Vond je die portretten van hunzelf op het podium niet verschrikkelijk ijdel?quote:
Enormquote:Op zondag 15 mei 2011 10:58 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je die portretten van hunzelf op het podium niet verschrikkelijk ijdel?
Ik vond het tamelijk lachwekkend dat ze zo'n gigantisch scherm op de achtergrond hadden en dat ze, in plaats van die te gebruiken, hun eigen bescheiden LED-screentjes hadden meegenomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:58 schreef APK het volgende:
[..]
Vond je die portretten van hunzelf op het podium niet verschrikkelijk ijdel?
Wees blij. Het enige nummer wat ik wil kennen is het telefoonnummer van Lenaquote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef yvonne het volgende:
Ah, Duitsland enige nummer dat ik nog niet kende.
Het leek of ze even hun eigen concertje kwamen doen op het festival, een soort extra pauze act ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het tamelijk lachwekkend dat ze zo'n gigantisch scherm op de achtergrond hadden en dat ze, in plaats van die te gebruiken, hun eigen bescheiden LED-screentjes hadden meegenomen.
Idd, heel erg leuk meisje!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wees blij. Het enige nummer wat ik wil kennen is het telefoonnummer van Lena
Shit, ik begin het nummer een heel klein beetje te waarderen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
She's got her lipstick on here I come da da dum
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef Muis006 het volgende:
She's got her lipstick on here I come da da dum
Hartstikke leuk zomernummer!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, ik begin het nummer een heel klein beetje te waarderen.
Haha, de single-versie klinkt gewoon goed.quote:
Ja foutje, moest snel weg en snel opnemen dus, de eerste de beste gepakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Jedward had echt een perfect ESFliedje. Lena vond ik vreselijk, per se sexy willen doen op het podium.
Ik heb trouwens via de BBC gekeken (met Graham Norton als commentator) want dat gezeik van de Tros..
Mijn favoriet.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
Mooi lied van IJsland, ben benieuwd hoe hoog ze eindigen.
Zo klopt het beterquote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef sararaats het volgende:
met de halve finales zat ik nog in Berlijn
Nederland Volendam laatste, hoe laag kun je zakken?
quote:
Ook weinig geslapen of vind je het boring?quote:
De 3Jsquote:Op zondag 15 mei 2011 12:07 schreef yvonne het volgende:
Zit ik goddomme niet op te letten
Wie is de pauze act?
Laggequote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wel veel geslapenHoe was je parteh gister
Ha ha, en nu het goede antwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |