eind van de maand 65quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ragoutbroodje is niet ouderwets toch ? hoe oud ben je dan als ik vragen mag
viel mij ook op inddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kijk net een fragment terug van de uitzending van gisteravond, hoor ik joanna zeggen; na 2 weken wilde ik de relatie niet meer, en daarom besloot ik te blijven...
Die probeert echt alles recht te lullen wat krom is.
Ja dus dat gejank na de brief was dus bullshitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kijk net een fragment terug van de uitzending van gisteravond, hoor ik joanna zeggen; na 2 weken wilde ik de relatie niet meer, en daarom besloot ik te blijven...
Die probeert echt alles recht te lullen wat krom is.
En ook; hij kan mij niks verwijten, ik heb altijd goed voor hem gezorgd...quote:
Alles was bull-shit, van het begin tot het einde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dus dat gejank na de brief was dus bullshit
heel Joanna is een vat vol bullshitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
maar ze had een goed gesprek met m gehad aan de foon en ze verwijten elkaar nietsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ook; hij kan mij niks verwijten, ik heb altijd goed voor hem gezorgd...
bulletjeshit dussssssssquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ze bedoelt de hele dag claimen, die man is blij dat ie van haar af is een relatie met Jo en je krijgt geen lucht meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ook; hij kan mij niks verwijten, ik heb altijd goed voor hem gezorgd...
Wat heeft ze niet gezegd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maar ze had een goed gesprek met m gehad aan de foon en ze verwijten elkaar niets
(had ze toch niet gezegd in de uitzending)
heeft die hond alweer op je stoep gekakt! Had ze geen hondenzakje om het op te ruimen, Niet te filmen, zo een asootjequote:
als ze vet bonje aan de telefoon hadden gehad.quote:
verstikkende trut is het!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ze bedoelt de hele dag claimen, die man is blij dat ie van haar af is een relatie met Jo en je krijgt geen lucht meer.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
Afijn een voordeel zien we MaJo ook niet meer
En wij zijn allemaal engerds. Totaal geen zelfreflectie die Djoon en MamaDjoon.quote:
Ik zie er nog tieren en schuimbekken; teringlijer, vuile hond etc....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ze vet bonje aan de telefoon hadden gehad.
ze moet toch overkomen als de niet verbitterde met veel liefde in haar hart die geen wrok voelt?
hij moet maar lekker in Jo's kledingkast gaan zitten schijtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heeft die hond alweer op je stoep gekakt! Had ze geen hondenzakje om het op te ruimen, Niet te filmen, zo een asootje
Zijn we ook in haar ogen zoveel gedaan voor Jo brief in het huis verkering uit abortus , veel reclame voor Tofs en nog zijn we niet te vreden!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wij zijn allemaal engerds. Totaal geen zelfreflectie die Djoon en MamaDjoon.
Nou, die zie je overal met d'r reclame op internet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
Afijn een voordeel zien we MaJo ook niet meer
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie er nog tieren en schuimbekken; teringlijer, vuile hond etc....
ze zei het wel met liefde hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie er nog tieren en schuimbekken; teringlijer, vuile hond etc....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |