Ik wel, graag contact houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Klopt, jullie zijn geband, opgelost. Willen jullie nou niet hier ook nog gaan vervelen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef maurisioo het volgende:
Oke, wat er in ieder geval waarschijnlijk heel misschien zou gaan kunnen komen in beta 1.6:
- Gates voor fences
- Piston block
- Héél veel bugfixes
- Hotdogs
Vul de lijst maar aan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:50 schreef apij4125 het volgende:
[..]
WAT IS JE QQ IK VOEG JE TOE IS HET TOEVALLIG 908429047291312321?
Goeie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:52 schreef Ceees2 het volgende:
Oke, wat er in ieder geval waarschijnlijk heel misschien zou gaan kunnen komen in beta 1.6:
- Gates voor fences
- Piston block
- Héél veel bugfixes
- Hotdogs
- Ceees2 unban.
Vul de lijst maar aan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef maurisioo het volgende:
- Gates voor fences
- Piston block
- Héél veel bugfixes
- MC ban voor TomVNL en Groentetaart
Vul de lijst maar aan.
quote:
Ssst. Niet over praten! Dan beginnen ze weer!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm, wat is er gebeurd zeg. Als ik zo es teruglees is de communitie een stelletje whinende kleuters geworden?
Ik had het redelijk naar m'n zin bij Pix / Berend, gezien het gebrek aan kleuters (al waren daar ook verborgen lijers), maar als ik dit zo lees :/
1.6 wordt overigens een ftw update. Notch heeft de wiki gelezen en alle bugs (bijna alle dan) gezien en aangepakt, echter ook de hidden features. Dus geen minecartboosters meer enzo. Release zal nog wel even duren, verwacht mid. june of july.
Ook komt er dan een nether voor smp, dat bied wel wat potentieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |