Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar vaak geeft een virusscanner een hoop meldingen omdat de cracksoftware op dezelfde manier wordt geschreven als een trojan. Dan ziet ie dat verschil niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:20 schreef robdriessen het volgende:
Melting, bedankt voor het proberen, zipfile zat vol trojans. Lang leve AVG.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar vaak geeft een virusscanner een hoop meldingen omdat de cracksoftware op dezelfde manier wordt geschreven als een trojan. Dan ziet ie dat verschil niet.
Ik heb van deze uploader nog nooit problemen gehad. Maar goed..... dan kan ik je niet helpen.
ah oke, dan mag hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee all1 oud en niet bekend met dat soort termen. Geld dat ook?
QFTquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Driepink het volgende:
For the win is het tegenovergestelde van FTL..
For the loss/lose
Ja en dus? For the win = dan dat ie t goed deed? Of was t nu sceptisch bedoeld?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Driepink het volgende:
For the win is het tegenovergestelde van FTL..
For the loss/lose
FTW is positief, FTL is negatiefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dus? For the win = dan dat ie t goed deed? Of was t nu sceptisch bedoeld?
Nee, gemeend. Driepink heeft op stel en sprong mijn show over kunnen nemen, dus vandaar is Driepink een winnaar: Driepink For The Win. = Met hem kun je de oorlog winnenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dus? For the win = dan dat ie t goed deed? Of was t nu sceptisch bedoeld?
soberso, na een pauze het topic binnen komen en gelijk kunnen invallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, gemeend. Driepink heeft op stel en sprong mijn show over kunnen nemen, dus vandaar is Driepink een winnaar: Driepink For The Win. = Met hem kun je de oorlog winnen
Oh wacht ik faal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, gemeend. Driepink heeft op stel en sprong mijn show over kunnen nemen, dus vandaar is Driepink een winnaar: Driepink For The Win. = Met hem kun je de oorlog winnen
Nee, dat niet, maar AVG is wel ftwquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja, dus t is positief dat men trojan meldingen krijgt?
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat kan zomaar veranderen wanneer Draakje aanstaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hier draaien ze goede muziek... niet van die herrie
waar hier? hier bij onzin?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Die herrie komt na 23.00 las ik in t vorige topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Of als je nog luistert om 11 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan zo maar veranderen wanneer Draakje aanstaat
Ja dat kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan zo maar veranderen wanneer Draakje aanstaat
Denk het van wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Of als je nog luistert om 11 uurtenzij rob dat uurtje overneemt?
Je zit aardig in de richtingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Driepink het volgende:
mijn waka waka mensen, saminamina ehe eh, saminamine ehhe ehhhh (zoiets)
deze hebben heloef en ik 2 weken geleden gedraaid tijdens onze faalshowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Driepink het volgende:
mijn waka waka mensen, saminamina ehe eh, saminamine ehhe ehhhh (zoiets)
Hierna dan tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |