quote:
Thnxquote:
Het was druk op de Carré site maar het is geluktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
Heel erg goede jubileum-uitzending en wij hebben na afloop meteen voor 24 september gereserveerd voor een optreden in Theater Carré bij de Ashton Brothers.
Jaquote:
Ik had liever Doutzenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Heidi geeft een kusje aan P
Veel te veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:29 schreef PdeHoog het volgende:
JaWel na een drukke week met weinig slaap
En ik ga nu ook lekker naar bed. Morgen op tijd op. Boodschapjes doen, pasfoto's maken, bbq-en met sun en tav dus ik moet om 2 uur weer de deur uit of zo. En ik wil eigenlijk ook nog ff werken
Doe ik het voor.quote:
Lekker die velletjes er af trekken. En dan opknabbelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
van harte gefeliciteerd P!
fijne dag morgen
net visite gehad, mee 'geborreld' (limonade & pringles voor mij, bier voor de rest) en nu gauw slapen. mn rug jeukt van de velletjes
trusten!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel te veel's
![]()
Geniet ervan of schap de helft van je agenda
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
*iets met een paard en bek mompelt
Trustequote:
Mick O'Connels.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef borisz het volgende:
Vandaag de Cupfinal. Vroegah zaten we met de Cupfinal in Utreg.
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook weer niet zó vroeg
Gewoon net 5 minuten te vroeg zeg maar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Nou, kom maar wat eerder dan
Ik heb zo'n tof shirt gemaakt voor Leander! Ik trek even een foto
Kunnen jullie allemaal hier komen voor de taart? Ik durf 'm niet te vervoerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Nou, kom maar wat eerder dan
Ik heb zo'n tof shirt gemaakt voor Leander! Ik trek even een foto
Ja hoor, in Vlaanderen wel!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Ok, dat is blijkbaar geen gewone uitdrukking
Kruimeltaart!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Neh, gaat niet werken denk ik
Wat voor taart is het dan?
Nou, ik had beter een stevige appeltaart kunnen bakken *grom*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:40 schreef freecell het volgende:
Neh, gaat niet werken denk ik
Wat voor taart is het dan?
In NL schieten we foto'squote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Ok, dat is blijkbaar geen gewone uitdrukking
Thnxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
P, van harte en wat jammer van die idinges. Waarom heb je hem dan ook niet in een winkel opgehaald
Ik ga douchen en reisinfo uitzoeken en dan stap ik op de trein.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
Ok
KLinkt wel goed trouwens![]()
Kom je nog steeds om 13:00 of inmiddels eerder?
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxNou, ophalen in een winkel wordt lastig als-ie echt overal is uitverkocht
En er tig reserveringslijsten zijn
goeiemorgen! ouch!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Ik keek op de wekker en dacht: oh, al 10 uur, snel er uit! Was het net 8 uur
Thnx babequote:
En dat terwijl er tonnen extra salaris worden geclaimd en iedere griek zo ongeveer aan het staken isquote:"om ons om een eiland of monument te vragen als garantie, is bijna een belediging. Het volk verwacht dat ons woord en onze acties voldoende garantie zijn.''
Uit de Euro stappen is voor de Grieken ook geen optie, want de schuld staat in ¤. Hun eigen munt zal direct wegzakken en zal de schuld nog groter worden. Daarnaast trek je het Europese bedrijfsleven mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Die grieken zijn bijna een soort van stand-up comedians
[..]
En dat terwijl er tonnen extra salaris worden geclaimd en iedere griek zo ongeveer aan het staken is
Ik snap het allemaal welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit de Euro stappen is voor de Grieken ook geen optie, want de schuld staat in ¤. Hun eigen munt zal direct wegzakken en zal de schuld nog groter worden. Daarnaast trek je het Europese bedrijfsleven mee.. Net zoals met de bankencrisis is miljaren er tegen aan smijten de minst slechte optie.
Dudequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, lieve ouwe reus, gefeliciteerd.
En dat is nog hoog ingeschatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DudeDank je wel
En oud ben ik idd nog niet
Fysiek 35, maar mentaal.......mwah....ik zet in op 15
Mwjahquote:
Das waarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MwjahMoet ook weer niet gelijk TE negatief doen over mezelf he
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ah. Ik weet waar ik naar toe moet rijden vanavond na de BBQ
Heineken is dan weer een beetje jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das waar
Er staat een huge koelkast in onze woonkamer
[ afbeelding ]
Wel beetje veel bier en weinig wijn, ga strakjes denk ik nog even boodschappen doen
Nee, Alfa dat zal lekker bier zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Heineken is dan weer een beetje jammer.
Echt welquote:
Okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt welEen van mijn favorieten
![]()
Hallo trouwens, drankomzet van de kroeg op de openingsavond was hoe dan ook prima
Nope. Met de vivariumcrewquote:
Mwahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:56 schreef golfer het volgende:
Voel je je al een beetje jarig, Pee?
Heb je al slingers opgehangen en ballonnen opgeblazen?
Je hebt er goed aan meegewerkt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:11 schreef TAV74 het volgende:
Hallo trouwens, drankomzet van de kroeg op de openingsavond was hoe dan ook prima
Zet 5 bieren naast elkaar en je haalt Heineken er echt niet meer uit hoor, de standaard pilseners verschillen niet zoveel van elkaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:23 schreef borisz het volgende:
Lol broertje krijgt gister brief van de Belastingdienst dat hij een maand zorgtoeslag moet terugbetalen. Vandaag krijgt hij een aankondiging dat hij zou moeten betalen die die eerder zou moeten ontvangen.
ander overhemd zoeken want dit klinkt als allebei niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Salsa was leuk gisterNu pak ophalen
![]()
hoop dat ik een beetje waar voor m'n geld krijg en op zoek naar een overhemd die wél past.
Maat 37 past bij de nek maar flubbert bij de buik, maat 35/36 wurgt me maar sluit wel goed aan bij de buik. Grr.
/sartoriaal dagboekje
Nogal, inclusief de spuitjes met Jack die uuitgedeeld werden (dr. Rock..).. Ik had zorgelijk veel lege spuitjes in mijn broekzak vanochtendquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nogal, inclusief de spuitjes met Jack die uuitgedeeld werden (dr. Rock..).. Ik had zorgelijk veel lege spuitjes in mijn broekzak vanochtend
Nope, geen last.quote:
Zo. Daar zou ik wel koppijn van krijgen zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nope, geen last.
Deze zuster is een van de boosdoeners:
[ afbeelding ]
Mooi, dan gaat de HD recorder aan, seizoen vier komt binnenkort op dvd binnen, kunnen we direct 2 series achter elkaar kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:23 schreef borisz het volgende:
Steer is vanavond op TV.
Seizoen vijf van Dexter wordt door de VPRO uitgezonden deze week.
Nee hoor, ze heeft een beetje pech met het fotomomentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo. Daar zou ik wel koppijn van krijgen zegWat een chagrijn
Ik vind het zo tof dat jullie zo'n feest voor mijn verjaardag bouwen hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:41 schreef TAV74 het volgende:
zo, via de supermarkt naar Arnhem voor de BBQ
Vriendinnetje van mij lust geen andere wijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Goeie kast SaarMaar idd echt geen wijn gewoon
![]()
![]()
![]()
en nog duitse zoete ook zo te zien
Briljante scenequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef borisz het volgende:
In seizoen zes krijgt Steer een vriend stagiair. Maar goed we moeten nog tot eind september wachten voor S6
[ afbeelding ]
Voor dat geld maken ze het in China met de hand van 100% zijde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
90 EUR armer voor overhemd_!!!!!!
30 EUR voor het tailleren en korter maken van de mouwen.
Oh well.
Wel een mooi pak nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |