Ik ben niet zo domquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed idee! Selectiecriterium: ze moet goed kunnen poetsen. Daarvan mag ze me dan overtuigen door mijn huishouden vandaag te doen.
Ja, dat werkt vast heeeeel goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed idee! Selectiecriterium: ze moet goed kunnen poetsen. Daarvan mag ze me dan overtuigen door mijn huishouden vandaag te doen.
Ik ruik naar Axe, dus dan doet ze alles voor me... dat doen ze op tv ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat werkt vast heeeeel goed
Ik had gister een rosé en die werkte ook erg lang doorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
Ik had trouwens veel eerder weer eens een baco moeten drinken... al is dat 12 uur geleden en ben ik inmiddels gewoon nuchter, ik ben nog steeds supervrolijk.
Oh ja, stom, vergetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ruik naar Axe, dus dan doet ze alles voor me... dat doen ze op tv ook.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
Ik had trouwens veel eerder weer eens een baco moeten drinken... al is dat 12 uur geleden en ben ik inmiddels gewoon nuchter, ik ben nog steeds supervrolijk.
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had gister een rosé en die werkte ook erg lang door
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
Ik ruik nu trouwens naar Axe... dus zometeen maar even naar het dorp, en dan ga ik uit die massa vrouwen die zich om mij heen verzamelt één gelukkige uitkiezen die de rest van de dag met mij mag doorbrengen![]()
.
Op tv verandert hij ook in chocoladequote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ruik naar Axe, dus dan doet ze alles voor me... dat doen ze op tv ook.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk is dat he![]()
.
Nu snap ik ook waarom mensen die depressief zijn het op een zuipen zetten.
fruit en energy drankquote:
staart van een paardje op een taartje gaat alles in een vaartje?quote:
Nee, lekker langzaam en luiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
fruit en energy drank
[..]
staart van een paardje op een taartje gaat alles in een vaartje?
pezuquote:
ik bedoel eiks of alles lekker gaat?quote:
kaelenquote:
jaaaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
lol @ koentje
twas hier gezellig vannacht
ik heb niks in huisquote:
Ja, lekker langzaam en luiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel eiks of alles lekker gaat?
[..]
kaelen
Dus ik was toch iets te vroeg wegquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb niks in huisalthans, niks waar ik zin in heb
ga zo ff naar de marktverse aardbeitjes halen
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
lol @ koentje
twas hier gezellig vannacht
gaar en moe maar ah werkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lekker langzaam en lui![]()
Daar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |