Veel plezier, mijn homies zitten ook straks in Amsterdam, maar deze jongen moet helaas werken tot 3 uurquote:Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef dreamzk het volgende:
Heb er onwijs veel zin in vandaag, over een uur trein naar Amsterdam pakken en daarna vieren als een gek
Niet als ze verliezen uit teleurstelling je ex weer gaan bellen he.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:51 schreef dreamzk het volgende:
Heb er onwijs veel zin in vandaag, over een uur trein naar Amsterdam pakken en daarna vieren als een gek
Ach either way ga ik hard zuipen dus de kans bestaat dat ik haar ga bellenquote:Op zondag 15 mei 2011 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet als ze verliezen uit teleurstelling je ex weer gaan bellen he.
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Wat is dat constante gezeur over die derde ster trouwens? Is elke 10 kampioenschappen 1 ster waard oid?
Fred Rutten loverquote:Op zondag 15 mei 2011 14:00 schreef SoldMayor het volgende:
FC TWENTE!!!!!!!!!!!
en hopelijk PSV winnen en dan alsnog CL
SOWIESO HEUULEMAAAL NIKS IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!
Nee die gast moet snel optiefen.quote:
Je mag wel bij mij komen kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Is de wedstrijd nergens op tv te zien?alleen op eredivisie live maar dat heb ik hier niet.
Sopcast.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef tliciouz het volgende:
Is de wedstrijd nergens op tv te zien?alleen op eredivisie live maar dat heb ik hier niet.
quote:
Hmm dacht doe ik soepballetjes draaien tijdens het kijken, eigengemaakte soep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |