Nee, over paar dagen 30 hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:09 schreef msnk het volgende:
[..]Vroegâh was het nog veel en veel erger droeftoeter, ben je net 6 geworden of zo?
Joe ga weg naar die vuilnisbelt van je en kom niet meer terug!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef zijle het volgende:
Caramba, iek vind diet een terecht klacht!
Groetjes,
J. Carioca
Die detectiveverhalen die ik 500 pagina's geleden al aanhaalde jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef zijle het volgende:
Wie trouwens de kroon spant wat betreft irritatie is Mickey Mouse. Wat een betweterige moraalridderende kutmongool is dat zeg!
Verkapte 'kijk mij denken dat ik niet autistisch ben' post?quote:
Ja of hij kent het als vakliteratuur.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef TBAND het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij denken dat ik niet autistisch ben' post?
Niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef Kriegel het volgende:
Deze week paardenvliegen in die Tokkie Tor strip. En dat zijn dan... vliegen die op paarden lijken.Juist.
Zwaar terechte klacht. Midas Wolf was deze keer wel baas.quote:
Ik heb dat blad vroeger ooit opgezegd om deze reden. De verhalen van DD vond ik leuk, maar al dat gekloot van die drie sletjes die met Kwik, Kwek en Kwak liepen aan te pappen, Midas, die rare tor en weet ik wat voor figuren allemaal vond ik niets aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef CamelNLD het volgende:
Ik ben al een aantal jaren lid van de Donald Duck en valt weekelijks op Donderdag bij mij op de mat. Altijd een leuk blaadje gevonden maar dit jaar valt mij op dat er steeds minder Donald of andere Duckstad figuren zelf in het blaadje staan. Tegenwoordig zie je steeds meer Joe Carioca en Midas Wolf. Vind het een beetje faal.
Tokkie Torquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb dat blad vroeger ooit opgezegd om deze reden. De verhalen van DD vond ik leuk, maar al dat gekloot van die drie sletjes die met Kwik, Kwek en Kwak liepen aan te pappen, Midas, die rare tor en weet ik wat voor figuren allemaal vond ik niets aan.
We hebben/hadden ongeveer dezelfde smaak dus. Dat vervelende Wolfje kon ik ook nooit uitstaan. Wat een teringmoraalridder is dat zeg. Zo had je nog wel meer van die vervelende verhaaltjes en helaas werden dat er steeds meer. Soms zelfs nog maar één verhaal van Donald zegquote:Op zondag 5 juni 2011 00:06 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Tokkie Tor![]()
Midas Wolf(en dat kutkind Wolfje dat alles goed doet
)
Madam Mikmak![]()
Donald![]()
Willie Wortel![]()
Dagobert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |