Ja best wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
Daily van vanavond, nou wel of niet de moeite om terug te kijken?
ik vond t best leuke uitzendingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
ja deze keer was het leuk ze waren er alle 4 en o ja Bart was er ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
profile settingsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
weet iemand hoe ik mn eigen naam achter mn usernaam op twitter kan weghalen?
Hadden de 4 ook nog toegevoegde waarde, of was het ouwe meuk van gisteren?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja deze keer was het leuk ze waren er alle 4 en o ja Bart was er ook
Niet met je echte naam reggenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
weet iemand hoe ik mn eigen naam achter mn usernaam op twitter kan weghalen?
weinig maar deze keer was het wel okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hadden de 4 ook nog toegevoegde waarde, of was het ouwe meuk van gisteren?
Ja heb het aan staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je kan nu inschakelen herhaling begint
hey moppie ik was er al hoor je negeerde mequote:
ik ben relaxed als een hamstertje héquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt gelijk ;laat ook gewoon zitten en je niet druk erom maken
Sorry, registrerenquote:
Negeer modus aan zetten, je kan hetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ben weg hier, geen zin in dit sfeertje.
De groeten aan je tante.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef sjampoeh het volgende:
ah te laatquote:
welterusten als je gaat pittenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef sjampoeh het volgende:
hmm..ik ben gelukkig eigen baasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, registreren
Hou er rekening mee dat toekomstige werkgevers of wie dan ook je kunnen vinden via Google als je op dat soort dingen regged met je echte naam
kom op heks , zet je twittertje aanquote:
doe niet aan gekke dingen he, twitter niet en hou dat zo, stel je voor ze gaan me stalkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Stability het volgende:
[..]
kom op heks , zet je twittertje aan
ik heb het vanavond voor de tweede keer een kans gegeven...maar er is niet veel te doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe aan niet gekke dingen he, twitter niet en hou dat zo, stel je voor ze gaan me stalken
iedereen slaaptquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb het vanavond voor de tweede keer een kans gegeven...maar er is niet veel te doen
nee aan FOK heb ik al genoeg en twitter, wat moet ik twitteren, @@#### ik zet weer koffie en al die onzin meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb het vanavond voor de tweede keer een kans gegeven...maar er is niet veel te doen
maar ik zie niet alle bewoners accounts...waar vind ik die zodat ik ze allemaal kan volgen ? weet je dat?quote:
ik heb best al leuke gesprekken gehad op twitterquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee aan FOK heb ik al genoeg en twitter, wat moet ik twitteren, @@#### ik zet weer koffie en al die onzin meer
we wilden gaan rellenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee aan FOK heb ik al genoeg en twitter, wat moet ik twitteren, @@#### ik zet weer koffie en al die onzin meer
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:37 schreef Stability het volgende:
[..]
we wilden gaan rellenmaar we zijn de enigen ? er is niemand om tegen te rellen hahaha dat heb ik weer
Als je op Karim klikt zie je zijn volgens ook, daar staan nog meer bewoners tussenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:37 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ik zie niet alle bewoners accounts...waar vind ik die zodat ik ze allemaal kan volgen ? weet je dat?
Rellen met wie dan ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:37 schreef Stability het volgende:
[..]
we wilden gaan rellenmaar we zijn de enigen ? er is niemand om tegen te rellen hahaha dat heb ik weer
niet met jou !! jij bent te kleinquote:
nee echt begin er gewoon niet aan al dat getwitter links en rechtsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb best al leuke gesprekken gehad op twitter
gewoon zomaar hahaha je kent me toch?quote:
quote:
maar dan zie ik mn home niet meer toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als je op Karim klikt zie je zijn volgens ook, daar staan nog meer bewoners tussen
ach, ik moet toch wat....anders verveel ik me maarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee echt begin er gewoon niet aan al dat getwitter links en rechts
ok...niet in de kwade zin van het woord , gewoon lol trappenquote:
hou ook niet van lol trappenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ok...niet in de kwade zin van het woord , gewoon lol trappen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee echt begin er gewoon niet aan al dat getwitter links en rechts
mmmm thai food...lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
Vond de daily best grappig vandaag. Ik heb het begin gemist want was uit eten bij de Thai met een vriendin. Mmmmm lekker... Thai food.
Lees het al, moet echt gaan terug kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mmmm thai food...lekker
Ja zelfs ik vond t best leuk vandaag
mis ik iets dan? ik weet niks van rostiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij begon met dat ik rösti moest doen!
hey ! stab maakt NOOIT grappen !!! je kent me niet he?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ian is tien en moest heel hard huilen dat zijn moeder zus de finale niet haalde
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees het al, moet echt gaan terug kijken![]()
Heerlijk, zonder die half uur reclame ertussen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietjeeeeeeeeeeeeee ze mot een ban
Kom op... denk nou een beetje mee, hamster.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef knagsje het volgende:
[..]
mis ik iets dan? ik weet niks van rosti
Bedankt voor je streamverslagen nog !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietjeeeeeeeeeeeeee ze mot een ban
als het haar broertje was he.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef Toverheks het volgende:
beetje lullig nu he, bedenk het is jou broertje die het fijn vind je terug te zien na 3 maanden, nee hoor die tranen waren oprecht
Ja, ik ook hoor. Dat arme kind kan er ook niets aan doen. Heb zelf van die jochies. Nou ja iets groter en veel leuker natuurlijk.quote:
Nee, wie ben je, vertel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hey ! stab maakt NOOIT grappen !!! je kent me niet he?
En onze Ian is ook heul gevoelig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef Toverheks het volgende:
beetje lullig nu he, bedenk het is jou broertje die het fijn vind je terug te zien na 3 maanden, nee hoor die tranen waren oprecht
precies dat kind kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Dat arme kind kan er ook niets aan doen. Heb zelf van die jochies. Nou ja iets groter en veel leuker natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bedankt voor je streamverslagen nog !
Idd, ik jank al als me kind na twee dagen logeren terug komtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef Toverheks het volgende:
dat wil je niet weten, dus lamaquote:
ja hallo hamsters denken aan knagen hoor pfffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom op... denk nou een beetje mee, hamster.
Rustig doen, rösti doen.
ja vast he? nee ik denk dat hij jo's zoontje isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hadden ze vast gehuurd bij een kinderuitzenbureau, gewoon om stemmen te trekken.
Heb jij van die bolle wangetjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
ja hallo hamsters denken aan knagen hoor pfffffffffffffffffffff
wil je nog een knaagstokje van me?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
ja hallo hamsters denken aan knagen hoor pfffffffffffffffffffff
ze lijken wel heel erg op elkaar, en dat met 2 verschillende vadersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ja vast he? nee ik denk dat hij jo's zoontje is
Nee dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
[..]
Zat er een "Ian" in dat pauperprogramma?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hadden ze vast gehuurd bij een kinderuitzenbureau, gewoon om stemmen te trekken.
Hij lijkt iig wel te veel op haar om geen familie te zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zat er een "Ian" in dat pauperprogramma?
hij lijkt sprekend op jo, en absoluut niet op mamajoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze lijken wel heel erg op elkaar, en dat met 2 verschillende vaders
daarom, bedenk je in, dat kind zit op school wordt over gepraat ook geen leuke dingen denk ik, kind moet 3 maanden zijn zus missen nee hoor vond het oprecht, en wees eerlijk Beppie dweept met haar moeder en broertje dat ze van hun houd en gemist heeft is heel normaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd, ik jank al als me kind na twee dagen logeren terug komt![]()
Jo heb meegedaan niet Ian.
Moeder botox heb meegedaan niet Ian.
[..]
dat vind ik ook inddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef Stability het volgende:
[..]
hij lijkt sprekend op jo, en absoluut niet op mamajo
Heb jij eigenlijk wel gekeken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het zo is hoor, ik denk het alleen , het zou zomaar kunnen kannen en kruikenquote:
[..]
je wilt zeker weer het hele doosje he?quote:
Nee, natuurlijk niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel gekeken?
Ian en Jo hadden beter afgeweest als die MaBotox niet zo had gereageerd op twitter en in de uitzendingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, bedenk je in, dat kind zit op school wordt over gepraat ook geen leuke dingen denk ik, kind moet 3 maanden zijn zus missen nee hoor vond het oprecht, en wees eerlijk Beppie dweept met haar moeder en broertje dat ze van hun houd en gemist heeft is heel normaal
En wel hier lurken en schrijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet?![]()
Wtf denk je wel niet van me.
24/7 niet van de pc te slaan die Ian_Nickquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet?![]()
Wtf denk je wel niet van me.
quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Doe nou niet dom, je heb het wel gezien en gevolgd
guido?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
UhuhTuurlijk, ik ben immers een kansloze huisvrouw
dat komt misschien wel omdat jullie in een bestaand subforum zijn gezet...zou zomaar kunnen...denk je niet?quote:
Ja, geen weekend thuis en door de weeks gewoon een báán, maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
24/7 niet van de pc te slaan die Ian_Nick
hmzzzzzz....een vochtig doosje danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef Stability het volgende:
[..]
je wilt zeker weer het hele doosje he?
Ian mag er sowieso niet op afgerekend worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ian en Jo hadden beter afgeweest als die MaBotox niet zo had gereageerd op twitter en in de uitzendingen.
moet ik je kooi nou weer omtrappenquote:
Stelletje maagden hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat komt misschien wel omdat jullie in een bestaand subforum zijn gezet...zou zomaar kunnen...denk je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal die knoopjes nog even aan je blommetjesjurk naaien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Het is maar wat je aanspreektquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat komt misschien wel omdat jullie in een bestaand subforum zijn gezet...zou zomaar kunnen...denk je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
vertel ! wat wil je van ons leren, jochie?quote:
Ik een hardwerkend vrouw en ook nog een kansloze huisvrouwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
dit slaat echt nergens op he, mijn kinderen zijn ook niet van dezelfde maar lijken ook heel erg op elkaar niemand hoeft te vragen is dat een broer of een zus van jequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:49 schreef Toverheks het volgende:
ze lijken wel heel erg op elkaar, en dat met 2 verschillende vaders
Fijn, houden zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij boeit het geen kut wat je doet, wie je bent of wat je vind.
ik las streamsnolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik een hardwerkend vrouw en ook nog een kansloze huisvrouw![]()
Af en toe even stofzuigen vanuit me streamstoel zou Guido zeggen.
ja kansloze huisvrouwen die dankzij Guido tegenwoordig zittend stofzuigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe ik hoofdletters moet gebruiken. Oh, wacht, dat kan je niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef Stability het volgende:
[..]
vertel ! wat wil je van ons leren, jochie?
Nou ja dat kan ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit slaat echt nergens op he, mijn kinderen zijn ook niet van dezelfde maar lijken ook heel erg op elkaar niemand hoeft te vragen is dat een broer of een zus van je
Ik zei toch niet dat je een kansloze huisvrouw bent? Maar voel je gerust aangesproken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
quote:
Whehehe haks verkloot een quote.quote:wil je even die quote goed zetten want nu staat het er of ik het gezegt heb over dat ze op elkaar lijken staat wel erg stom
wat hebben ze van de week gezegt dan????quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef Blackprinces het volgende:
Oh nou snap ik wat ze van de week hier bedoelde
Ik heb m door
Whehehe haks verkloot een quote.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
wil je even die quote goed zetten want nu staat het er of ik het gezegt heb over dat ze op elkaar lijken staat wel erg stom
Kom je even stoken omdat je niks anders te doen heb nu evenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe ik hoofdletters moet gebruiken. Oh, wacht, dat kan je niet.
Vervelend hè?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Coos het volgende:
Zit die gilpuber hier nu ook al te gallen?![]()
Die jongen is niet helehaal Sjakie dus gewoon laten gillen!
wil je even die quote goed zetten want nu staat het er of ik het gezegt heb over dat ze op elkaar lijken staat wel erg stomquote:
nou ga ik huilenquote:
nou dat weet ik wel, en ik heb m doorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat hebben ze van de week gezegt dan????
Dat dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kom je even stoken omdat je niks anders te doen heb nu even![]()
en dan in sc even posten
Ik zorg voor mijn eigen entertainment.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kom je even stoken omdat je niks anders te doen heb nu even![]()
en dan in sc even posten
Coos, ik heb je eerder gezegt laat die joint nou liggen je gaat rare dingen roepen er vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Coos het volgende:
Zit die gilpuber hier nu ook al te gallen?![]()
Die jongen is niet helehaal Sjakie dus gewoon laten gillen!
Flikker naar je nest kneus!quote:
waar bemoei jij je mee joh...ga je huiswerk maken NUUUUquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe ik hoofdletters moet gebruiken. Oh, wacht, dat kan je niet.
[..]quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wil je even die quote goed zetten want nu staat het er of ik het gezegt heb over dat ze op elkaar lijken staat wel erg stom
heb je al een schone pamper gehad vanavond?quote:
Hoe is het met Heleen ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zorg voor mijn eigen entertainment.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik merk niks.........ruik wel een homo lucht ineens.....
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik merk niks.........ruik wel een homo lucht ineens.....
nah das laag...das persoonlijk...zo doen we dat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe is het met Heleen ?
Doe haar de groeten.
Jullie kunnen echt weinig hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:55 schreef Stability het volgende:
[..]
heb je al een schone pamper gehad vanavond?
Gedaan, geen dankquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe is het met Heleen ?
Doe haar de groeten.
care?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah das laag...das persoonlijk...zo doen we dat niet
Dat is niet laag, serieuze intressequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah das laag...das persoonlijk...zo doen we dat niet
goed he?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie kunnen echt weinig hebbenIk zou niet buiten RLS komen
als ze maar geen poep aan hun stok hebben danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is hier verboden voor homo`s hoor, we laten niet iedereen toe
geef mij hele fles maar....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Zo, was even een nieuwe borrel inschenken. Is het nog gezellig hier? Waar zullen we het nu over hebben? Cynthia, Gerard, Jurien, Karim?
Homofoob alert!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze maar geen poep aan hun stok hebben dan
doe mij maar een bakkie theequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat je wil meid, Wodka, of jij was meer van de whiskey, toch? Proost
whiskey lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat je wil meid, Wodka, of jij was meer van de whiskey, toch? Proost
Je steekt de draak ermee, maar heb je een dm gestuurd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Ik heb netjes de groeten voor je gedaan?
hebben zeker haast ermeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij zijn ze de site aan het opruimen, al veel dingen zijn verwijderd ?
Zal toch niet, de finalisten willen toch ook nog even alles terug zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij zijn ze de site aan het opruimen, al veel dingen zijn verwijderd ?
Ik zou je nog niet penetreren met een donor-lul.quote:
Kan jij niet beter naar bed gaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou je nog niet penetreren met een donor-lul.
Jullie moeten mij ook altijd nemen uh hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:04 schreef Blackprinces het volgende:
nou zoals mo zou zeggen "nu breekt me klomp "
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jullie moeten mij ook altijd nemen uh hebben
Het was voor Ian, maar bedankt!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou je nog niet penetreren met een donor-lul.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jullie moeten mij ook altijd nemen uh hebben
gewone dan doe ik al gek genoegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Komt voor elkaar, gewone, groene, of met een smaakie?
ja, gewoon doorzuipen en een paar peuken erbij, plus aangenaam gezelschap hier. Ik vermaak me best.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef sjampoeh het volgende:
Heb je ook wel es op een feestje, dat je wou dat die ene es een keer naar huis ging..?
nou dat dus
en dan tegen een betonnen muur aan rijdt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef sjampoeh het volgende:
Heb je ook wel es op een feestje, dat je wou dat die ene es een keer naar huis ging..?
nou dat dus
nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan tegen een betonnen muur aan rijdt?
Zit je nou openlijk Bart af te zeiken? We willen niet weten wat hij op dat feestje deed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:08 schreef sjampoeh het volgende:
nou dat dus
als ik nog meer drink zwalk ik zo door de rehab heenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, gewoon doorzuipen en een paar peuken erbij, plus aangenaam gezelschap hier. Ik vermaak me best.
ff op je beurt wachten en achter aan sluiten graag Liesjequote:
mergenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me af of deze SC op den duur met de reguliere SC wordt samengevoegd?
Neukertje? Liesje?
DOODSVERWENSING!!! *wijstquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan tegen een betonnen muur aan rijdt?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef mootie het volgende:
Neukertje? Liesje?
Dat lijkt me wel, we gaan zo lekker samen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef mootie het volgende:
ehm nee, maar okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je nou openlijk Bart af te zeiken? We willen niet weten wat hij op dat feestje deed.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef Blackprinces het volgende:
goh wat zal ik een hoop gaan twitteren dan..
Waarom?...das geen scquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:12 schreef Blackprinces het volgende:
goh wat zal ik een hoop gaan twitteren dan..
oei als Danny dat leest heb je een bannetje aan je rokquote:
Je weet het he, het nieuwste stripalbum dat volgende week uitkomt: Suske en Wiske en de Blunderende Bart.quote:
gehehe hoe weet jij dat ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bart heeft net zoveel krullen op zijn hoofd als op zijn zak. De hooibaal.
volgende week uit en te koop in de winkelsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Je weet het he, het nieuwste stripalbum dat volgende week uitkomt: Suske en Wiske en de Blunderende Bart.
Oh. Wil jij hem ook? Dan mag je hem hebben!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff op je beurt wachten en achter aan sluiten graag Liesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil je niet weten. Secret Story. Het duurde wel enige weken voordat ik weer kon bollywood-dansen.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Wil jij hem ook? Dan mag je hem hebben!
Ik ben tenslotte geen Fok!slet.ik zelfs hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kaf en het koren, enzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef mootie het volgende:
Neukertje? Liesje?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Wil jij hem ook? Dan mag je hem hebben!
Ik ben tenslotte geen Fok!slet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus een BB-sc, een bunker-sc, een reguliere sc, een dgk-sc, een opaatje-sc en ga zo maar door?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine by mequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus een BB-sc, een bunker-sc, een reguliere sc, een dgk-sc, een opaatje-sc en ga zo maar door?
ja...dus sluiten deze zooi en allemaal sc-enquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:18 schreef Noelle06 het volgende:
Sc en Rehab![]()
jullie hebben elkaar gevonden
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het wel komt na een weekje ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...dus sluiten deze zooi en allemaal sc-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |