Uurtje wakker nu. Even beginnen met schoonmaken, zodat mijn ouders straks blij thuis komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi, sup. net wakker?
ff tosties maken brb
Okquote:
Ok.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uurtje wakker nu. Even beginnen met schoonmaken, zodat mijn ouders straks blij thuis komen.
Delen.
Ok.quote:
Daarom kan ik het nog wel willen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, je was nog maagd enzo
ik heb de eerste 3 op dvd liggen hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie 'm dinsdagnacht.. En daarvoor de andere 3 ook
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Vond deel twee en drie niet zo briljant als deel 1.quote:
Maar dan weet je toch niet of het goed/lekker is?quote:
Schijnt dat deel 4 zich volledig richt op Jack Sparrow. Heb de trailer gisteren in de bios gezien, lag dubbel van het lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Vond deel twee en drie niet zo briljant als deel 1.
Ik ga ze dus alle 4 in de bios zien, achter elkaar.. Marathon ftw!quote:
Dat is baasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga ze dus alle 4 in de bios zien, achter elkaar.. Marathon ftw!
Waarom zou jij dat willen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoals TT het zegt: In wanna fuck you in the ass
Wees blij dat het geen lord of the rings is. Heb daar de marathon van gekeken, was aardig gaar na de marathonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga ze dus alle 4 in de bios zien, achter elkaar.. Marathon ftw!
Ja, ik weet het. En ik heb ook dubbel gelegen, dus ik ben erg benieuwd. Maar goed, een goede trailer kan heel goed een tegenvallende film betekenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Schijnt dat deel 4 zich volledig richt op Jack Sparrow. Heb de trailer gisteren in de bios gezien, lag dubbel van het lachen
Die doe ik twee of drie keer in het jaar, gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen lord of the rings is. Heb daar de marathon van gekeken, was aardig gaar na de marathon
Deze duurt ook zo'n 12 uur ofzo.. Ik ben benieuwd hoe gaar ik naar buiten komquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen lord of the rings is. Heb daar de marathon van gekeken, was aardig gaar na de marathon
Maar Johnny Depp in POTC isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. En ik heb ook dubbel gelegen, dus ik ben erg benieuwd. Maar goed, een goede trailer kan heel goed een tegenvallende film betekenen.
Ik hoop niet dat ze pirates zo gaan uitmelken...
Johnny Depp is altijdquote:
Nou, toe maar danquote:
1x is genoeg voor mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die doe ik twee of drie keer in het jaar, gewoon omdat het kan
niet eens, max 8 uur als je alle delen bijelkaar opteltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze duurt ook zo'n 12 uur ofzo.. Ik ben benieuwd hoe gaar ik naar buiten kom
Dan zullen er wel pauze's tussen zitten dan.. want 't begint om 15:00 en eindigt ergens om 02:00 ofzo..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:20 schreef Viro het volgende:
[..]
1x is genoeg voor mij
[..]
niet eens, max 8 uur als je alle delen bijelkaar optelt
Deel 1 is idd de leukste tot nu toe. Maar in deel 2 en 3 zit meer verhaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Johnny Depp is altijdMaar dan nog vond ik deel twee en drie niet zo briljant als deel een
[..]
Nou, toe maar dan
Tuurlijk zitten er pauzes tussen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zullen er wel pauze's tussen zitten dan.. want 't begint om 15:00 en eindigt ergens om 02:00 ofzo..
Ja klopt, ook tijd om avond eten naar binnen te werken enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zullen er wel pauze's tussen zitten dan.. want 't begint om 15:00 en eindigt ergens om 02:00 ofzo..
Duhuhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, das mooi, zit een KFC naast de biosquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja klopt, ook tijd om avond eten naar binnen te werken enzo
True. Ik ben benieuwd naar deel 4. Nog een weekje wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Deel 1 is idd de leukste tot nu toe. Maar in deel 2 en 3 zit meer verhaal.
In welk bios ga je de marathon kijken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, das mooi, zit een KFC naast de bios
Penelope Cruz is ook een pluspuntquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Ik ben benieuwd naar deel 4. Nog een weekje wachten
Dat is ook het enige minpuntje aan Keira..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Penelope Cruz is ook een pluspunt![]()
beter dan de platte keira knightley![]()
Decibel. Heel misschien koop ik ook nog kaartjes, maar denk het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:26 schreef Driepink het volgende:
Zo, alles weer gedaan vandaag! Hele waslijst alles
- Naar Sprang-Capelle, auto ophalen van de buurman
- Kaartjes Decibel besteld
Weet ik, ga liever daarheen dan Schouwburg, maar Shouwburg is weer dichterbij voor me eigenlijk..quote:
Dat noem jij een waslijst?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:26 schreef Driepink het volgende:
Zo, alles weer gedaan vandaag! Hele waslijst alles
- Naar Sprang-Capelle, auto ophalen van de buurman
- Kaartjes Decibel besteld
Seksmaraton, Invite only.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:26 schreef Driepink het volgende:
Welke marathon? Zijn er nog kaarten voor?
Ik kan er nog 1 opnoemen maar dat ik persoonlijke smaak/voorkeurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook het enige minpuntje aan Keira..
hoeveel heb je erin moeten gooien om dat eruit te krijgen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dank u wel meneer de gokkast vannacht
PotC marathon lijkt me wel leuk,aangezien het over Keira Knightley (quote:
Uiteraard, ik doe normaal gesproken geen hol, plus die kaartjes bestellen is een stressvolle taak hoor!quote:
5 euroquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef Viro het volgende:
[..]
hoeveel heb je erin moeten gooien om dat eruit te krijgen?
Noem eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan er nog 1 opnoemen maar dat ik persoonlijke smaak/voorkeur
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:27 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dank u wel meneer de gokkast vannacht
Gelukkig speelt ze niet in deel 4quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
PotC marathon lijkt me wel leuk,aangezien het over Keira Knightley () gaat.
Haar britse accentquote:
Die vind ik juistquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Gelukkig speelt ze niet in deel 4
[..]
Haar britse accent
Ja, want het is middag en nu heb ik tijd.quote:
LEKKER!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:30 schreef EggsTC het volgende:
Zo, nu mét tosties voor pops, myraela en viro.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:30 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Die zien er verdomd goed uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:30 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Dutze dan maarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want het is middag en nu heb ik tijd.
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou, wees blij dat jij kan slapen wanneer jij wilt.
Insomnia hebben is niet leuk![]()
trustequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nietMaar ik ben wel op, dus ff de oogjes dicht.
http://www28.zippyshare.com/v/53079341/file.htmlquote:
Heldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:34 schreef Viro het volgende:
[..]
http://www28.zippyshare.com/v/53079341/file.html
complete versie van Crazy Funky Style van The PartySquad. Die jij gisteren stuurde duurde maar 1 minuut 42 sec.
Nog een aantal geloof ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef Driepink het volgende:
Maar jofu, zijn er nog kaarten voor die marathon?
SoulSeekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Held
Dat komt mooi uit, misschien dat ik vanmiddag nog wel een uurtje ga draaien dan kan die er mooi tussendoor
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baas MonoZou je niet verwachten, maar het is echt waar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
ff lekker bouncen bam bam
3 uur als dat lukt. Moet even nog wat muziek bij elkaar harken en kijken of de draack uit kanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:43 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat wil jij gaan draaien?
Misschien kan ik een uurtje ervoor of erna
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 uur als dat lukt. Moet even nog wat muziek bij elkaar harken en kijken of de draack uit kan
Pops draait van 20 tot 00quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:47 schreef Popje-popje het volgende:
Ja geef maar door hoelaat wie wanneer wil draaien
Ik zet je eropquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Huppel reageert niet op msn
Ik wil wel van 3 tot 5 als dat kan
dan ga ik van 5 tot 7quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Huppel reageert niet op msn
Ik wil wel van 3 tot 5 als dat kan
Ok, jij en viro staan er opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik draai weekend nummers. Waar je zin hebt in je zaterdagavond
Ik ben al ziek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wissel wel afentoe even van richting ander word je ziek.
Volgende keer.quote:
Jij bent ook behoorlijk nat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende keer.Mag niet lopen, de vloer is nog nat. Ik moet zeggen dat ik niet echt dweilskills heb. De vloer is behoorlijk nat.
Ik heb het gister allemaal gedaan, nu 4 dagen relaxenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja tenminste IEMAND die schoonmaakt!Zou ik ook moeten doen!
Link vacature.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb woensdag een sollicitatie gesprek.![]()
En 24 mei een toelatingsgesprek voor mijn opleiding.![]()
Als alles voor de verandering nou eens goed gaat.
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb woensdag een sollicitatie gesprek.![]()
En 24 mei een toelatingsgesprek voor mijn opleiding.![]()
Als alles voor de verandering nou eens goed gaat.
En na die 4 dagen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb het gister allemaal gedaan, nu 4 dagen relaxen
Was een open sollicitatie.quote:
Deze is ook lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef ToT het volgende:
Jezus, dit nummer wilde ik vanochtend aanvragen, maar was het vergeten!
Ja doe dat dan ook niet!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Best kut, want ik sloot topics vaak met alleen een smiley.
Hmm evil krengquote:
Ik geef je groot gelijk!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na 24 topics van een TS raak je een verhaaltje typen wel een beetje zat.
Uhuhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Down boy!
Ja alleen was het toen al na 22:00 uur.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef Driepink het volgende:
Zo, Huppel, had je mijn DM en PM nog gekregen?
VERDOMME!!quote:
Gisteren nog!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen was het toen al na 22:00 uur.
Maar alles is goed gekomen toch?
Hoop wel dat je snel weer een keer wil draaien
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VERDOMME!!
KLOOTZAK!
Ik moest lachen! Incl knor
Ja dat heb ik gemist had wat probsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gisteren nog!![]()
Ik was eigenlijk 10-12, maar Rob had problemen, dus om 8 uur ingevallen, en toen van 9-11 ging Rob, maar ik had geen fut meer..
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Welkom bij de radio Onzin sing-a-long.
Het nu volgende nummer zal gezongen
worden door EggsTC.
Applaus voor
deze held!
Ja dat deed hij gisteren tijdens de suriweekend show ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef Driepink het volgende:
Eggs zong dit nummer inderdaad altijd, doet ie dat nog steeds?
Oh, ja ik was half bezig met muziek zoeken, plus het gesprek ging te chaotisch om te volgen voor mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat deed hij gisteren tijdens de suriweekend show ook![]()
Ik heb er net 3 gedaanquote:
Maar toch was het wel een geniale showquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, ja ik was half bezig met muziek zoeken, plus het gesprek ging te chaotisch om te volgen voor mij
Oh noes!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef Monopoly het volgende:
Om 15 uur 2 uur lang Mono door je speakers
Neuh, gewoon lekker mixen en toffe muziek draaienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes!!
Ga je met butt draaien en dus ook skaipen?
quote:
Dat was het idd, maar was wel leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, ja ik was half bezig met muziek zoeken, plus het gesprek ging te chaotisch om te volgen voor mij
Ok dan kan ik mn skaip gewoon aanlatenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, gewoon lekker mixen en toffe muziek draaien
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef ToT het volgende:
Jezus, zit ik ff te Runescapen, lult men hier zowat het hele topic vol!
Nee joh gekkie, dit is sean paulquote:
Ditquote:
Nope!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:38 schreef Driepink het volgende:
Is er trouwens een manier om te zien wat je 10.000e post was? Ik heb hem gemist
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zie een hitler rap in draakje staan
Echt he!quote:
Oh. dan maar mn 15.000e post in de gaten houdenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!
Terugtellen
Ik heb pas mn 100K post gehad![]()
Mel Brooks - To Be Or Not To Be (The Hitler Rap) doe jij maar evenquote:
quote:Je hoort nu: Titus Jones - Hold Your Sexy Arms Against Me
bazenverzoek van Zookquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Zokunen
Bericht:
Omdat ik ook mashups luister
Mel Brooks is koningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:40 schreef Driepink het volgende:
Mel Brooks - To be or not to be ( Hitler rap )
Die bedoel je?
Gaat te ver?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:43 schreef Driepink het volgende:
Ff geyoutubed, dat nummer is niet zo tof
Nee, hij is alleen verkleed als hitler, en voor de rest niets schokkends, dus niet leuk.. plus de clip is te slecht voor woordenquote:
DJ's from Mars zijn sowieso koningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Zokunen het volgende:
"DJs From Mars - Show Me In The Deep - Classic Club Remix (Adele vs. Robin S.)"
Dat is ook wel een heerlijke mashup
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen verkleed als hitler, en voor de rest niets schokkends, dus niet leuk.. plus de clip is te slecht voor woorden
Heerlijk nummerquote:
Vrolijke muziekquote:
Outlandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:51 schreef Driepink het volgende:
Ik zit in dubio mensen!
Vanavond gewoon stadhuisplein, of naar Outland (daar is Slaves to the rave)
Ga niet echt hardcore klappen hoor, misschien een er tussen door ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef Driepink het volgende:
Ik gaat paffen
Mono begint zo, hmmm misschien dat ik luisterKan niets beloven de laatste tijd
Tarrelkaas met bierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:58 schreef Monopoly het volgende:
Fabrikant Belgomilk roept een kaas terug die in supermarktketen Lidl is verkocht. In de 'Sint-Maarten-Classic' gesneden kaas is de bacterie listeria monocytogenes gevonden.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:58 schreef Monopoly het volgende:
Fabrikant Belgomilk roept een kaas terug die in supermarktketen Lidl is verkocht. In de 'Sint-Maarten-Classic' gesneden kaas is de bacterie listeria monocytogenes gevonden.![]()
Misschien zometeen, eerst ff heerlijke plaatjes er door heen knallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat dezen bazendj met epische billen en eenopening ook nog verzoekjes doen?
Klinkt net zo dom als: we benne dat nodigquote:
Of het raam los doen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt net zo dom als: we benne dat nodig
benne gebruik ik dan ook nooitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt net zo dom als: we benne dat nodig
Jij snapt hemquote:
Heuj, dat is gewoon zo, een deur of raam los doenquote:
Goed zo want dat klinkt echt nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
benne gebruik ik dan ook nooit
Het is echt niet nodig om een deur of raam uit zn scharnieren te tillen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj, dat is gewoon zo, een deur of raam los doen
benne, dat is toch meer iets van het midden van het land?quote:
Hoorde ik een keer van iemand. Had iemand in de klas aan de leraar gevraagd of het raam los mocht. De leraar pakte een schroevendraaier, haalde het raam er uit en gaf 'm aan die leerling!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig om een deur of raam uit zn scharnieren te tillen hoor
Soms welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig om een deur of raam uit zn scharnieren te tillen hoor
Uhm nee hier zeggen ze allemaal dat ze iets nodig zijn ipv hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
benne, dat is toch meer iets van het midden van het land?
maar als we het toch over stomme dingen hebben.
konook zoiets doms
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoorde ik een keer van iemand. Had iemand in de klas aan de leraar gevraagd of het raam los mocht. De leraar pakte een schroevendraaier, haalde het raam er uit en gaf 'm aan die leerling!
Heb ik bij mn ex gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoorde ik een keer van iemand. Had iemand in de klas aan de leraar gevraagd of het raam los mocht. De leraar pakte een schroevendraaier, haalde het raam er uit en gaf 'm aan die leerling!
ja wij zijn alles nodigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee hier zeggen ze allemaal dat ze iets nodig zijn ipv hebben.
En ja kon is ook een heerlijke faal. Maak ik me wel heel vaak schuldig aan. Bekt lekkerder dan kende vaak
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik bij mn ex gedaan.
Hij had doos met boodschappen vast en vroeg of ik de keukendeur los wilde doen.
Deur uit scharnier getild en zo tegen hem aan gezet.
Zo nu is ie los!
- ja maar ik bedoelde open!!
Ja zeg dat dan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik bij mn ex gedaan.
Zo nu is ie los!
Ja zeg dat dan
Ik stond ook raar te kijken toen m'n ex het had over losse winkels, ramen en deuren..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik bij mn ex gedaan.
Zo nu is ie los!
Ja zeg dat dan
Ja echt he.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond ook raar te kijken toen m'n ex het had over losse winkels, ramen en deuren..
Ach, zij snapte het niet als ik het had over Sperzie/Princessenbonen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he.
Zit allemaal vast![]()
Maar deze discussie is ook inmiddels al tig keer geweest.
Mono al klaar voor verzoekjes?
Metal natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat voor soort muziek kunnen we eigenlijk verzoeken bji Mono?
Nou dat lijkt me niet aan z'n huidige muziekkeuze af te leiden..quote:
Toen ik net in Emmen woonde ging ik kroten halen bij de groenteboer. Ik kreeg peen meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, zij snapte het niet als ik het had over Sperzie/Princessenbonen..
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik net in Emmen woonde ging ik kroten halen bij de groenteboer. Ik kreeg peen mee![]()
Ik kende het alleen als kroten dus had ook echt ff geen idee dat ik rode bieten moest hebben. Uiteindelijk uitgelegd wat ik wilde met de opmerking: ja je gaat er rood van plassen_!
[..]
Toen ik net in Emmen woonde ging ik kroten halen bij de groenteboer. Ik kreeg peen mee![]()
Ik kende het alleen als kroten dus had ook echt ff geen idee dat ik rode bieten moest hebben. Uiteindelijk uitgelegd wat ik wilde met de opmerking: ja je gaat er rood van plassen_!
Prachtig , die spraakverwarringquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Te erg gewoonquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Best lachwekkend, zoveel verschillen in taal/dialect in zo'n klein land
Tja zo wist een Grönnings boertje precies wat ik met "gloepers van een jeppels" bedoelde, maar toen ik iemand "lillek" noemde, keek-ie alsof hij water zag branden!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Best lachwekkend, zoveel verschillen in taal/dialect in zo'n klein land
Je moet dat ook niet hardop zeggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja zo wist een Grönnings hoertje precies wat ik met "gloepers van een jeppels" bedoelde, maar toen ik iemand "lillek" noemde, keek-ie alsof zij water zag branden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |