Dat zei ik heul niet zoquote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Bozz187 het volgende:
Haha michhas onze rockkenner zegt ie zaterdag zo mooi "die axl rose van ac/dc is echt de lil' john van rock"
Je vergeet 1.5 uur terug.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
Check avond voor schooldag of leraar ziek is.
Leraar niet ziek.
1.5 uur in de trein.
Kom op school.
Leraar ziek.
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
Als ik dat zo hoor ben ik stiekem blij niet meer op school te zitten.Hoe vaak ik wel niet op school kwam en er lessen uitvielen etc.
![]()
Volgend jaar ga ik me maar eens weer aan een studie wagen.
Kom werktuigbouw in Delft doen.quote:
Ja heb je genoeg bus hokjes gemoldquote:Op maandag 16 mei 2011 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pfff wat een avond/nacht/ochtend was het. Ben denk ik nog nooit zo wasted geweest in mijn leven
anders weet ik nog wel een studie voor je tliz op de westevoortsedijk leren en geld verdienen tegelijk. Is wel een avond studiequote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Kom werktuigbouw in Delft doen.
Is dat die Britse film?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef Fsmxi het volgende:
Bam, zojuist Four Lions gezien, wel een aanradertje als je een beetje van zwarte humor houdt
Boz, ik vind jou een hele toffe jongen, maar kan deze opmerking niet waarderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
anders weet ik nog wel een studie voor je tliz op de westevoortsedijk leren en geld verdienen tegelijk. Is wel een avond studie
Hahaha sorry maar ik er verscheen wel een glimlach op m'n gezicht, al is dat meer door jouw reactie dan door de opmerking zelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boz, ik vind jou een hele toffe jongen, maar kan deze opmerking niet waarderen.
Omdat er nu op iemand anders word gereageerd dan altijd alleen maar op jou?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hahaha sorry maar ik er verscheen wel een glimlach op m'n gezicht, al is dat meer door jouw reactie dan door de opmerking zelf.
Nee omdat jij je zo op je teentjes voelt getrapt over een opmerking die hij duidelijk niet meent.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat er nu op iemand anders word gereageerd dan altijd alleen maar op jou?
wie zegt dat ik het niet meen...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee omdat jij je zo op je teentjes voelt getrapt over een opmerking die hij duidelijk niet meent.
Om mijn teentjes getrapt is wel erg overdreven.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nee omdat jij je zo op je teentjes voelt getrapt over een opmerking die hij duidelijk niet meent.
Je hebt niks gevraagd aan me, als je had gezegd ga daar werken want dan kan ik elke avond langs komen was het anders geweest.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het niet meen...
@tliz het spijt me, zal het niet meer van je vragen.
Ik had de trailer laatst gezien ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Over jihadisten ja
Voor IMDB, klik hier etc. etc.
Ja nou dat dacht ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Om mijn teentjes getrapt is wel erg overdreven.Zeg dat ik de opmerking niet kan waarderen that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |