De Opperdoezen komen er weer aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nieuwe aardappels met schilletje! Jum
jaa! Hoop dat ze een beetje in haar hum is en niet zoveel gaat huilenquote:
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, ik ben maar een eenvoudige huisvrouw.
Maar het lijkt me niet dat er zoveel werkgelegenheid is in Groningen, dat mensen daar massaal naartoe trekken?
Eh ja, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.
Huilt ze veel dan? Of gewoon zoals andere baby's? Ik heb echt nul verstand van baby's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa! Hoop dat ze een beetje in haar hum is en niet zoveel gaat huilen
Waarom verbaast me dat allemaal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
UIt een rapport uit 2009 bleek dat het nu vooral een prestigeproject van de Gedeputeerde Staten bleek te zijn. Veel te veel wensdenken terwijl het financieel niet op orde was.
Die vraag is de laatste twee jaar zeker vaak voorbij gekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig. Nu mag ik nog eens vertellen waar ik wel en niet goed in ben en wat ik wil.
Ik doe het niet, maar ik krijg de neiging om te spieken van 2 jaar geleden. Ik wil gewoon een opleiding ja.
Ja. De laatste 10 jaar zelfs, sinds ik een burn-out had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Die vraag is de laatste twee jaar zeker vaak voorbij gekomen.
Ted = Technology Entertainment and Design. Conferentie waarbij sprekers max 18 minuten hebben.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ted = Technology Entertainment and Design. Conferentie waarbij sprekers max 18 minuten hebben.
http://www.tedxbrainport.nl/about/ted_tedx
Credo van idea's worth spreading zegt al voldoende. Iedereen die wat zinnigs te melden heeft kan worden uitgenodigd.
TedXBrainport gaat dan vooral over de hersenen. Het hoeft niet altijd een overall thema te hebben. TedX Amsterdam ging over van alles en nog wat. Van Wim Hof(The Iceman) tot Bas Lansdorp die alles vertelt over nieuwe Windturbines.
Goeie!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef freecell het volgende:
Hai, ik ben freecell en ik kan goed bedden opmaken en luiers wassen
Hehehe, dat hielp, alweer 3 dingen ingevuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeie!
* krakkemieke 'zorgen' opschrijft
Dat re-integratiebureau wil natuurlijk eerst een idee krijgen van jouw zelfbeeld en wensen alvorens ze dat kunnen gaan bijstellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig. Nu mag ik nog eens vertellen waar ik wel en niet goed in ben en wat ik wil.
Ik doe het niet, maar ik krijg de neiging om te spieken van 2 jaar geleden. Ik wil gewoon een opleiding ja.
Niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer ik ben even benieuwd. Hoe verkoop je 10 jaar niet werken door een burn-out in een cv?
Tuurlijk, dat snap ik. Maar ik heb dat al een keer gedaan, zoveel is er niet veranderd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat re-integratiebureau wil natuurlijk eerst een idee krijgen van jouw zelfbeeld en wensen alvorens ze dat kunnen gaan bijstellen.
Nieuw bureau, nieuwe mensen die jou moeten leren kennen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Tuurlijk, dat snap ik. Maar ik heb dat al een keer gedaan, zoveel is er niet veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |