Bij een aantal zoals mickey mouse was dat geloof ik omdat ze anders de handen niet kunnen tekenen. Zelfde kleur als het lichaam en zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:34 schreef Daalder82 het volgende:
Mooie herinneringen, ik koop de pockets nog wel eens. Het is wel grappig dat alle figuren in de DD altijd handschoenen aan hebben (ik kan in ieder geval niets voor de geest halen waarbij dat niet zo was).
Iddquote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik hoor niemand over 'De beste verhalen van donald duck'.
De beste verhalen van Donald Duck is een stripreeks over het Disneypersonage Donald Duck, met uitsluitend werk van de Amerikaanse striptekenaar Carl Barks. De reeks liep vanaf 1975, en stopte in 2010. Er zijn 135 albums verschenen.
Dat zijn nog eens verhalen! Uitsluitend donald.
Rocker Duckquote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Govert Goudglans zie je zowat nooit in die DD`s
Dat is idd kut ja. Ik wil de jonge woudlopers daar weer terug!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef superworm het volgende:
Extra klacht: een jaar lang Joe Carioca op de achterkant
True that! Duckies uit de jaren '80 en '70 zijn ook om te smullen. Lekker oldskool nogquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:14 schreef Mariposas het volgende:
DD van nu is sowieso niet meer zo goed als DD in de jaren '90.
Dat ze met de tijd meegaan vind ik juist wel tof.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
True that! Duckies uit de jaren '80 en '70 zijn ook om te smullen. Lekker oldskool nog. Nu lopen kwik, kwek en kwak rond met mobieltjes en komt Justin Pieper optreden in Duckstad
Nee dank jequote:
KANKER KONIJNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw tekst kunnen staan!
Haters gaan haten, sukkel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef wise het volgende:
donald duck leuk vinden als je 14> bent. Grow the fuck up
gewoon volwassen wordenquote:
Dat jij de diepere betekenis van Donald Duck niet kunt doorgronden, moet je niet op ons afreageren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef wise het volgende:
donald duck leuk vinden als je 14> bent. Grow the fuck up
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:29 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat jij de diepere betekenis van Donald Duck niet kunt doorgronden, moet je niet op ons afreageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |