Ja nou heb ik zin in ratlukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Goedkope kutwhiskey, heb een kater van hier tot düsseldorf.
Die troep koop ik dus ook nooit meer.Sljivovica FTW.
..maar eerst even de kater wegwerken met water, koffie en een zoetje!
[ afbeelding ]
Nou da's toch super?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen komen mijn ouders helpen met de grote dingen. Maar ik wil eigenlijk voordat ze er zijn zo veel mogelijk troep al verhuisd hebben zodat ze geen commentaar kunnen geven.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Greys het volgende:
Van die blauwe IKEA tassen zijn echt geweldig met dat soort dingen
Ze doen het ook heel briljant met boeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]en de handvatten breken niet, dat is nog weleens met 'gewone' tassen als je ze te vol propt
Dan moet je niet verhuizen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Het blíjft een kutklus hoor, met zooi sjouwen
Wat zijn wij toch goede opvoeders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
En je kan óf de hele dag mopperen, daarmee je hele dag verzieken, het uiteindelijk tóch doen. Of niet, en dan heb je morgen ook weer een kutdag omdat je ouders zich afvragen 'waarom je niet alvast het een en ander had leeggeruimd'.
Of je knalt het er nu ff doorheen, kan je de rest van de dag rustig aan doen, vanavond met een relaxt gevoel ESF kijken, én zijn je ouders morgen trots op hun lieve kleine Erikje
Ja iedereen heeft dat weleens tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef Greys het volgende:
Ik herken het trouwens wel, van die tegenaan-hik-blokkades![]()
Dan ga ik mezelf zo op lopen fokken dat er niets meer van terecht komt, heb ik daarna idd een kutavond omdat ik het al klaar had kunnen hebben etc. Je kunt jezelf soms echt flink in de weg zitten.
Repetitie. Let dadelijk maar op de outfits van de presentatoren. En de massale afwezigheid van publiek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, wat is dat op de stream nou dan? Weer een repetitie of een hethaling van gisteren?
Ik rijd tegenwoordig altijd via A12/A20/A16 naar huis vanaf Den Haag, binnendoor bij Zevenhuizenquote:
Nu zie ik dat de artiesten idd ook weer optreden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
lol nu zie ik het pas. Merlin heeft zijn dagelijkse kloffie gewoon aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |