....ik doe alleen mijn eigen foto's aanpassen met het histogram en zo.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
[..]
moet ik een tutorial voor je maken dan?
haha zou je wel willen he? lekker puhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
graag.....ik doe alleen mijn eigen foto's aanpassen met het histogram en zo.....
dat is ook mijn tijd hoor hahahahaaaquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:37 schreef Stability het volgende:
[..]
haha zou je wel willen he? lekker puhkdoe het toch niet !
nee, zonder gein, wat moest ik doen dan?quote:
geen flauw ideequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, zonder gein, wat moest ik doen dan?
daarom...dan hoef ik het ook niet te doenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:44 schreef MargrietV het volgende:
en deze werd voor mij op mijn werk gezongen lol...........
wat is jouw favo dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:46 schreef MargrietV het volgende:
zal ff.... een van mijn favo.. zoeken,,,,,[youtube][http://www.youtube.com/watch?v=p8jJ1ORIOes/youtube]
procal haremquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
a whiter shade of pale.... waanzinnig diepzinnige tekst!
ik vind de 70s en de 80s de mooistequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
de jaren 60 en 70 waren toch de beste muziek jaren hoor...
vind ik dus ook!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
zwijmelquote:
Ik vind de jaren 80 de beste muziekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
mag...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik vind de jaren 80 de beste muziek
ja ik ook, weet je wie mijn grote idool toen was? grote vriend herman broodquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
ieder decennia heeft zijn goede muziek maar de oudere muziek was toch wel beter hoor........jaren 80 was ook niet verkeerd nee...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:06 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik vind die muziek van Madonna wel leuk. Abba vind ik leuk maar die muziek is van de jaren 70.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik ook, weet je wie mijn grote idool toen was? grote vriend herman brood
bijna allemaal vind ik ze goed.................quote:
ik ook, vroeger was ik hier heel gek op, en draaide het echt vaak...maar je moet er voor in de stemming zijn....je moet PF niet draaien als je supervrolijk bentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb ik heel veel van en ook van david gilmoure
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:10 schreef knagsje het volgende:
sitting in the dark on the dock of the bay
jaaaaaaa hahahaha die waren ook leuk !!! een suzy quattroquote:
zit dan ook stil !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:15 schreef MargrietV het volgende:
lol... het gaat haast als ik 3x met mijn kont schut,,,, en ja,.... Madelief springt op schoot en schudt mee!
Oh, prachtig, vooral Mahalia. Daar moest ik als kind om huilen, zo mooi vond ik het.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:13 schreef MargrietV het volgende:
Louis Amstrong, Mahalia Jackson vond ik ook heel fijn om te horen!
whaaaaaaa mudquote:
ja, ik heb jou toch al gefollowd???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:18 schreef danilel het volgende:
knag? heb je al een twitter nu?
(heb de szs niet meer doorgelezen)
nee, madonna vond ik veel later pas goed worden, in het begin helemaal nietquote:
Yessssssssssssssssssssssssquote:
goed nummer!quote:
Ik vind alleen de muziek van Madonna leuk. Micheal Jackson zijn muziek heb ik nooit iets aan gevonden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:21 schreef MargrietV het volgende:
durf het eigenlijk niet op te biechten... geen fan van Michael Jackson en Madonna... en ik schaam mij niet.
quote:
nee, op een enkele na..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik vind alleen de muziek van Madonna leuk. Micheal Jackson zijn muziek heb ik nooit iets aan gevonden.
Zag nog niet eens je naam en dacht he das muziek van Tita lolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:09 schreef Toverheks het volgende:
de aller aller aller aller ja de aller beste zanger ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooie tekst
tja en kreeg ik voor mijn verjaardag een kaartje voor Michael Jackson ,,,,, ja ben bij zijn laatste concert in Amsterdam geweest, en vond dat militairistische gedoe van hem vreselijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik vind alleen de muziek van Madonna leuk. Micheal Jackson zijn muziek heb ik nooit iets aan gevonden.
leuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/4xi2ko
Gerard gaat helemaal los
Elvis en de Beatles, geweldig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
Leuke is kleindochter ontdekt ook die muziek uit de jaren 80 en heeft een heleboel lp's Van Elvis enzo.
Dan neemt ze dat op en vraagt Oma ken jij die nummers en dan zit ik mee te blerren!
Flip ook welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard gaat helemaal los
Ik zie het al Flip heeft nog helemaal geen tijd voor verkeringquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard gaat helemaal los
haha leuk is dat he? ik heb m n kleinkinderen vandeweek ook zoiets leuks geleerd:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
Leuke is kleindochter ontdekt ook die muziek uit de jaren 80 en heeft een heleboel lp's Van Elvis enzo.
Dan neemt ze dat op en vraagt Oma ken jij die nummers en dan zit ik mee te blerren!
Ja leuk he hoe ze dat oppikken!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:27 schreef Stability het volgende:
[..]
haha leuk is dat he? ik heb m n kleinkinderen vandeweek ook zoiets leuks geleerd:
er zaten 2 mottuh......oh ik heb me rot gelachen om die van 3 jaar....ze kon het in no time uit haar hoofd en had ook de grootste lol
ja echt leuk, en hoe ze die tekst gewoon zo snel binnen een half uur doorhebben??quote:
prachtig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt leuk, en hoe ze die tekst gewoon zo snel binnen een half uur doorhebben??
oma oma...doe die mottuh nog eens hahahahahaha en dan zingt en klapt ze uit volle borst mee
echt niet lol... ga wel voor een eigentijdser overalletje elders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef Poezewoes het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Wil jij de jumpsuit winnen van Joanna? http://bit.ly/lGzRyN #sstnl
12 minutes ago Favorite Retweet Reply
Dar vroeg een fokker toch om op twitter?
heb deze als ringtonequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
<<< haha deze bedoel ik , kheb hem ook als ringtone
Dat liedje is zo leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
<<< haha deze bedoel ik , kheb hem ook als ringtone
leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:34 schreef Stability het volgende:
mag ik straks iets laten zien hier waar ik nu mee bezig ben? of is dat niet leuk?
een retouchering van een oude foto
Jaaaaaaaaaaaa die ken ik nog welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:34 schreef Ytsmi het volgende:
Wat dachten julie van deze dan????
Weet niet hoe te plaatsen
ja die zing ik zoooo vaak in mezelf hahaquote:
van mij wel ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:34 schreef Stability het volgende:
mag ik straks iets laten zien hier waar ik nu mee bezig ben? of is dat niet leuk?
een retouchering van een oude foto
Ik heb een hele oude van me vader die bijna uit elkaar valt toen zat hij in concentratiekamp in vught ben ik ook al mee aan de slag geweest maar het lukt niet echt on PSP9quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef Stability het volgende:
ok, ik ben er nog mee bezig hoor, zet ik hem als ie klaar is hier neer...het is gewoon een foto van een onbekende, zo van google gehaald ,die ik dus aan het repareren ben
ik wil het wel proberen, het hangt er vanaf in welke staat hij is...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:38 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude van me vader die bijna uit elkaar valt toen zat hij in concentratiekamp in vught ben ik ook al mee aan de slag geweest maar het lukt niet echt on PSP9
Walking in de rainquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:39 schreef MargrietV het volgende:
Kennen jullie deze? Van de dove zanger [youtube]johnny ray josephine[/youtube]
Ken ik nietquote:
ok, des te mooier vind ik het om te doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:41 schreef Ytsmi het volgende:
Nou ik heb hem wel gescand staan kan je hem wel sturen even zoeken zou er erg blij mee zijn hij is afgelopen januari overleden
Waar kan ik hem naar toe sturen dan zou het gaaf vindenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, des te mooier vind ik het om te doenals eerbetoon
als je hem upload: www.plaatjesupload.nl kan je hem PM sturenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:43 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Waar kan ik hem naar toe sturen dan zou het gaaf vinden
Ik load hem wel even op op me eigen site dan stuur ik je hem even kijken hoe pm werkt hihih en tof van jequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:44 schreef Stability het volgende:
[..]
als je hem upload: www.plaatjesupload.nl kan je hem PM sturen
Had mijn vader een pickup gekocht dit was een van de eerste platen die ze kochtenquote:
Is mij helaas te ver weg, lijkt me wel lachen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:49 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Karim SST Karim
#sstnl Wie heeft er zin om dinsdagmiddag mee te dansen op de Dam voor de clip van Bunga Bunga??? Check 'm: http://bit.ly/l1zYoZ
Liefhebbers?????????
Hier kun je hem horen lol de plaat
http://soundcloud.com/search?q[fulltext]=bunga+bunga+karim
Wat een talent heb jij.petje afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
hier issie...before and after....(is iemand die ik totaal niet ken, maar dus gewoon van internet heb geplukt, gewoon om te blijven oefenen ....
[ link | afbeelding ]
wat prachtig gedaan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
hier issie...before and after....(is iemand die ik totaal niet ken, maar dus gewoon van internet heb geplukt, gewoon om te blijven oefenen ....
[ link | afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wowww goed bezig zeg PETJE AF !!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
dus die van jou komt ook goed !! ik fakking zweer ut op mn moeder moeder moeder moederquote:
Kalm aan hoor er komt geen brand nog hihihihihquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:58 schreef Stability het volgende:
[..]
dus die van jou komt ook goed !! ik fakking zweer ut op mn moeder moeder moeder moeder
ik ga er nu aan beginnen, kheb hem binnen...leuk! die uitdaging![]()
Mooi gedaan stab, petje af.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je kan het, je kan het!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:58 schreef Stability het volgende:
[..]
dus die van jou komt ook goed !! ik fakking zweer ut op mn moeder moeder moeder moeder
ik ga er nu aan beginnen, kheb hem binnen...leuk! die uitdaging![]()
haha nee ik vind dat echt leuk om te doen gewoon !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:59 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Kalm aan hoor er komt geen brand nog hihihihih
ja als het niet lukt even goede vrienden hoor hij ziet er idd niet uit maar wat wil je is 66 jaar oudquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef Stability het volgende:
haha deze is heeeeeeel erg beschadigd indd. oh coool
maakt niet uit, ik ga er gewoon voor , als het me niet lukt, heb ik het wel geprobeerd in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:01 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja als het niet lukt even goede vrienden hoor hij ziet er idd niet uit maar wat wil je is 66 jaar oud
Magnifiek!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
echt niet! Staat een DM voor je klaar hahaha!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef Stability het volgende:
als ik jullie maar niet verveel met mn hobbie...ik wil niet opdringerig zijn ermee hoor, maar ikvind het zo leuk
ja heb ik gelezen, heb de foto al opgeslagen , maar ik ben voorlopig wel ff zoet met deze waar ik nu mee bezig ben hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
echt niet! Staat een DM voor je klaar hahaha!
geen enkel probleem! Je weet nu hoe Madelief eruit ziet haha.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
[..]
ja heb ik gelezen, heb de foto al opgeslagen , maar ik ben voorlopig wel ff zoet met deze waar ik nu mee bezig ben haha
ja madeLIEFquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geen enkel probleem! Je weet nu hoe Madelief eruit ziet haha.
wow prachtig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Ytsmi het volgende:
Echt niet hihih
Trouwens dit zijn die drie jongens die ik zei moeten jullie maar luisteren zijn pas 16 en 17 jaar kippevel vind ik dan he hihih
Ja echt zit hier volop te genieten!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:08 schreef Mita het volgende:
Hallo kom ook nog even lezen. Goeie muziek allemaal
Hun zijn goed!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef Ytsmi het volgende:
Echt niet hihih
Trouwens dit zijn die drie jongens die ik zei moeten jullie maar luisteren zijn pas 16 en 17 jaar kippevel vind ik dan he hihih
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kreeg er kippevel van en wat een prachtige harmonieuze muziek!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zag nog niet eens je naam en dacht he das muziek van Tita lol
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef Mita het volgende:
Weet iemand, hoe ik dat mannetje naast m'n naam in een vrouwtje verander?
Heb ik gedaan, maar springt weer op man, wat doe ik verkeerdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierop klikken rechtsboven en dan in je profiel je geslacht veranderen
Je moet onderaan je huidige wachtwoord nogmaals invoeren en dan de wijzigingen opslaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:19 schreef Mita het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar springt weer op man, wat doe ik verkeerd
Onderaan moet je je instellingen ook nog even savenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:19 schreef Mita het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar springt weer op man, wat doe ik verkeerd
In je profielquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef Mita het volgende:
Weet iemand, hoe ik dat mannetje naast m'n naam in een vrouwtje verander?
OK bedanktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je moet onderaan je huidige wachtwoord nogmaals invoeren en dan de wijzigingen opslaan?
Anders even vragen aan een Admin
Gelukkig goed gegokt van mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat wachtwoord opnieuw, dat had ik niet gedaan
Misschien naar de chat waar ze het over hebben op twitter??quote:
nee, ik ben een foto van Itsme haar vader aan het retoucheren...een foto van 66 jaar oud! hij is heel erg beschadigd en verkreukeld, dus ik ben wel een poosje zoetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:52 schreef Ceetje.. het volgende:
ben je nog aan het twitteren, of er al weer mee gekapt? hahaha, ik vond het in het begin ook niks, maar het lukt nu aardig
volgens mij ben ik je aan het volgen, hihihi, mijn twitternaam is ietsje anders, alleen de UI is hetzelfde als hieroquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik ben een foto van Itsme haar vader aan het retoucheren...een foto van 66 jaar oud! hij is heel erg beschadigd en verkreukeld, dus ik ben wel een poosje zoet
maar ik lees mee hoor, kheb op mn 2e monitor deze chat aanstaan
haha ok..ik ben nu niet aan het twitteren, ik vind er eigenlijk niet veel aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij ben ik je aan het volgen, hihihi, mijn twitternaam is ietsje anders, alleen de UI is hetzelfde als hiero
geen tijd geen tijd....druk druk drukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef sjampoeh het volgende:
Je kunt nu chatten met karim
http://tinychat.com/secretstory
het is nie zo leuk als hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ok..ik ben nu niet aan het twitteren, ik vind er eigenlijk niet veel aan
misschien delete ik mn account wel..wie weet...kzie wel
daarom, ik ga er al niet eens naartoe , we zijn tenslotte aan het afkicken hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
Heb Karim ook vragen gesteld maar nog geen antwoord gekregen
het gaat een beetje fout geloof ik. hij komt eraan :-)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
Heb Karim ook vragen gesteld maar nog geen antwoord gekregen
Hihihih uitdaging he maar het is Ytsmi hoor;) wat jij schreef is een andere userquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik ben een foto van Itsme haar vader aan het retoucheren...een foto van 66 jaar oud! hij is heel erg beschadigd en verkreukeld, dus ik ben wel een poosje zoet
maar ik lees mee hoor, kheb op mn 2e monitor deze chat aanstaan
Ik zit nu ook in de chat. Wat een zooitje daar!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef sjampoeh het volgende:
Je kunt nu chatten met karim
http://tinychat.com/secretstory
nog 3 weekjes...en dan lekker op vakantiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
te koud (ooooooh, we zijn verwend qua temperatuur)
ow sorry hahaha maar ik heb zn gezicht en haar bijna klaar nu....de mond gaat moeilijk worden, die is echt bijna weg...maar het komt goed, ik ga hem proberen bij te tekenenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Hihihih uitdaging he maar het is Ytsmi hoor;) wat jij schreef is een andere user
ja, egypte (zucht) wordt weer eens tijd, wij gaan begin juli, 3 weken portugalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Stability het volgende:
[..]
nog 3 weekjes...en dan lekker op vakantie
lekker he? mijn ouders gaan de 23ste van deze maand wegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, egypte (zucht) wordt weer eens tijd, wij gaan begin juli, 3 weken portugal
en genieten ervan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Stability het volgende:
[..]
nog 3 weekjes...en dan lekker op vakantie
absoluut, dat is iets waar ik ieder jaar weer naar uitkijkquote:
eet smakelijk. ik eet wat later, heb nog geen honger en ben toch bezig nuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ben effe eten enzo, misschien tot later
Wowww je maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ow sorry hahaha maar ik heb zn gezicht en haar bijna klaar nu....de mond gaat moeilijk worden, die is echt bijna weg...maar het komt goed, ik ga hem proberen bij te tekenen
hij word nu al mooi
haha als je in de buurt van hilversum woont kom je maar ff kijkenquote:
ja lijkt me wel? wat dan? is dat ook weer niet goed dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[i]Had je verwacht dat je zo populair zou zijn, toen je in het huis zat?]/i]
Dat was mijn tweet aan Karim toch een nette vraag?
hahahahahaha tomossiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef Ytsmi het volgende:
Nou nee amsterdam hahahah en op me tomossie is dat niet te doen hahahahah
volgens mij kan hij het niet meer volgen, die chatlink ook omgquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
Had je verwacht dat je zo populair zou zijn, toen je in het huis zat?
Dat was mijn tweet aan Karim toch een nette vraag?
wil je de tussenstand anders ff zien? dan stuur ik je een screenshot met hoever ik er nu mee ben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:06 schreef Ytsmi het volgende:
Nou nee amsterdam hahahah en op me tomossie is dat niet te doen hahahahah
Nee !!! hahahha geen rijbewijs he dus mag alleen tuffenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahahahaha tomossieheb je geen auto dan?
hahaha tis maar 25km ofzo hoor !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Nee !!! hahahha geen rijbewijs he dus mag alleen tuffen
Ja is goed hihihquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
wil je de tussenstand anders ff zien? dan stuur ik je een screenshot met hoever ik er nu mee ben?
weet je het zeker? niet wachten dus tot ie klaar is? mevrouwtje ongeduldquote:
nee, he, want dan komt er ook weer niks van je foto terecht...dan kletsen we alleen maar hahaaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
meid dan heb ik blikke reet hahahah dus maar niet doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:11 schreef Stability het volgende:
[..]
weet je het zeker? niet wachten dus tot ie klaar is? mevrouwtje ongeduld![]()
spannend!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
wil je de tussenstand anders ff zien? dan stuur ik je een screenshot met hoever ik er nu mee ben?
haha echt? ik deed altijd mee met wedstrijden, en al deed ik er 4 dagen over, ik stuurde hem niet in voor hij echt helemaal perfect was...ja, ik heb ook geduld hebben moeten leren hoor....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik ook met als ik een les schrijf ik wil gauw resultaat zien altijd
maar alle stadia zien is ook heel boeiend!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
[..]
haha echt? ik deed altijd mee met wedstrijden, en al deed ik er 4 dagen over, ik stuurde hem niet in voor hij echt helemaal perfect was...ja, ik heb ook geduld hebben moeten leren hoor....
Was jij ook op Clubs.nl?????? van hetnet nu kpnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
[..]
haha echt? ik deed altijd mee met wedstrijden, en al deed ik er 4 dagen over, ik stuurde hem niet in voor hij echt helemaal perfect was...ja, ik heb ook geduld hebben moeten leren hoor....
dat is waar, maar ik weet niet...of ik hem ook hier neer mag zetten natuurlijk, dat hangt van ytsme af , als het wel mag, zet ik het hier neerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar alle stadia zien is ook heel boeiend!
nope , ik zat op word1000 en op photoshopcontest.comquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Was jij ook op Clubs.nl?????? van hetnet nu kpn
Ik schrijf voor psp en 1 keer wedstrijd meegedaan maar geen geduld voor
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:15 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik weet niet...of ik hem ook hier neer mag zetten natuurlijk, dat hangt van ytsme af , als het wel mag, zet ik het hier neer
ok dan zet ik hem zo neer, maar hij is dus nog lang niet klaar he !!quote:
wat mooi!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:21 schreef Stability het volgende:
hij is dus nog lang niet klaar he !!
[ link | afbeelding ]
neeee hij is nog niet mooi, ik moet hem nog helemaal bijwerken straks als alle rimpels weg zijnquote:
mooie man!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:23 schreef Ytsmi het volgende:
Wauwwwwwwwww wat gaaaffff zeg![]()
![]()
![]()
Oooo hier ben ik heel blij mee![]()
ahhhhhhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef Ytsmi het volgende:
Zit hier met bonkend hart pffffffffffffffffffff
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:24 schreef Ytsmi het volgende:
Zit hier met bonkend hart pffffffffffffffffffff
dat is een heel mooie leeftijd!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:25 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
thnx Margriet
sterke man ook is bijn 91 geworden op een week na
ja...maar ik heb nu traantjes.....moet ff wachten, ik ben ook een beetje emo hoorquote:
Ahhh nou het zit bij mij ook hoog moet ik zeggen hoor ga even peukie doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ja...maar ik heb nu traantjes.....moet ff wachten, ik ben ook een beetje emo hoor
Latersssquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Ytsmi het volgende:
Ik ben even weg even kijken bij me dochter die belde die heeft nieuwe pc ben laters terug
jah, ik had effe teruggelezenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:49 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Karim SST Karim
#sstnl Wie heeft er zin om dinsdagmiddag mee te dansen op de Dam voor de clip van Bunga Bunga??? Check 'm: http://bit.ly/l1zYoZ
Liefhebbers?????????
Hier kun je hem horen lol de plaat
http://soundcloud.com/search?q[fulltext]=bunga+bunga+karim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |