Ik hoop het ook, maar rustige nummers doen het de laatste jaren niet goed op de eerste startpositiequote:
Hihi, ik ben bang dat dit allemaal veel te gestroomlijnd in elkaar zitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit stiekem te wachten op gigantische bloopers en zo
Ik heb X factor ook aan staan, met oortjes in en beeld van het songfestival.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dit is veel leuker dan X Factor. Ga straks alleen even onze inzending voor volgend jaar () bekijken
Ja, veel favorieten in het begin. Leuk nummer en sympathieke man. Maar kijk eens serieus naar de manier waarop die vrouw pianospeeltquote:
En dáárom valt ze op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, veel favorieten in het begin. Leuk nummer en sympathieke man. Maar kijk eens serieus naar de manier waarop die vrouw pianospeelt
Gaat wel hoog eindigen denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh, deze mag winnen.
Echt. In tijden niet zo'n 'echt' songfestivalnr gehoord
Dat is toch idioot, met die handen zo op en neerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
En dáárom valt ze op.
Kunnen de Jees nog iets van leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |