quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef robdriessen het volgende:
Iedereen een gratis luchtgitaar van me!
hell no patatquote:
Het smaakt soms anders...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
Hier is het overigens gewoon patat. En ik snap haat naar andere bier/pilsmerken niet. Ik klok gewoon alles weg
Op een gegeven moment smaakt alles hetzelfdequote:
Hij is echt briljant in 't echtquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:27 schreef 129383 het volgende:
ik hou van morgen
dan krijg ik m'n laptop thuisgestuurd van reparatie
Is geen haat. Ik krijg all1 koppijn van Grolsch. Geen ander bier merk doet dat. All1 Grolsch . Daarnaast vind ik t gewoon erg bitter smaken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
Hier is het overigens gewoon patat. En ik snap haat naar andere bier/pilsmerken niet. Ik klok gewoon alles weg
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment smaakt alles hetzelfde
Ik krijg hoofdpijn van Amstelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is geen haat. Ik krijg all1 koppijn van Grolsch. Geen ander bier merk doet dat. All1 Grolsch . Daarnaast vind ik t gewoon erg bitter smaken.
Oh en ik plaag Grolsch drinkers graag. Even zeggen dat t goor is en je krijgt een berg reacties dat wil je niet weten!
Ik krijg koppijn van Heineken. Alleen van Heineken. En Grolsch is inderdaad bitter, daar moet je van houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is geen haat. Ik krijg all1 koppijn van Grolsch. Geen ander bier merk doet dat. All1 Grolsch . Daarnaast vind ik t gewoon erg bitter smaken.
Oh en ik plaag Grolsch drinkers graag. Even zeggen dat t goor is en je krijgt een berg reacties dat wil je niet weten!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef 129383 het volgende:
[..]
zal wel niet zo zijn, ik krijg vast een telefoontje dat het langer duurtAcer
Oh dat valt wel mee bij mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van Amstel![]()
En t plagen is bij iedereen hetzelfde, ongeacht het biermerk
en wat uit de slijterij ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:31 schreef _Fanta het volgende:
In de kroeg drink ik altijd jupiler uit fles of hertoch jan uit de tap. en thuis meestal Bavaria
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik drink zelden meer sterke drank vriend
Je drinkt Fantaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik drink zelden meer sterke drank vriend
Veel plezier ermee. Ik zou t nog niet drinken als t t laatste op aarde was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg koppijn van Heineken. Alleen van Heineken. En Grolsch is inderdaad bitter, daar moet je van houden.
En ik doe dat, daarom ben ik ook dol op bittere ales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef robdriessen het volgende:
Maar 2 plaatjes? Kom op jongens, beste alternatief voor als het OV staakt!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
En Stiff, was het leuk? het paardjerijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, schoot alleen niet opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:35 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
En Stiff, was het leuk? het paardjerijden?
kut is da he!, heb ik ook. maar zo met onz-radio en biertje erbij kom ik mn weekend wel door. ik ben snel tevredenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou heb ik eens fatsoenlijk weekend kan ik niet verzinnen wat ik ga doen..
Oh, dat lukt mij welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Ik zou t nog niet drinken als t t laatste op aarde was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef 129383 het volgende:
niet voor onder de 16Hijs stuk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef 129383 het volgende:
niet voor onder de 16Jij plaatjes faal haas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb twee kettingen gekocht. Maar nu weet ik niet welke ik zelf wil houden
huuuu pééérd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
vervoer voor samzz
Kermisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
Rob, thnx!
Tevens was dit een mooi afscheidsnummer voor dit topic, ik ga bezig met het hebben van een sociaal leven.
Op naar de kermis!
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
Rob, thnx!
Tevens was dit een mooi afscheidsnummer voor dit topic, ik ga bezig met het hebben van een sociaal leven.
Op naar de kermis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef robdriessen het volgende:
Je biertje willen pakken en in plaats daarvan je microfoon vastgrijpen. Dat kan alleen ik. Mad skillz.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef robdriessen het volgende:
Je biertje willen pakken en in plaats daarvan je microfoon vastgrijpen. Dat kan alleen ik. Mad skillz.
Hij smaakte ook erg droog op de lippen.quote:
Flink in \ op spugenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij smaakte ook erg droog op de lippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |