Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
Ging het een beetje met werken?
Ik ben best brak
Ja doei, jij zit me uit te lachen vanaf de schuttingquote:
Toen we terug liepen naar de auto liepen we het de hele tijd te zingenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, jij zit me uit te lachen vanaf de schutting
Nee, inpakkenquote:
Ja, iedereen stond en zat lekker te wapperen met de vlaggetjes en hij kreeg een goed applaus!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe was het in de zaal, kreeg berichten dat er bij Zweden behoorlijk veel respons was?
Jup, maar ook al voordat hij begonnen was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoe was het in de zaal, kreeg berichten dat er bij Zweden behoorlijk veel respons was?
Pyke zingt echt retevalsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Wie kijkt er X Factor? Dit is echt sleeeeeeeeeecht![]()
Toch 3 euro per maandquote:
4 cent per dag?quote:
Zoiets ja, was wettelijk verplicht ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:55 schreef tombolafan het volgende:
4 cent per dag?
Bij mij per uur, en dat vond ik al lachwekkend
Het was bij mij met terugwerkende kracht, dus ik heb me bezat van 5,59quote:
Woehoe!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was bij mij met terugwerkende kracht, dus ik heb me bezat van 5,59
Dan ben je nu best dronken als non-drinker, toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
Het was bij mij met terugwerkende kracht, dus ik heb me bezat van 5,59
Jaquote:
Vakjury heeft vanavond al geluisterd en beslist, morgen is alleen televoting.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef PirE het volgende:
Vraagje: Is het morgen 100% televoting of zit er ook een vakjury voor de finale?
Vakjury en televoting, 50-50.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef PirE het volgende:
Vraagje: Is het morgen 100% televoting of zit er ook een vakjury voor de finale?
De vakjury baseert zijn punten op de generale repetitie van daarnet, de televoting morgen. De punten die in de generale werden uitgedeeld waren ook niet echt. Zowel de jury als de televoters hebben 50% aandeel in de uitslag van een land.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef PirE het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaEn om (waarschijnlijk) de laatste nacht hier te vieren mag ie op bed nu
Vandaag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef PirE het volgende:
Ja, ik wil er van in een rokerig hol in Italië gaan zittenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef APK het volgende:
Ik vind 'em goed hoor, de winnaar van de fake-finale.
Klonk iets ruiger dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |