Bier in mn handquote:
als je manboobs heb kan je wel een tietje in je hand hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bier in mn handTieten ben ik kwijt
Maar ik heb dan wel bier in de hand
Helaas is deze OG zo afgetraind dat er geen manboobs zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je manboobs heb kan je wel een tietje in je hand hebben
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Helaas is deze OG zo afgetraind dat er geen manboobs zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat het gister friday the 13th was.
p.s. niet huilen met je bloedkop
Bier in de hand en fokken, like a true OG.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bier in mn handTieten ben ik kwijt
Maar ik heb dan wel bier in de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Heb nieuwe ride gekocht, spange velgen alles.
Waar is je boodschappenmandje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
Heb nieuwe ride gekocht, spange velgen alles.
Ik heb nog nooit een fiets nieuw gekocht... vind ze zo duur!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ja ze zijn ook belachelijk duur, deze ook. Maar moet gewoon voor mijn werk een goede fiets hebben anders had ik er nooit zo een gehaald. Heb al 5 jaar met dezelfde oma fiets gedaan maar hij valt echt uit elkaar op dit moment.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fiets nieuw gekocht... vind ze zo duur!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |