Lampje is inderdaad ook erg leuk. Tevens kan ik me ook ergeren aan dat domme (broer) konijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Petje46 het volgende:
Oh ik ken het ook, maar daarintegen wel Willie Wortel![]()
en lampje![]()
Verkeerd voorbeeld voor de kinderen ook. Hij steelt iedere keer worteltjes van die beer en komt er altijd mee weg.quote:
Lijkt wel op de Nederlandse rechtstaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld voor de kinderen ook. Hij steelt iedere keer worteltjes van die beer en komt er altijd mee weg.
Vooral die achterop staanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Midas Wolf staat altijd garant voor prima avonturen. Vooral Carioca is kut, als ze die nu eens zouden vervangen voor wat meer avonturen uit de Donald-Guus-Katrien driehoeksverhouding zou dat uitermate prima zijn.
Eigenlijk ook niet goed voor jeugdige lezers.. Katrien die flirt er maar op los en laat de 2 heren voor haar kruipen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef Buitendam het volgende:
Midas Wolf staat altijd garant voor prima avonturen. Vooral Carioca is kut, als ze die nu eens zouden vervangen voor wat meer avonturen uit de Donald-Guus-Katrien driehoeksverhouding zou dat uitermate prima zijn.
Of gewoon de Jonge woudlopers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Vooral die achterop staanVorig jaar hadden ze tenminste Karel Paardepoot en Clarabella Koe
Karelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Vooral die achterop staanVorig jaar hadden ze tenminste Karel Paardepoot en Clarabella Koe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |