ooh oke.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen om het hele ajax gebeuren en jouw opmerking nu.
Dankje sold.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef SoldMayor het volgende:
Nou okee dan maar.
Ik kon het vanmiddag niet uit me strot krijgen.. maaaaaaaar
gefeliciteerd ajaxciedjtuss
Warom zou je feest vieren als je geen kampioen bent.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef KneusTeun het volgende:
in twente is het feestje groter dan in Amsterdam!
Hier staan de straten vol en is de bus ipv 23:00 nu waarschijnlijk pas om 1:30 bij grolsch, straten staan vol in het centrum!
In Amsterdam zijn er al vechtpartijen
Omdat we trots zijn op de jongens. (btw vorig jaar stond de ajax afdeling ook gewoon om de beker te juichen)quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zou je feest vieren als je geen kampioen bent.
Mja sowieso ajax.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat we trots zijn op de jongens. (btw vorig jaar stond de ajax afdeling ook gewoon om de beker te juichen)
Waarom zou je de stad afbreken als je kampioen bent? Ik vind het jammer voor de ajax fans dat er zo een groot gehalte tussen zit dat alleen maar last bezorgd en een slechte naam voor iedereen.
Die jochies hebben gezien dat ze dat in Spanje ook doen, dus ze dachten dat het hip wasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mja sowieso ajax.![]()
Hebben ze eindelijk de schaal flikker ze hem van de bus af op straat.
Precies.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die jochies hebben gezien dat ze dat in Spanje ook doen, dus ze dachten dat het hip was
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zou je feest vieren als je geen kampioen bent.
Haten op provincialen, maar wel komen carnavallen he?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:59 schreef dreamzk het volgende:
Superjodeeeeeen. Godver wat een dag, 13uur lang gezopen, ben helemaal kapot maar wat een feest. Werd helemaal gek. Enige kutte was dat er tering veel provincialen de hoofdstad introkken, wisten zich niet te gedragen en ging het allemaal beetje de kut op. Maar ik leef nog
had ik gister al gepost, goeiemorgen btwquote:
En nog voicemailtjes met liefdes/haatverklaringen achtergelaten bij je ex?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:59 schreef dreamzk het volgende:
Superjodeeeeeen. Godver wat een dag, 13uur lang gezopen, ben helemaal kapot maar wat een feest. Werd helemaal gek. Enige kutte was dat er tering veel provincialen de hoofdstad introkken, wisten zich niet te gedragen en ging het allemaal beetje de kut op. Maar ik leef nog
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Bozz187 het volgende:
Haha michhas onze rockkenner zegt ie zaterdag zo mooi "die axl rose van ac/dc is echt de lil' john van rock"
Niet dat ik weetquote:Op maandag 16 mei 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nog voicemailtjes met liefdes/haatverklaringen achtergelaten bij je ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |