Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar vaak geeft een virusscanner een hoop meldingen omdat de cracksoftware op dezelfde manier wordt geschreven als een trojan. Dan ziet ie dat verschil niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:20 schreef robdriessen het volgende:
Melting, bedankt voor het proberen, zipfile zat vol trojans. Lang leve AVG.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar vaak geeft een virusscanner een hoop meldingen omdat de cracksoftware op dezelfde manier wordt geschreven als een trojan. Dan ziet ie dat verschil niet.
Ik heb van deze uploader nog nooit problemen gehad. Maar goed..... dan kan ik je niet helpen.
ah oke, dan mag hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee all1 oud en niet bekend met dat soort termen. Geld dat ook?
QFTquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Driepink het volgende:
For the win is het tegenovergestelde van FTL..
For the loss/lose
Ja en dus? For the win = dan dat ie t goed deed? Of was t nu sceptisch bedoeld?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Driepink het volgende:
For the win is het tegenovergestelde van FTL..
For the loss/lose
FTW is positief, FTL is negatiefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dus? For the win = dan dat ie t goed deed? Of was t nu sceptisch bedoeld?
Nee, gemeend. Driepink heeft op stel en sprong mijn show over kunnen nemen, dus vandaar is Driepink een winnaar: Driepink For The Win. = Met hem kun je de oorlog winnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dus? For the win = dan dat ie t goed deed? Of was t nu sceptisch bedoeld?
soberso, na een pauze het topic binnen komen en gelijk kunnen invallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, gemeend. Driepink heeft op stel en sprong mijn show over kunnen nemen, dus vandaar is Driepink een winnaar: Driepink For The Win. = Met hem kun je de oorlog winnen
Oh wacht ik faal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, gemeend. Driepink heeft op stel en sprong mijn show over kunnen nemen, dus vandaar is Driepink een winnaar: Driepink For The Win. = Met hem kun je de oorlog winnen
Nee, dat niet, maar AVG is wel ftwquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja, dus t is positief dat men trojan meldingen krijgt?
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat kan zomaar veranderen wanneer Draakje aanstaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hier draaien ze goede muziek... niet van die herrie
waar hier? hier bij onzin?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Die herrie komt na 23.00 las ik in t vorige topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Of als je nog luistert om 11 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan zo maar veranderen wanneer Draakje aanstaat
Ja dat kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan zo maar veranderen wanneer Draakje aanstaat
Denk het van wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Of als je nog luistert om 11 uurtenzij rob dat uurtje overneemt?
Je zit aardig in de richtingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Driepink het volgende:
mijn waka waka mensen, saminamina ehe eh, saminamine ehhe ehhhh (zoiets)
deze hebben heloef en ik 2 weken geleden gedraaid tijdens onze faalshowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Driepink het volgende:
mijn waka waka mensen, saminamina ehe eh, saminamine ehhe ehhhh (zoiets)
Hierna dan tenminste
Tot nu toe gaat het nog goed?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:36 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet het niet jinxen, maar ik vermoed dat ik om 9 uur kan!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Driepink het volgende:
snoep hond is bezig met downloaden trouwens, op een kwart
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:40 schreef robdriessen het volgende:
mp3 files aan het toevoegen. We zitten bij de G
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef robdriessen het volgende:
Een uur geleden had ik koud bier en warme loempia's kunnen eten. Dat is nu allemaal lauw geworden.
wil je trouwens vna 10 tot 11 knallen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef robdriessen het volgende:
Een uur geleden had ik koud bier en warme loempia's kunnen eten. Dat is nu allemaal lauw geworden.
Tozzowquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
wil je trouwens vna 10 tot 11 knallen?
Mag ik van 9 tot 11, mag jij keiharde tunes de ether in pompen van 11 tot 12. Alhoewel ik vermoed dat Draakje om 10 uur inkicked, gezien het rooster.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
wil je trouwens vna 10 tot 11 knallen?
Nee, laat ze maar een officiële brief sturen waar dat in staat..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Even een vraag hè.
Je wordt gebeld door een onbekend nummer, door iemand die zegt dat hij Hi is met een bundel van 1000 <-- SMSjes waar je normaal 9,95??? voor betaald en omdat ik allang bij Hi zit het een maandje GRATIS mag proberen.
Ik vraag waarom bel je dan met een onbekend nummer? "Ja, we zijn nu bij een call center ingehuurd door Hi".
Zou jij die kans aannemen?
Heb je het aan de praat gekregen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Mag ik van 9 tot 11, mag jij keiharde tunes de ether in pompen van 11 tot 12. Alhoewel ik vermoed dat Draakje om 10 uur inkicked, gezien het rooster.
Sterker nog, heb nu een LEGALE versiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:45 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Heb je het aan de praat gekregen?
Call centres bellen altijd anoniem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Even een vraag hè.
Je wordt gebeld door een onbekend nummer, door iemand die zegt dat hij Hi is met een bundel van 1000 <-- SMSjes waar je normaal 9,95??? voor betaald en omdat ik allang bij Hi zit het een maandje GRATIS mag proberen.
Ik vraag waarom bel je dan met een onbekend nummer? "Ja, we zijn nu bij een call center ingehuurd door Hi".
Ik zou vragen stellen over mijn belgedrag, kijken wat ze weten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Even een vraag hè.
Helemaal goed, ohja, jij draaide zowiezo, ik dacht iemand andersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Mag ik van 9 tot 11, mag jij keiharde tunes de ether in pompen van 11 tot 12. Alhoewel ik vermoed dat Draakje om 10 uur inkicked, gezien het rooster.
Callcenters gebruiken altijd een onbekend nummer. maar goed, achterdocht is geen overbodige luxe tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Even een vraag hè.
Dat zei ik dus ook al, hij zo van: "Ja, maar, maar euuuh" helemaal stotteren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, laat ze maar een officiële brief sturen waar dat in staat..
Hoe is 't met je spinnen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Call centres bellen altijd anoniem.
En die actie is er wel vaker!
Dus ik zou het doen.
Er zit wel een catch waarschijnlijk.
Ik vermoed dat je ZELF af zult moeten
melden als je maand voorbij is, anders
betaal je de maand erop wel!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, hij zo van: "Ja, maar, maar euuuh" helemaal stotteren.
Zegt hij: Fijne avond nog..
Ik: Veel plezier met oplichten
Hoorde ik hem nog: "Kut" zeggen ook ..
Leuk dat jij weer een keer draaitquote:
Nee maar even serieus, 1000 SMSjes bundel voor 9,95?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Callcenters gebruiken altijd een onbekend nummer. maar goed, achterdocht is geen overbodige luxe tegenwoordig.
Spin! Ze is in d'r eentjequote:
Jij hebt kennelijk geen hi ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, 1000 SMSjes bundel voor 9,95?
Ja hoor. Doen ze vaker. Dus dat is niet uniek. Al is het gratis uitproberen wel onzin, denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Oh, okequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Spin! Ze is in d'r eentje
Maar het gaat goed, met de rest van de beestjes ook.
Dalijk even dierenartsje spelen bij de luipaardgekko van een maatje.
Dat is wel wat minder
Gewoon whatsappenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Si!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeWat voor heb je ook weer? G. rosea toch?
Hoe origineelquote:
Komt goed knul!quote:
Heeft Vodafone ook bijna. 1000 smsjes voor ¤ 10,-quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Arg7,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe origineel
Waar ben jij eigenlijk zo lang geweest?
Doe er nog maar 2quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Driepink het volgende:
Na dit nummer nog 1 Rob, daarna kan jij erin, goed?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef EggsTC het volgende:
De grootste fout van zijn callcenters is dat ze mensen afrekenen op het aantal sales.
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Oja, ik word 10x+ per dag gebeld door telkens Onbekend.. zullen Hi en Call Centers dat ook doen?
QFTquote:
Ik heb je wel gemist hoor Pielquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Arg7,
ONZ volspammen..
Was me hier wat teveel gedoe toen met boze koelkast etc.
En ik heb vanaf dinsdag eindexamens. Met dit warme weer sta
ik trouwens liever buiten een hengeltje uit te gooien dan dat ik binnen
FOK!. Dat komt er ook nog eens bij!
Is mijn excuus goedgekeurd?
Nee, prima hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Arg7,
ONZ volspammen..
Was me hier wat teveel gedoe toen met boze koelkast etc.
En ik heb vanaf dinsdag eindexamens. Met dit warme weer sta
ik trouwens liever buiten een hengeltje uit te gooien dan dat ik binnen
FOK!. Dat komt er ook nog eens bij!
Is mijn excuus goedgekeurd?
Thanks!quote:
Maar wel leukquote:
Neu, ik haal geen lol uit dierenmishandeling.quote:
Vissen is niet zielig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, prima hoorIk vroeg 't me af.
Vissen is zielig.
Achter het netquote:
En je bent ook vegetariër?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ik haal geen lol uit dierenmishandeling.
Goed vissen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vissen is niet zielig.
Mits je goed vist.
Buiten dat is het voor biologen ook nog eens uiterst handig omdat ze zo visstanden en verspreidingsgebieden van bepaalde vissoorten eenvoudig op de kaart kunnen krijgen.
Requests van Mono zijn altijd goed. Doen dus.quote:
Ja. En nu ben je van mening dat ik een dierenrechtenactivist ben? Of zoiets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Achter het net
[..]
En je bent ook vegetariër?
Bij ieder ander persoon die dit gezegd zou hebben zou ik nu gereageerd hebben met:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ik haal geen lol uit dierenmishandeling.
Tyf zelf eens een haak door je lip ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vissen is niet zielig.
Mits je goed vist.
Buiten dat is het voor biologen ook nog eens uiterst handig omdat ze zo visstanden en verspreidingsgebieden van bepaalde vissoorten eenvoudig op de kaart kunnen krijgen.
Nee hoor, ik vroeg het mij gewoon afquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En nu ben je van mening dat ik een dierenrechtenactivist ben? Of zoiets.
Dat soort opmerkingen volgen doorgaans met een waardeoordeel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vroeg het mij gewoon af
luister je nog? hierna je requestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Monopoly het volgende:
Verdomd jongens, ik draai steeds beter shag
Echt nog maar 4 uur geleden toch maar shag gekocht, en tot nu toe maar 1 vloeitje verneukt
Ik eet ook geen vlees. En geen vis. Walvissen boeien mij welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bij ieder ander persoon die dit gezegd zou hebben zou ik nu gereageerd hebben met:
'' Jij eet zeker ook geen vlees of wat? ''
Maar omdat jij het bent doe ik het niet!
Genoeg emo dames die dat doen. Hoor je ze klagen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tyf zelf eens een haak door je lip ofzo
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Monopoly het volgende:
Echt nog maar 4 uur geleden toch maar shag gekocht, en tot nu toe maar 1 vloeitje verneukt
Oh jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
. Je zou ook nog een pic posten hè
Nog geen zwangerschaps shaggies tot nu toe?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Monopoly het volgende:
Geldt voor ieder huisdierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Ezechielk het volgende:
Maar Samz, ik vraag mij dan wel af, hoe sta jij tegenover huisdieren? Honden en katten zijn ook niet geboren om binnen te zitten danwel aan een lijn uitgelaten te worden.
Vind je het heel erg dat ik vanavond geen zin heb in die discussie? Ik ben net thuis van een ontzettend lange dag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Ezechielk het volgende:
Maar Samz, ik vraag mij dan wel af, hoe sta jij tegenover huisdieren? Honden en katten zijn ook niet geboren om binnen te zitten danwel aan een lijn uitgelaten te worden.
Dunne lange shaggies. Morgen de kunst ontdekken van de stronken. Daarna tulpenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nog geen zwangerschaps shaggies tot nu toe?
Jij vraagt vissen ook eerst om toestemming?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Genoeg emo dames die dat doen. Hoor je ze klagen?
Touché.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vraagt vissen ook eerst om toestemming?
Nah, noem het gezonde interesse.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen volgen doorgaans met een waardeoordeel.
Maar vooralsnog, do not worry. Ik ben niet tegen vlees eten
Niks mis met gezonde interesse.quote:
Topquote:
Klopt, maar die twee zijn het meest toegankelijkquote:
Nee hoor, ik ben de moeilijkste nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik vanavond geen zin heb in die discussie? Ik ben net thuis van een ontzettend lange dag.
Daarbij rijd ik ook gewoon paard en heb ik ook huisdieren gehad. Ik eet alleen geen vlees en vis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet visquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vraagt vissen ook eerst om toestemming?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef Driepink het volgende:
Raadsel:
Wat is de overeenkomst tussen een marokkaan met aids, en een auto met airco?Zonder de spoiler te lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet standaard, maar je bent blij als het er in zit.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, maar die twee zijn het meest toegankelijk
[..]
Nee hoor, ik ben de moeilijkste niet
DIE IS NOG LEUKER DAT ANTWOORD HAHAHAHAHHAHquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonder de spoiler te lezen:
Het is niet standaard, maar je bent blij als het er in zit.
Ik heb m nog gehoord.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
WAT ZEG JE NOU? LUISTER NOU MAAR NOG FF 3 MINUTEN
Slang had ik, spin wil ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben niet tegen huisdieren. Waarom zou ik. Hell, ik wil zelf spinnen en slangen
Ik snap oprecht niet dat je je goed voelt bij het vangen van vis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik eet vis
Ik verkoop vis ( levende)
Ik kweek vis
Ik vang vis
Ik verzorg vis
Ik red vis ( het is dat ik examens heb volgende week, anders stond ik vanochtend in zwolle! )
Ik leef voor die beesten.
En neen ik vraag geen toestemming.
Die beesten gaan echt niet dood door een haakje.
Toevallig heb ik vorige week nog een vis gevangen die ik in 2007 voor het laatst heb gezien.
In de tussentijd is ze 10tallen keren gevangen gok ik ( klein water) en ze doet het nog perfect.
Welke slang had je?quote:
Me 2quote:
Ditquote:
Missing Black, rattenslangen, 2 stuks:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke slang had je?Mijn neef had onechte koraalslangen.
Je moet het gewoon niet zien als vissen mishandeling.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat je je goed voelt bij het vangen van vis.Vooral niet als je er zo'n hart voor hebt als je zelf zegt.
Oh, die zijn mooi ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Missing Black, rattenslangen:
[ afbeelding ]
Achja, als ik een nieuwe versie weet te vinden, zal ik het zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef robdriessen het volgende:
Het is gelukt ja. Nog niet ideaal, maar het moet maar.
Nee. Bij mij staat hij ook erg zacht... Tenminste, zachter dan bij Driepink.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hij klinkt erg zacht.. of ligt dat aan mij?
Slangen ....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die zijn mooi ja.Daar wil ik ook mee beginnen. Mijn ultime droom is een boompython en een regenboog boa.
Wat spinnen betreft, ik wil graag beginnen met een G. rosea en een B. smithi. Later moet daar een A. versicolor bij komen, die vind ik zó gaafEn natuurlijk een Pandinus imperator, want schorpioenen
Regenboog boa's, mooie beesten hoor! Maar let op, ze zijn heel erg op hun vochthuishouding.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die zijn mooi ja.Daar wil ik ook mee beginnen. Mijn ultime droom is een boompython en een regenboog boa.
Wat spinnen betreft, ik wil graag beginnen met een G. rosea en een B. smithi. Later moet daar een A. versicolor bij komen, die vind ik zó gaafEn natuurlijk een Pandinus imperator, want schorpioenen
Verdomme. Het is dat je grolsch drinkt, anders had ik je gevraagd of je mijn vriendin wilde wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje overgewichtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Is veul leuker als huisdier.
Maar zo zie ik het wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet zien als vissen mishandeling.
Om een voorbeeld te noemen:
Ik gebruik niet voor niets een onthaakmat.
Zoals ik eerder al aangaf. Sportvisserij is gewoon onwijs belangrijk voor ons waterbeheer. Zonder sportvissers had men nu nooit geweten dat de meerval nederland in aan het trekken is via de rivieren en dat het zo nodig een plaag kan gaan worden. Met meervallen van 2.5m + valt alle kleine/jonge vis ten prooi waardoor hele populaties uitsterven en het hele ecosysteem verneukt raakt.
Kortom, dit is slechts een voorbeeld, maar sportvisserij is gewoon belangrijk. En tuurlijk zijn er rotte appels. Maar voor mij is het een hobby, ik krijg er een kick van en ik weet dat ik het niet voor niets doe. Ik registreer dan ook al mijn vangsten bij Sportvisserij nederland.
Dat weet ik. Ik heb me helemaal verdiept in de dieren die ik wil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Regenboog boa's, mooie beesten hoor! Maar let op, ze zijn heel erg op hun vochthuishouding.
Boompythons zijn leuk, maar niet hanteerbaar. Overdag liggen ze te slapen, 's nachts zijn ze agressief als de pest!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verdomme. Het is dat je grolsch drinkt, anders had ik je gevraagd of je mijn vriendin wilde worden
Kennelijk kan ik je niet overtuigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zo zie ik het wel.Ik ben geen fan van vissen met haken.
En zoals ik laatst op Discovery zag, vissen met een stukje vlees in wol gewikkeld. Doordat de tanden naar achter staan blijft hij 'aangehaakt'. Wat vind je daar dan van?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zo zie ik het wel.Ik ben geen fan van vissen met haken.
Nee, dat hoeft ook niet. Ik vind het echt heel zielig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kennelijk kan ik je niet overtuigen.
Hoeft ook niet.
Oeh. Huppel Housewarming 2 gaan wij eens babbelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb me helemaal verdiept in de dieren die ik wil.
[..]! Ik drink heus wel meer dan Grolsch
Maar goed. Vorig jaar op de beurs geweest en toen heb ik besloten dat ik een kameleon ook wel echt heel gaaf vind
Ik heb een kameleonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb me helemaal verdiept in de dieren die ik wil.
Maar goed. Vorig jaar op de beurs geweest en toen heb ik besloten dat ik een kameleon ook wel echt heel gaaf vind
Nou, ik snap niet zo goed waarom je vissen zou willen vangen voor de lol. Als het dan moet om onderzoek of zo, dan ja. Maar voor de lol?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En zoals ik laatst op Discovery zag, vissen met een stukje vlees in wol gewikkeld. Doordat de tanden naar achter staan blijft hij 'aangehaakt'. Wat vind je daar dan van?
dan kunnen viro en heloef ook bij jou aan de slagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga een nieuw station oprichten. TOTALE CHAOS RADIO!
Eerst was het normaal geluid hier toen zette hij zijn microfoon uit en toen ineens flipte ik van het harde geluid..quote:
Waarom wil je op de rug van een paard rijden voor de lol?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik snap niet zo goed waarom je vissen zou willen vangen voor de lol. Als het dan moet om onderzoek of zo, dan ja. Maar voor de lol?
Mja, geen discussie voor hier.
Gaafquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh. Huppel Housewarming 2 gaan wij eens babbelen
En daar heb je dier 2 wat ik gehad heb, een Jemen kameleon
Welke heb jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb een kameleon
Komen er volgend jaar nog meer bij als de financiën een beetje op orde zijn ( geen vakanties ed.)
Ik heb trouwens een kennis die boompythons, womapythons en tapijtpythons kweekt!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Eerst was het normaal geluid hier toen zette hij zijn microfoon uit en toen ineens flipte ik van het harde geluid..
Ik mishandel mijn paard niet met haken en ademnoodquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom wil je op de rug van een paard rijden voor de lol?
Precies..
Sommige dingen hebben geen verklaring nodig.
De een draait/maakt muziek, de ander punnikt of doet aan origami en weer een ander gooit graag een hengeltje uit. Puur voor de hobby dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik snap niet zo goed waarom je vissen zou willen vangen voor de lol. Als het dan moet om onderzoek of zo, dan ja. Maar voor de lol?
Mja, geen discussie voor hier.
Jaaa...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij werd hij juist normaal
ben je erg geschrokken
aaaaaaaaaaw <knuff>quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Jaaa...![]()
Ik lig hier op mijn bedje, ogen dicht en ineens schrik je wakker
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Jaaa...![]()
Ik lig hier op mijn bedje, ogen dicht en ineens schrik je wakker
Die pootjes doen pijn als hij over je gezicht klimtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf
Op de praktijkschool waar ik geweest ben, hadden ze er ook eentje. 20 cm groot al. Die pootjes
[..]
Welke heb jij?
Ik wil heel graag een keer bij een kweker kijken, maar ik heb er geen tijd voor nog, helaas.
Is zeker vetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:11 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
PC op je TV, recht voor je bed...
Is wel vet.
Gelukkig houdt een vis het iets langer op de kant uit dan een paard onderwaterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mishandel mijn paard niet met haken en ademnoodMaar je hebt een punt.
Ik heb nog nooit een kameleon in m'n gezicht gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die pootjes doen pijn als hij over je gezicht klimt
Nou ja, pijn. Het is niet het meest prettige gevoel
Ik heb er dan wel gewoon mijn speakers maar die zijn ook top.quote:
Gaaf gaaf gaafquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gelukkig houdt een vis het iets langer op de kant uit dan een paard onderwater!
Ik heb trouwens een Jemen!
Ik wil een Furcifer lateralis en een Furcifer Pardalis ambilobe blue bar.
Als ik op mezelf zit wil ik een aparte kamer met Trioceros Melleri
Heb tricolors op mijn werk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kameleon in m'n gezicht gehad
Heb je nog reptielen oid? Of helemaal niks meer? Ik heb me laatst verdiept in gifkikkers, dat is ook wel echt tof!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik heb er dan wel gewoon mijn speakers maar die zijn ook top.
Samenvatting:
- Top geluidinstallatie
- PC op je TV bij je bed
=
Je schrikt je kapot als Rob zijn microfoon uitzet
Momenteel alleen 2 vissen. Ik wil dolgraag huisdieren, maar ik ben simpelweg te weinig en onregelmatig thuis om ze de aandacht te geven die ik ze wil geven. Misschien in de toekomst weer, en voor de rest verlekkeren bij vitrines en kennissen die ze wel hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kameleon in m'n gezicht gehad
Heb je nog reptielen oid? Of helemaal niks meer? Ik heb me laatst verdiept in gifkikkers, dat is ook wel echt tof!
G. Rosea is ongevaarlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf gaaf gaaf
Voor mij zijn het allemaal toekomstplannen. Pa en ma willen absoluut geen spinnen groter dan een huis-, tuin-, en keukenspin in huis hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Like Dynamitequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef robdriessen het volgende:
Moehaha, ik KNAL UIT JE SPEAKERS JONGUH!
ik heb 3 schermen naast m'n pcquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik heb er dan wel gewoon mijn speakers maar die zijn ook top.
Samenvatting:
- Top geluidinstallatie
- PC op je TV bij je bed
=
Je schrikt je kapot als Rob zijn microfoon uitzet
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
G. Rosea is ongevaarlijk!
foto van roos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het eens..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef robdriessen het volgende:
Zit ik dan, met mn dual monitor met 2 verschillende kleurengammasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb 3 schermen naast m'n pc
1 touch
2x hd 5970
core i7 980 xtreme edition
6gb geheugen
goed game systeem!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
1 touch
2x hd 5970
6gb geheugen
Roosquote:
Heb je t toch beter voor mekaar dan ik hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
1 touch
2x hd 5970
6gb geheugen
Ah, herkenbaar jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel alleen 2 vissen. Ik wil dolgraag huisdieren, maar ik ben simpelweg te weinig en onregelmatig thuis om ze de aandacht te geven die ik ze wil geven. Misschien in de toekomst weer, en voor de rest verlekkeren bij vitrines en kennissen die ze wel hebben
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
G. Rosea is ongevaarlijk!
Het gaat dan ook om 't formaat. In welk formaat terrarium houd jij je spin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
en als mij, mn dekstop is ermee gekapt. moet het nu met mn laptop zien te reddenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je t toch beter voor mekaar dan ik hier
Is het gebrek aan de DSP (processor) ertussen, daardoor klinkt alles blikkerig :/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, Rob, de muziek klinkt van wat lage kwaliteit, kan dat kloppen?
Mijn ex heeft ze nu, mede door de reden die ik net noemde, en daar kan ik terecht als ik ze weer eens wil zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar jaAl zou ik het mogen, geen tijd voor. Ik heb helaas ook geen familie of vrienden die ze hebben.
[..]
Het gaat dan ook om 't formaat. In welk formaat terrarium houd jij je spin?
Ah, check. Ik dacht al, ik ben beter van je gewendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is het gebrek aan de DSP (processor) ertussen, daardoor klinkt alles blikkerig :/
Leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn ex heeft ze nu, mede door de reden die ik net noemde, en daar kan ik terecht als ik ze weer eens wil zien.
Overigens hoort er ook nog een groene leguaan bij, om mijn oude dierentuin compleet te maken
Niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef robdriessen het volgende:
30x30.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
Het gaat dan ook om 't formaat. In welk formaat terrarium houd jij je spin?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
Grols moet je juist mee gooien!Goor bier
Ja, dat weet ik. Maar ik hoor ook mensen die ze in 30 x 40 houden of nog ietsje groter. Maar ik had al besloten dat ik zelf 30 x 30 wel een mooie maat vind.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
30x30.
Ze moeten een klein oppervlak hebben omdat ze anders lastig eten.
Heul niet. Grolsch is lekkerquote:
Byequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ben de hond uitlaten en dan nog even topgear kijken!
De groeten!
Kallemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ben de hond uitlaten en dan nog even topgear kijken!
De groeten!
Krijg spontaan zin aan Guinness of Kilkennyquote:
Maar dan is er natuurlijk ook nog Hertog Jan en Warsteinerquote:
oosten en noorden des land is grolsch hequote:
Hertog Jan is idd lekker ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar dan is er natuurlijk ook nog Hertog Jan en Warsteiner
Ditquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oosten en noorden des land is grolsch he;)
jeujquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef robdriessen het volgende:
Iedereen een gratis luchtgitaar van me!
En frietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oosten en noorden des land is grolsch he
Zijn ze daar allemaal blond dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oosten en noorden des land is grolsch he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |