Mogelijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Mogelijk staat daar een microfoon enkel voor haar hoorbaar?
Inderdaad dat is echt om van tequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef Laniboekje het volgende:
http://www.wesh.com/casey(...)28120228/detail.html
Ugh, die Jail Visit Video is echt vervelend om aan te horen. Echt alles, en ook alles gaat om haar. Ze roept nog: 'My main objective is to make my case.' Wat dacht je van je main objective maken dat je bidt om het levend vinden van je dochter?
Ja. Ik vond haar reactie ook vreemd te noemen dat toen haar ouders zeiden: ' De geruchten gaan dat ze verdronken is... 'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Inderdaad dat is echt om van te. Plus het feit dat ze haar ouders valse hoop blijft geven dat het kind nog leven gevonden wordt. Dat is gewoon wreedheid pur sang.
Ik ben wel een moeder en kan zeggen dat je het niet bij het verkeerde eind hebt... Ik zou gewoon continu flippen vanaf het moment dat mijn ouders zouden binnenkomen, doorvragen, uitvragen of ze mijn kind al gevonden hadden...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja. Ik vond haar reactie ook vreemd te noemen dat toen haar ouders zeiden: ' De geruchten gaan dat ze verdronken is... '
Haar reactie: *diepe zucht* ' Suprise, suprise. '
Ik vond dat zo vreemd. Als ik dit zou horen als moeder zijnde en ik had echt geen weet van waar mijn dochter zou zijn, zou ik helemaal flippen. Maar goed... Ik ben dan ook geen moeder en misschien heb ik het helemaal bij het verkeerde eind...
Lol. Die Baez is echt soms pijnlijk om bezig te zien. Hij stelt zijn vragen ook zeer onduidelijk... Ik weet niet of hij hiermee probeert de jury te verwarren. Ik vind het nergens opslaan en hij komt zeer zeer incompetent over. Ben benieuwd naar het moment waarop Baez al zijn aantijgingen van in zijn opening statement eens gaat staven met wat harde bewijzen.quote:Wel grappig om gister Baez weer aan het werk te zien. Beetje de jury proberen te overtuigen dat de CSI het wel eens allemaal mis kon hebben en dat de haren en de stank uit de auto ook van dieren kon komen blablabla.
En dan ook zo'n mooie discussie tussen CSI en Baez. De CSI-man had het woord trash gebruikt in zijn dossier. Baez bleef het garbage noemen. De CSI-man hem corrigeren: Ik heb liever dat we het over trash hebben, dat staat ook in mijn rapport.
Baez: Okay, we'll talk trash. Ik moest gniffelen.
Ik zat er ook op te hopen... maar ik denk dat ze (terwijl ze nog maar halfweg zijn) al voldoende overtuigd hebben dat die auto echt stonk naar menselijke ontbinding.quote:P.S. Ze gingen op een gegeven bewijs tonen en toen kwam ook een uitgesneden stuk uit de kofferbak van de auto aan de beurt. Ze gingen het uit de doos halen en ik had eigenlijk gewoon gehoopt dat de lijkgeur er nog aan zou hangen en er dan een paar mensen over hun nek zouden gaan... ' Jammer ' genoeg niet gebeurd. Ze roken niets. Had wel ' mooi ' geweest. 1-0 voor de state dan en Casey met nog een grotere pruillip kijken.
Beetje late reactie sorry, maar opmeten!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ze had niets gekocht. Ze ging enkel bekijken en zowat opmeten...Will Waters beschreef het als window shopping. Maar dat was op 5 juli toen had ze Amy's cheques nog niet.
[..]
Ik weet niet of dat die uitbarsting gespeeld was... Leek mij echt, voornamelijk omdat Cindy niet meegaat in haar leugens denk ik. Casey is toch echt knettergek als ze ook maar een moment gedacht heeft dat Cindy dat zou doen.![]()
Die kalender...wtfSlaat helemaal nergens op. Baez stelt ook erg onduidelijke vragen, jury heeft daar helemaal niets aan...
Wanneer vertrek je naar Orlando? Zou te gek zijn als je de trial kon bijwonen.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
P.S. Ze gingen op een gegeven bewijs tonen en toen kwam ook een uitgesneden stuk uit de kofferbak van de auto aan de beurt. Ze gingen het uit de doos halen en ik had eigenlijk gewoon gehoopt dat de lijkgeur er nog aan zou hangen en er dan een paar mensen over hun nek zouden gaan... ' Jammer ' genoeg niet gebeurd. Ze roken niets. Had wel ' mooi ' geweest. 1-0 voor de state dan en Casey met nog een grotere pruillip kijken.
Ik geloof dat daar nog een beslissing over genomen moet worden door Judge Perry. Ze hebben samples van de lucht bewaard en die willen ze de jury nog laten ruiken. Bah, je zal maar in de jury zitten.. maarja dan is er natuurlijk bij niemand meer enige twijfel over of het nou afval was of een lijk..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zat er ook op te hopen... maar ik denk dat ze (terwijl ze nog maar halfweg zijn) al voldoende overtuigd hebben dat die auto echt stonk naar menselijke ontbinding.
Was dat niet Tony's auto? Hij komt uit New York dacht ik.. of er beelden zijn van het wassen van de auto weet ik niet.. Ben ze nog nooit tegen gekomen in de 'document dumps'. Maar de video's van Ikea en JC Penney ook niet dus misschien krijgen we die van de auto wassen ook nog te zien..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:12 schreef zoefbust het volgende:
Toen ze Tony op ging halen van het vliegveld liet ze net daarvoor de auto wassen bij een benzine station.Zijn daar beelden van ? Ze reed ook op de 17e in een dark colored Jeep Cherokee with New York 5 plates van wie was die Jeep ?
Mwoah, weet jij hoe een lijk ruikt? En weet jij hoe een auto ruikt nadat er weken en weken afval in heeft gelegen in de brandende zon?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef md89 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat daar nog een beslissing over genomen moet worden door Judge Perry. Ze hebben samples van de lucht bewaard en die willen ze de jury nog laten ruiken. Bah, je zal maar in de jury zitten.. maarja dan is er natuurlijk bij niemand meer enige twijfel over of het nou afval was of een lijk..
Oh okequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef md89 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat daar nog een beslissing over genomen moet worden door Judge Perry. Ze hebben samples van de lucht bewaard en die willen ze de jury nog laten ruiken. Bah, je zal maar in de jury zitten.. maarja dan is er natuurlijk bij niemand meer enige twijfel over of het nou afval was of een lijk..
Dan nog: tof! Wel ff langs gaan hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:36 schreef md89 het volgende:
[..]
Ik ga volgende week vrijdag naar Orlando!De state denkt die dag klaar te zijn met hun deel dus dan is de defense aan de beurt.
(heb ik weer...
)
Gelukkig weet ik dat niet maar aan de verhalen te horen is het zo'n unieke geur waar afval bij in het niet valt. Maar zoals je zegt afval in een auto in de brandende zon voor weken zal ook wel vreselijk stinken. Als je beide niet hebt geroken is het natuurlijk als nog moeilijk te bepalen wat het nou is. 'Hopelijk' zijn er dan een aantal juryleden bekend met de geur van een lijk..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Mwoah, weet jij hoe een lijk ruikt? En weet jij hoe een auto ruikt nadat er weken en weken afval in heeft gelegen in de brandende zon?
Zo ja: Yikes.
Haha ja was ik wel van plan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan nog: tof! Wel ff langs gaan heRamptoerist spelen bij Miss. Anthony.
Het gaat hier om 2 jeeps . De ene heeft ze ergens geleend en de andere was van Tony.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:43 schreef md89 het volgende:
[..]
Was dat niet Tony's auto? Hij komt uit New York dacht ik.. of er beelden zijn van het wassen van de auto weet ik niet.. Ben ze nog nooit tegen gekomen in de 'document dumps'. Maar de video's van Ikea en JC Penney ook niet dus misschien krijgen we die van de auto wassen ook nog te zien..
Ik weet het wel en het is een geur die idd uniek is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:52 schreef md89 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat niet maar aan de verhalen te horen is het zo'n unieke geur waar afval bij in het niet valt. Maar zoals je zegt afval in een auto in de brandende zon voor weken zal ook wel vreselijk stinken. Als je beide niet hebt geroken is het natuurlijk als nog moeilijk te bepalen wat het nou is. 'Hopelijk' zijn er dan een aantal juryleden bekend met de geur van een lijk..
Het is erg moeilijk om iemand die kan liegen zonder te blikken of blozen, en dat eigenlijk ook jaren lange elke dag gedaan heeft, te geloven op d'r bruine (?) ogenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |