abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2011 @ 14:09:07 #126
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97619642
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef Messina het volgende:

[..]

Mogelijk staat daar een microfoon enkel voor haar hoorbaar? ;)
Mogelijk :)
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2011 @ 15:00:53 #127
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97621073
Ik heb net de ondervraging van Yuri Melich door Baez van gisterenavond pas gezien. Tjonge dat is gewoon pijnlijk om te zien. Baez komt echt incompetent over. In Amerika kan je beroep aantekenen en een nieuw proces vragen op grond van incompetentie van je advocaat. Gebeurt wel maar in 1% van de gevallen.

Wat ik eerder postte over die felony's, Mason heeft dat kunnen rechttrekken. De blunder is dus nog op het laatste nippertje verijdelt. Bill Shaeffer (legal analyst voor wftv) vertelt daar hier meer over.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2011 @ 00:02:35 #128
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97641199
Top tien leugens vertelt door Casey

Ik mis daarin ondermeer nog de leugen over dat huis en haar leugen tegen Jesse dat hij de vader van Caylee zou zijn. Toch ook wel twee hele grote vind ik.
Are you fokking to me?
pi_97666362
http://www.wesh.com/casey(...)28120228/detail.html

Ugh, die Jail Visit Video is echt vervelend om aan te horen. Echt alles, en ook alles gaat om haar. Ze roept nog: 'My main objective is to make my case.' Wat dacht je van je main objective maken dat je bidt om het levend vinden van je dochter?

Damn... Vervelend mens. Over halfuurtje gaat trial weer verder.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 11:33:15 #130
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97691059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:04 schreef Laniboekje het volgende:
http://www.wesh.com/casey(...)28120228/detail.html

Ugh, die Jail Visit Video is echt vervelend om aan te horen. Echt alles, en ook alles gaat om haar. Ze roept nog: 'My main objective is to make my case.' Wat dacht je van je main objective maken dat je bidt om het levend vinden van je dochter?

Inderdaad dat is echt om van te :r. Plus het feit dat ze haar ouders valse hoop blijft geven dat het kind nog leven gevonden wordt. Dat is gewoon wreedheid pur sang. :X
Are you fokking to me?
pi_97691666
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Inderdaad dat is echt om van te :r. Plus het feit dat ze haar ouders valse hoop blijft geven dat het kind nog leven gevonden wordt. Dat is gewoon wreedheid pur sang. :X
Ja. Ik vond haar reactie ook vreemd te noemen dat toen haar ouders zeiden: ' De geruchten gaan dat ze verdronken is... '
Haar reactie: *diepe zucht* ' Suprise, suprise. '

Ik vond dat zo vreemd. Als ik dit zou horen als moeder zijnde en ik had echt geen weet van waar mijn dochter zou zijn, zou ik helemaal flippen. Maar goed... Ik ben dan ook geen moeder en misschien heb ik het helemaal bij het verkeerde eind...

Wel grappig om gister Baez weer aan het werk te zien. Beetje de jury proberen te overtuigen dat de CSI het wel eens allemaal mis kon hebben en dat de haren en de stank uit de auto ook van dieren kon komen blablabla.

En dan ook zo'n mooie discussie tussen CSI en Baez. De CSI-man had het woord trash gebruikt in zijn dossier. Baez bleef het garbage noemen. De CSI-man hem corrigeren: Ik heb liever dat we het over trash hebben, dat staat ook in mijn rapport.

Baez: Okay, we'll talk trash. Ik moest gniffelen.

Vanmiddag weer verder.

P.S. Ze gingen op een gegeven bewijs tonen en toen kwam ook een uitgesneden stuk uit de kofferbak van de auto aan de beurt. Ze gingen het uit de doos halen en ik had eigenlijk gewoon gehoopt dat de lijkgeur er nog aan zou hangen en er dan een paar mensen over hun nek zouden gaan... ' Jammer ' genoeg niet gebeurd. Ze roken niets. Had wel ' mooi ' geweest. 1-0 voor de state dan en Casey met nog een grotere pruillip kijken.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 21:58:55 #132
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97760414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ja. Ik vond haar reactie ook vreemd te noemen dat toen haar ouders zeiden: ' De geruchten gaan dat ze verdronken is... '
Haar reactie: *diepe zucht* ' Suprise, suprise. '

Ik vond dat zo vreemd. Als ik dit zou horen als moeder zijnde en ik had echt geen weet van waar mijn dochter zou zijn, zou ik helemaal flippen. Maar goed... Ik ben dan ook geen moeder en misschien heb ik het helemaal bij het verkeerde eind...
Ik ben wel een moeder en kan zeggen dat je het niet bij het verkeerde eind hebt... Ik zou gewoon continu flippen vanaf het moment dat mijn ouders zouden binnenkomen, doorvragen, uitvragen of ze mijn kind al gevonden hadden...

Feit dat zij steeds van onderwerp verandert bewijst dat het kind niet echt vermist was met als gevolg dat ze er dus zelf voor iets tussen gezeten heeft.
quote:
Wel grappig om gister Baez weer aan het werk te zien. Beetje de jury proberen te overtuigen dat de CSI het wel eens allemaal mis kon hebben en dat de haren en de stank uit de auto ook van dieren kon komen blablabla.

En dan ook zo'n mooie discussie tussen CSI en Baez. De CSI-man had het woord trash gebruikt in zijn dossier. Baez bleef het garbage noemen. De CSI-man hem corrigeren: Ik heb liever dat we het over trash hebben, dat staat ook in mijn rapport.

Baez: Okay, we'll talk trash. Ik moest gniffelen.

Lol. Die Baez is echt soms pijnlijk om bezig te zien. Hij stelt zijn vragen ook zeer onduidelijk... Ik weet niet of hij hiermee probeert de jury te verwarren. Ik vind het nergens opslaan en hij komt zeer zeer incompetent over. Ben benieuwd naar het moment waarop Baez al zijn aantijgingen van in zijn opening statement eens gaat staven met wat harde bewijzen.
quote:
P.S. Ze gingen op een gegeven bewijs tonen en toen kwam ook een uitgesneden stuk uit de kofferbak van de auto aan de beurt. Ze gingen het uit de doos halen en ik had eigenlijk gewoon gehoopt dat de lijkgeur er nog aan zou hangen en er dan een paar mensen over hun nek zouden gaan... ' Jammer ' genoeg niet gebeurd. Ze roken niets. Had wel ' mooi ' geweest. 1-0 voor de state dan en Casey met nog een grotere pruillip kijken.
Ik zat er ook op te hopen... maar ik denk dat ze (terwijl ze nog maar halfweg zijn) al voldoende overtuigd hebben dat die auto echt stonk naar menselijke ontbinding.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 22:00:35 #133
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_97760502
Samenvatting van deze week, filmpje duurt ca 22 minuutjes. Klikkerdeklikklik
Are you fokking to me?
pi_97786392
Het gaat over enkele minuten weer beginnen.
Ben benieuwd wat voor leugens er vandaag weer aan het licht komen.
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 6 juni 2011 @ 19:34:42 #135
207372 bastibro
I`ll get there
pi_97800531
HIER kun je de gehele rechtzaak volgen :)
Ze zijn nu aan de lunch :Y)
pi_97803807
Allemaal een beetje proberen te beweren dat de evidence misschien wel contaminated was... En dan al die twitteraars (reporters): ' I think Baez himself is contaminated at this point.

Haha, wat een rare vragen stelt die man en een vreselijke opbouw.. Als hij al ergens naar aan het opbouwen is. Lijkt wel graaien naar strohalmen.
pi_97831881
Toen ze Tony op ging halen van het vliegveld liet ze net daarvoor de auto wassen bij een benzine station.Zijn daar beelden van ? Ze reed ook op de 17e in een dark colored Jeep Cherokee with New York 5 plates van wie was die Jeep ?
pi_97841029
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:19 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ze had niets gekocht. Ze ging enkel bekijken en zowat opmeten... :') Will Waters beschreef het als window shopping. Maar dat was op 5 juli toen had ze Amy's cheques nog niet.

[..]

Ik weet niet of dat die uitbarsting gespeeld was... Leek mij echt, voornamelijk omdat Cindy niet meegaat in haar leugens denk ik. Casey is toch echt knettergek als ze ook maar een moment gedacht heeft dat Cindy dat zou doen. :')

Die kalender...wtf :') Slaat helemaal nergens op. Baez stelt ook erg onduidelijke vragen, jury heeft daar helemaal niets aan...

Wanneer vertrek je naar Orlando? Zou te gek zijn als je de trial kon bijwonen. :)
Beetje late reactie sorry, maar opmeten! :') Alsof ze meubels kon betalen :') Ze had nog niet eens geld voor benzine..

Baez maakt de jury idd helemaal in de war volgens mij..de manier hoe hij vragen stelt. En dan soms ook nog 'objection!' tegen z'n eigen uitspraken of vragen! :')

Ik ga volgende week vrijdag naar Orlando! :) De state denkt die dag klaar te zijn met hun deel dus dan is de defense aan de beurt. _O- (heb ik weer... :P )
pi_97841152
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik zat er ook op te hopen... maar ik denk dat ze (terwijl ze nog maar halfweg zijn) al voldoende overtuigd hebben dat die auto echt stonk naar menselijke ontbinding.
Ik geloof dat daar nog een beslissing over genomen moet worden door Judge Perry. Ze hebben samples van de lucht bewaard en die willen ze de jury nog laten ruiken. Bah, je zal maar in de jury zitten.. maarja dan is er natuurlijk bij niemand meer enige twijfel over of het nou afval was of een lijk..
pi_97841275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:12 schreef zoefbust het volgende:
Toen ze Tony op ging halen van het vliegveld liet ze net daarvoor de auto wassen bij een benzine station.Zijn daar beelden van ? Ze reed ook op de 17e in een dark colored Jeep Cherokee with New York 5 plates van wie was die Jeep ?
Was dat niet Tony's auto? Hij komt uit New York dacht ik.. of er beelden zijn van het wassen van de auto weet ik niet.. Ben ze nog nooit tegen gekomen in de 'document dumps'. Maar de video's van Ikea en JC Penney ook niet dus misschien krijgen we die van de auto wassen ook nog te zien..
pi_97844101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef md89 het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof dat daar nog een beslissing over genomen moet worden door Judge Perry. Ze hebben samples van de lucht bewaard en die willen ze de jury nog laten ruiken. Bah, je zal maar in de jury zitten.. maarja dan is er natuurlijk bij niemand meer enige twijfel over of het nou afval was of een lijk..
Mwoah, weet jij hoe een lijk ruikt? En weet jij hoe een auto ruikt nadat er weken en weken afval in heeft gelegen in de brandende zon?
Zo ja: Yikes.
pi_97846186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef md89 het volgende:

[..]

[..]

Oh oke ^O^ Ben zeeeer benieuwd.
pi_97846211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:36 schreef md89 het volgende:

[..]

Ik ga volgende week vrijdag naar Orlando! :) De state denkt die dag klaar te zijn met hun deel dus dan is de defense aan de beurt. _O- (heb ik weer... :P )
Dan nog: tof! Wel ff langs gaan he ;) Ramptoerist spelen bij Miss. Anthony.
pi_97865356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Messina het volgende:

[..]

Mwoah, weet jij hoe een lijk ruikt? En weet jij hoe een auto ruikt nadat er weken en weken afval in heeft gelegen in de brandende zon?
Zo ja: Yikes.
Gelukkig weet ik dat niet maar aan de verhalen te horen is het zo'n unieke geur waar afval bij in het niet valt. Maar zoals je zegt afval in een auto in de brandende zon voor weken zal ook wel vreselijk stinken. Als je beide niet hebt geroken is het natuurlijk als nog moeilijk te bepalen wat het nou is. 'Hopelijk' zijn er dan een aantal juryleden bekend met de geur van een lijk..
pi_97865811
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:37 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Dan nog: tof! Wel ff langs gaan he ;) Ramptoerist spelen bij Miss. Anthony.
Haha ja was ik wel van plan! :) Judge Perry 'fan' *O* Ergens wel belachelijk natuurlijk, kijken naar andermans ellende. Maar als ik er toch ben :')
pi_97872359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:43 schreef md89 het volgende:

[..]

Was dat niet Tony's auto? Hij komt uit New York dacht ik.. of er beelden zijn van het wassen van de auto weet ik niet.. Ben ze nog nooit tegen gekomen in de 'document dumps'. Maar de video's van Ikea en JC Penney ook niet dus misschien krijgen we die van de auto wassen ook nog te zien..
Het gaat hier om 2 jeeps . De ene heeft ze ergens geleend en de andere was van Tony.
Tony ging naar NY en zij kon in die week zijn auto gebruiken.
Vreemd dat ze hem dan net voordat ze hem van het vliegveld afhaald laat wassen.
Vreemd omdat ze in die andere auto nogal wat zooi had laten liggen ,blikjes ,pizza dozen etc,
dus auto's wassen is volgens mij niet haar ding .
Het kan ook zijn dat ze al die zooi expres in de kofferbak gegooid heeft om te doen lijken alsof
die vreemde lucht daar vandaan kwam. Die 2 tankjes benzine uit de schuur stelen is ook apart ,
Op 23 juni 2008 staat ze zonder benzine vlakbij het huis van haar ouders (Casey called Lazarro that she ran out of gas (Near Hopespring Dr).en ze steelt dan die benzine .
Blijkbaar zijn de ouders niet thuis maar wat deed ze daar dan in de straat ?
Op 25 juni verteld ze tegen amy dat haar wagen zo stinkt en zegt dan :
Casey told Amy on the phone 06/25 that there was a horrible smell in her car (under engine) and she couldn't figure out what it was. Casey said she thinks her dad ran over something with her car she said when he borrowed it.
Een dag later weer een sms naar Amy "There was definitely part of a dead animal plastered to the frame of my car"
3 dagen (27 juni)later staat ze weer zonder benzine bij Amscot.
pi_97872683
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:52 schreef md89 het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik dat niet maar aan de verhalen te horen is het zo'n unieke geur waar afval bij in het niet valt. Maar zoals je zegt afval in een auto in de brandende zon voor weken zal ook wel vreselijk stinken. Als je beide niet hebt geroken is het natuurlijk als nog moeilijk te bepalen wat het nou is. 'Hopelijk' zijn er dan een aantal juryleden bekend met de geur van een lijk..
Ik weet het wel en het is een geur die idd uniek is.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:05:17 #149
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97905976
Nou, ze mag blij zijn dat jullie niet in de jury zitten geloof ik :D

Laten we wel wezen, heel veel wijst in haar richting maar vooralsnog weet niemand de waarheid behalve Casey. Ik vind het gewoon een te vaag verhaal. Er zijn zoveel betere en logischere verdedigingen te verzinnen dan dit zwembad en misbruik verhaal.... daarnaast leek ze toch ook een goede moeder. Is ze eigenlijk wel psychisch onderzocht?

Overigens is promiscue gedrag juist bij uitstek gedrag dat vrouwen kunnen gaan vertonen na seksueel misbruik/verkrachting. Ik geloof het verhaal van de verdediging niet hoor, was totaal onlogisch (alsof pa niet 911 zou bellen als hij zijn kleindochter vindt :') ). Maar ik wil ook niet alles dismissen. Nou ja, weet gewoon niet wat te geloven. Hoop dat de waarheid boven tafel komt en dat Casey gaat spreken.

Als ze het kind heeft gedood en alles bij elkaar heeft gelogen dan is er iets goed mis met haar maar óók binnen dat gezin, zo wordt je niet geboren. Ze verdient inderdaad een eerlijk proces. Jammer dat haar doodvonnis praktisch wordt getekend door haar eigen advocaat. :{
pi_97908023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Vandaag... het volgende:
*knip*
Het is erg moeilijk om iemand die kan liegen zonder te blikken of blozen, en dat eigenlijk ook jaren lange elke dag gedaan heeft, te geloven op d'r bruine (?) ogen ;)

Ik weet niet of ze het kind met opzet iets heeft aangedaan, maar na wat ik allemaal heb gelezen en gezien geloof ik wel dat zij een hand in de verdwijning en dood van haar dochtertje heeft gehad. Er is natuurlijk een groot verschil tussen opzettelijk je dochter ombrengen, en per ongeluk je dochter laten verdrinken in een (zwem)bad. In beide gevallen ben je aansprakelijk, maar wel een groot verschil.

Ik ben er niet bij geweest, dus kan niet zeggen wat er gebeurde. Maar van wat ik gezien heb was ze (inderdaad) geen slechte moeder. Gewoon veel te jong, d'r wilde haren nog niet kwijt, maar niet slecht.

En je vergist je, sociopathie, daar word je mee geboren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')