Watjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb overigens twee glazen van een zelfgemaakt drankje op van mijn vriendin: wodka met pruimen en kaneel. Gooooooooooooooooooooed spulAlleen....toen had ik het opeens heel warm en begon ik in te kakken
quote:
Thnxquote:
Het was druk op de Carré site maar het is geluktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
Heel erg goede jubileum-uitzending en wij hebben na afloop meteen voor 24 september gereserveerd voor een optreden in Theater Carré bij de Ashton Brothers.
Jaquote:
Ik had liever Doutzenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Heidi geeft een kusje aan P
Veel te veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
JaWel na een drukke week met weinig slaap
En ik ga nu ook lekker naar bed. Morgen op tijd op. Boodschapjes doen, pasfoto's maken, bbq-en met sun en tav dus ik moet om 2 uur weer de deur uit of zo. En ik wil eigenlijk ook nog ff werken
Doe ik het voor.quote:
Lekker die velletjes er af trekken. En dan opknabbelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
van harte gefeliciteerd P!
fijne dag morgen
net visite gehad, mee 'geborreld' (limonade & pringles voor mij, bier voor de rest) en nu gauw slapen. mn rug jeukt van de velletjes
trusten!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel te veel's
![]()
Geniet ervan of schap de helft van je agenda
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
*iets met een paard en bek mompelt
Trustequote:
Mick O'Connels.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef borisz het volgende:
Vandaag de Cupfinal. Vroegah zaten we met de Cupfinal in Utreg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |