Hmm, dan houd jij van overdreven veel make-up? Er zijn mooie Ierse vrouwen, maar de gemiddelde Ierse vrouw is niet mooi.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef Individual het volgende:
Als je met Zuid-Amerika Argentinie/Chile bedoelt geef ik je gelijk.In Peru/Brazilie ben ik genoeg 'rondjes' tegengekomen en Colombia/Venezuela en de anderen ben ik nog niet geweest.
In Ierland ben ik ook gewoon in de kroeg beauties tegengekomen.
Het is nu eenmaal onderdeel van de cultuur.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een disrespectvol gezeik zeg. Gaan jullie je vleeskeuring met metaphorische benamingen voor vrouwen lekker in een eigen topic bespreken! In onzin ofzo!
Wat denken we van de verontrustende berichten dat we wellicht terug gaan naar de Irish Punt? Ik hoop, nee, verwacht dat dat niet gebeurt!
In Dublin valt het op dit moment wel mee. We zijn hier wel wat gewend wat wind betreft.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef Isis20 het volgende:
Weet iemand of het in Ierland op dit moment ook zo hard waait?
En of dit effect heeft op Dublin airport?
De RDS dus? Waar je samengepakt met andere companies gaarkeukenvreten naar binnen mag werken in een ambiance waarbij zelfs ' de Ster ' in Nieuwkuijk een paradijsje lijkt en waar de gemiddelde feestganger in no time stomdronken op tafel staat te lallen en de laatste druppels uit reeds leeggedronken wijnflessen probeert te knijpen... Veel te druk en ongezellig.quote:
Waar was/is dat van jou dit jaar dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef ElizabethR het volgende:
Ah, dat ziet er inderdaad heel aardig uit.
Vakantie of emigratie? Voor vakantie zit je in het verkeerde topic en moet je in travel wezen, en bij emigratie kom je daar vanzelf achter.quote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Isis20 het volgende:
De plannen staan nog in de kinderschoenen, maar ik gok dit jaar Ierland rond juli
Iemand leuke dingen te bezoeken rond/in Dublin?
Oh pardon...quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vakantie of emigratie? Voor vakantie zit je in het verkeerde topic en moet je in travel wezen, en bij emigratie kom je daar vanzelf achter.
Maar ik heb het vermoeden dat je op vakantie doelt.
Hehe, dat klinkt zeer goed...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Elkafila het volgende:
Ik zou wel in Ierland kunnen wonen denk ik. Zeker als ik alle mooie verhalen van iedereen hier langs hoor komen. Zelf 1x in het land geweest een aantal jaren terug. Een van mijn dromen is een hutje ergens op een heuveltje aan de west kust met een openhaard en een woonkamer met grote ramen zodat ik de voorbijtrekkende regenwolken kan aanschouwen met een brewsky in mijn hand en een naakte vrouw op het berenvel, haha!
En maandagquote:Op maandag 26 december 2011 18:47 schreef LintuxCx het volgende:
En morgen ook, want als een bank holiday in een weekend valt krijg je de eerstvolgende werkdag alsnog vrij.
Geen idee, sorry... Maar ik zal voor je duimen dat het van het weekend niet net begint te sneeuwen... Waar ga je heen verhuizen? Blijf je in de buurt? (in Dundrum is trouwens ook een Argos he!)quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Sow, topic is een beetje dood.
FF een vraagje, waar kan ik in (de buurt van) het centrum verhuisdozen krijgen als ze bij Argos op zijn. Mag ook in Dundrum zijn (kom ik elke dag langs). Ik ga komend weekend verhuizen dus wil alles ingepakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |