Ik heb er niet op gelet, keek naar haar tetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
juk..
[ afbeelding ]
waar ik altijd last van heb als ik mijn vriend pijp..
Je hebt wel gelijk, alleen het klinkt wel leuk. Alleen hier klinkt het weer heel slecht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
Jongens, dit is toch een flutnummer?
Ff eerlijk?
Kan ik nu niet zeggen, hoor het voor het eerstquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
Ff eerlijk?
ja ik vind het ook niet wauwie ofzo, maar goed het is best catchy en niet superslechtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
Ff eerlijk?
ik geef je gelijk.. faal-alert.. vals ook nog..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
Ff eerlijk?
haha.. en dat voor een vrouwquote:
Het Take That syndroom hoeven ze het niet van te hebben, ze hebben zelf al miljoenen CD's verkochtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik geef je gelijk.. faal-alert.. vals ook nog..
zij denken dat ze het take-that syndroom op elke goeduitziende mannen kunnen uitvoeren.. NOT
Die werkt bij mij dus juist niet...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vertaling van tekst op dat raam:
Hoi
Neuken?
<3
Welk raam?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Vertaling van tekst op dat raam:
Hoi
Neuken?
<3
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef Onnoman het volgende:
daar hebben we de ku klux bende weer..
dat deze door zijn is de grootste raadsel van de contest
[ afbeelding ]
Idd, het is gewoon zo slecht dat het leuk wordt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ff eerlijk?
Alleen het is wel leuk![]()
Dat knopje rechtsonder doet hetzelfde ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Onnoman het volgende:
trouwens.. een hint van de chef.. je kan de stream ook fullsized bekijken
rechtermuisknop alles tonen, en dan komt de menubalk tevoorschijn waar je hem kan fullsizen
neequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, wanneer het toeterig en hoempa wordt
Ja! Met van die vliegende puntmutsen op de achtergrond! Pffieeeuw pieidipidididpiipi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, wanneer het toeterig en hoempa wordt
Opvallender sowieso ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Oke, eerlijk is eerlijk, stiekem is het leuker en opvallender dan de Jees.
she's so luckyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
..en niemand die merkte dat er geen zadel op die eenwieler zat..
Mooi man.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Onnoman het volgende:
die irritante madurodam beelden ertussen is ook irritant zeg
Moet je maar niet kijken nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef alors het volgende:
ohja dat irritante accent en het opgezette stemmetje, ik had het net verdrongen
wel lief gezichtje ja.. maar ze heeft een beetje een raar figuurquote:
Ik vind het wel werken met deze lotingquote:
niet tussen neus en lippen door.quote:
Neeeeeeeeeeeeee, er is ook bewegend beeldquote:
Nee hoor, kom maar op schootquote:
Hoezo zou dat niet kunnen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Onnoman het volgende:
vind ik wel grappig eigenlijk dat duitsland haar weer heeft laten zingen!!
Geen enkel land dat 2x achter elkaar winnen.. dus dan kan je de winnaar van vorig jaar best nog een keer laten zingen..
vroeger is dat wel gebeurtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Onnoman het volgende:
vind ik wel grappig eigenlijk dat duitsland haar weer heeft laten zingen!!
Geen enkel land dat 2x achter elkaar winnen.. dus dan kan je de winnaar van vorig jaar best nog een keer laten zingen..
Niet achter elkaar toch? Bij Logan zat er een jaartje (of wat) tussen, toch?quote:
dat zou je als land ook niet willen willen denk ik!quote:
1980 en 1983, zo uit m'n hoofd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet achter elkaar toch? Bij Logan zat er een jaartje (of wat) tussen, toch?
toen er maar 5 landen meededenquote:
Wel zo hard dat ie die stomme grijns van zijn kop haalt danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik wil dit knulletje in z'n wangetjes knijpen.
Oh ja maar niet met dezelfde artiestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ierland heeft ooit zelfs 3x achter elkaar gewonnen
Wauw, zat echt een ruimte tussen! Ik was vroeger zo verliefd op Johnny Logan.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft Adlicious dit ook gezongen? Kan het me niet herinneren.
-edit-
Verkeerde livetopic.
-edit-
Verkeerde livetopic.
Ik dacht hierdoor dat ik in het verkeerde topic zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
-edit-
Verkeerde livetopic.
Als componist werd hij nog 2e in 84 en won hij in 92quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw, zat echt een ruimte tussen! Ik was vroeger zo verliefd op Johnny Logan.En toen zag ik 'm een paar jaar terug in een theatershow-achtig-iets en was er weinig meer van over.
-edit-
Verkeerde livetopic.
ben jij eigenlijk getrouwd met Wee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht hierdoor dat ik in het verkeerde topic zat.
Ik zag hem bij het NSF vorig jaar, waar hij in de jury zat en ging optreden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw, zat echt een ruimte tussen! Ik was vroeger zo verliefd op Johnny Logan.En toen zag ik 'm een paar jaar terug in een theatershow-achtig-iets en was er weinig meer van over.
3j's wasda?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Onnoman het volgende:
ik vind dit nummer zelfs nog slechter dan de 3j's
Ze klonk echt mooi gisterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
Zit niet te haten op dat haar, ik vind het cute!
heb je het alweer geformateerd uit je korte termijn memory?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |