SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer mooie foto's volgen zsm.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Skunk, je kunt de OP toch gewoon nog editen na het posten? Dat had je zo te zien zelf ook al gezien.
Dus ik tegen de vrouw: "ik zou haar zo bij ons in bed nemen". Vrouw kijkt me aan met de angstige bambi-ogen van een triest hertje dat recht in een dubbele loop kijkt. Ik verder "ja we doen het niet, ik weet het, maar ze is zo schattig nu".
"Oh je had het over Dottir?!".
Dacht die sloerie dat ik het over Stacey Rookhuizen had (waar we inderdaad wel de afgelopen twee uur met veel plezier naar hebben zitten kijken, maar toch).
Jaaa ik bedoel de foto van Dottirquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Skunk, je kunt de OP toch gewoon nog editen na het posten? Dat had je zo te zien zelf ook al gezien.
Ik lig dubbel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Dus ik tegen de vrouw: "ik zou haar zo bij ons in bed nemen". Vrouw kijkt me aan met de angstige bambi-ogen van een triest hertje dat recht in een dubbele loop kijkt. Ik verder "ja we doen het niet, ik weet het, maar ze is zo schattig nu".
Dacht die sloerie dat ik het over Stacey Rookhuizen had (waar we inderdaad wel de afgelopen twee uur met veel plezier naar hebben zitten kijken, maar toch).
Een kennis van mij is pappa geworden van een baby die wel de normale lengte had (50 cm of zo) maar die maar twee kilo woog. Echt super scrawny. Best zielig. Maar hij is nu thuis dus het gaat goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag een kindje op t kinderdagverblijf gezien dat een week ouder en meer dan een kilo lichter was. Wij hebben best een flinkerd.
Maar waar is de skunk nu?
Ik had vroeger (toen ik drie was) een boerenoverall met klompen en een petquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, de oudere generatie vind nog steeds dat baby's van die zachte kleuren aan moeten. Vroeger was er ook niets anders te koop. Je wil niet weten wat mijn ouders mij vroeger hebben aangedaan qua kleding![]()
Ik heb zelfs zwarte lakschoentjes gedragen... the horror
Join de club. Zal ik shirtjes laten maken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Hee wacht. Nou heb ik Dottir gemist in het vorige topic.
Doe maar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Join de club. Zal ik shirtjes laten maken?
He, bah.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Doe mij maar een elletje..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Join de club. Zal ik shirtjes laten maken?
Speciale instructie, stoere skaters lachen niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:13 schreef lezzer het volgende:
Zal ik nou zeggen dat bruin haar een beetje dood slaat?![]()
![]()
Nee, het is een popjehoor, maar ik vind wel dat ze een beetje mag lachen voor de foto
![]()
En thanks voor de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |