SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Doe ik ook niet maar t viel me nu gewoon op. En meestal post men niet graag als een topic bijna vol is dus dacht plemp m wel dicht dan hebben we weer een verse nieuwe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef The_Hives het volgende:
ik dacht dat je er niet op lette wanneer een topic vol was
Ja zo kan je goffer alles wel een naam topic gaan noemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef The_Hives het volgende:
en weer een semi-eigennaamtopic- omdat je je training verkloot heb
dat was dan een motivatie topic voor hemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ie 2x post betekend niet dat ie terug is. Hij speelt t niet eens.
quote:
quote:
koekie, vullie is er soms nog, possie, flappie, toevallig kwamen Grump en JD vorig topic langs en er zijn er nog wel een paar. Van sirda, qyn, SuperrrrrrrWeber al lang niets gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef komrad het volgende:
trouwens hives, zijn er nog meer spelers van vroegah actief hier??
Ik ben zo blij dat ik daar nog geen seconde van mn tijd in heb gestoken als ik jullie berichtjes er hier steeds over lees.quote:
quote:
Waarom denk je dat Hattrickquote:
Ik vind wel dat je het gespeeld moet hebben om te kunnen oordelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar nog geen seconde van mn tijd in heb gestoken als ik jullie berichtjes er hier steeds over lees.
ik had, voordat possie het zei, daarbij nooit meer aan SW gedachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hattrickhier zo nu en dan nog eens wordt genoemd? Zo origineel zijn we niet
hij beoordeeld het ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je het gespeeld moet hebben om te kunnen oordelen.
Ik oordeel ook niet. Ik ga er all1 geen seconde tijd in steken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je het gespeeld moet hebben om te kunnen oordelen.
Dit dus!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij beoordeeld het ook niethij oordeelt alleen voor zichzelf dat hij blij is dat hij het nooit gedaan heeft op jullie reacties afgaande
SW heeft echt topic's lang t volgehouden om all1 Hattrickquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik had, voordat possie het zei, daarbij nooit meer aan SW gedacht
was toen nog steeds actiefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh.Dacht dat jij toen al weg was. Of lurkte je nog mee toen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie je nou wel..
* Outpost76 mompelt iets over een appel enzo.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
misschien was hij wel een vrouw die zich als man voordeed![]()
ja iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja afgaande van de club waar hij voor is volgens jou zou dat zomaar kunnen.![]()
Bij onz radio proberen 2 negerts radio te maken. Goffer wat een faal zooi zeg!quote:
tja, mn soort maakt geen entertainment for the massesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij onz radio proberen 2 negerts radio te maken. Goffer wat een faal zooi zeg!Wel humor trouwens.
Was wel entertainment hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, mn soort maakt geen entertainment for the masses
Een Wigger is dan ook geen negert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef The_Hives het volgende:
alhoewel als je tegenwoordig al die Wiggers ziet
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef PeeJie_ het volgende:
Trouwens wel een faal een semi eigennaam topic kijk mij eens failen dinges...
Carlton was dat welquote:
hij mag de naam neger niet dragenquote:
Komrad post ook zo veel inderdaad...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Als dat voor mij geld, geld dat ook voor jou spammert!
Oh kut ik faal alweer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komrad post ook zo veel inderdaad...
Ben jij ook al ingehuurd door Possie? Om hem zo vaak mogelijk te corrigeren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komrad post ook zo veel inderdaad...
Neuh. Ik maakte zelf die fout ook bijna...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ben jij ook al ingehuurd door Possie? Om hem zo vaak mogelijk te corrigeren?
Volgens mij doelt Gijs_ niet all1 op deze post hier boven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh. Ik maakte zelf die fout ook bijna...
Nee, als je doelt op HTopen... eigenlijk gewoon een heel ander spel en ik kan het je niet aanradenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
Wat houd die nieuwe functie precies in? En kunnen je spelers daar ook geblesseerd raken?
Ga jij eerst maar eens je naam veranderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
Wat houd die nieuwe functie precies in? En kunnen je spelers daar ook geblesseerd raken?
en jij met 1 naam postenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens je naam veranderen.
Aangezien ik 2 persoonlijkheden heb, vind ik ook dat ik twee accounts moet hebben. Jij hebt toch ook één account per persoonlijkheid? Ik ontzeg jouw persoonlijkheid toch ook niet het recht op een FoK! account?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens je naam veranderen.
heb je nou nog niet door dat ik Flap, Moon, Rob, Possie, Hives en Yur in 1 benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Aangezien ik 2 persoonlijkheden heb, vind ik ook dat ik twee accounts moet hebben. Jij hebt toch ook één account per persoonlijkheid? Ik ontzeg jouw persoonlijkheid toch ook niet het recht op een FoK! account?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je nou nog niet door dat ik Flap, Moon, Rob, Possie, Hives en Yur in 1 ben
quote:
quote:
Hij zag waarschijnlijk Ajax staanquote:
Dat verklaart een hoopquote:
Ah okee. had wel even rond gekeken .. en een code aangevraagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoopMaar dat spel is volgens mij een competitie buiten hattrick met je eigen spelers. Alles wat daar gebeurt geldt niet voor hattrick, maar je speelt gewoon vaker. Misschien dat je dan ook meer dingen (tactieken) voor je team kan testen enzo
quote:Jef Gelling (321893635)
17 jaar en 49 dagen
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 330 ¤/week
Deadline: 16-05-2011 21:51
Vraagprijs: 0 ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mijn laptoplader is kapot, krijg een nieuwe onder garantie en heb nooit zoveel zin om op de pc te zitten, dus vanuit mij is het ook wat rustiger idd :p . Nu heb ik ook me hattrick control niet kunnen updatenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis hier tegenwoordig bijna altijd saai en rustig....
Ik ben meer een liefhebber van deze: 321812805quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef NelisZ het volgende:
Vanavond weer een jeugdspelertje kunnen promoveren![]()
Zijn er nog liefhebbers:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis hier tegenwoordig bijna altijd saai en rustig....
Goeie morgen Jos..quote:
stond ik net bij de tramhalte te wachten.....quote:
beetje te impulsief dus..quote:Gisterochtend WB verkocht, gisteravond alweer uitgegeven natuurlijkHad een aantal spelers gebookmarked en op eentje vrij impulsief een openingsbod (conform tvgl, echter heeft deze [Koppen] en goed Leiderschap) gedaan. Uiteraard werd er niet meer over heen geboden, dus toen was m'n geld weer op
Ach, het is een prima speler om een seizoentje of 3-4 in m'n team aan te houden en sowieso zal hij door z'n FC-schap een leuke restwaarde behouden. Alleen jammer dat 't een Portugees is, terwijl ik al weken op zoek ben naar Nederlandse versterkingen
Hives!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
koekie, vullie is er soms nog, possie, flappie, toevallig kwamen Grump en JD vorig topic langs en er zijn er nog wel een paar. Van sirda, qyn, SuperrrrrrrWeber al lang niets gezien
Tjezus, ja. Hi, hi..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
stond ik net bij de tramhalte te wachten.....
Eigenlijk wel. Als 't een Nederlander was, zou ik apetrots zijn (hoewel misschien nog een jaartje jonger (23 ipv 24). Nu heb ik toch wat een raar onderbuikgevoel. Ach, gaat ook wel weer over..quote:[..]
beetje te impulsief dus..
zeg, waarom word ik niet in dit lijstje genoemd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
koekie, vullie is er soms nog, possie, flappie, toevallig kwamen Grump en JD vorig topic langs en er zijn er nog wel een paar. Van sirda, qyn, SuperrrrrrrWeber al lang niets gezien
eens even kijken wat de vrouw weer heeft meegegeven... een sinaasappel.. en wat zeggen we tegen de vitamientjes?quote:
ach ja, we hebben allemaal wel eens van die momenten, maar waarom heb je hem gebookmarkt als je alleen maar Nederlanders wilt?quote:Eigenlijk wel. Als 't een Nederlander was, zou ik apetrots zijn (hoewel misschien nog een jaartje jonger (23 ipv 24). Nu heb ik toch wat een raar onderbuikgevoel. Ach, gaat ook wel weer over..
De speler(s) (NL IM met [Koppen] en/of spits met [Snel] of [Koppen]) die ik zoek zijn echt bijna niet te vinden, gezien ik ook nog strenge eisen stel aan het karakter (hou niet zo van Prenten) en pertinent weiger om daarvoor dan maar een miljoen oid teveel te betalen (als dat niet in een bidwar is althansquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja, we hebben allemaal wel eens van die momenten, maar waarom heb je hem gebookmarkt als je alleen maar Nederlanders wilt?
GOEROE!!!!!quote:
er stond toch: er zijn er nog wel een paarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg, waarom word ik niet in dit lijstje genoemd?
Ja maar Possie werd wel genoemd terwijl ik hier eerder al kwam dan hem..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
er stond toch: er zijn er nog wel een paar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja maar Possie werd wel genoemd terwijl ik hier eerder al kwam dan hem..
Komt vanmiddag rond 16.00 op de TL.quote:Alessandro Bruijsten (322001407)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 02-09-2011
Netherlands
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 15-05-2011 (8/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 2/20 waardeloos
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
Vanmiddag noemen ze dat in de rest van Nederland (ja, ook in Fryslân..)quote:Op zondag 15 mei 2011 09:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn gepromoveerde jeugdspeler:
[..]
Komt vanavond rond 16.00 op de TL.
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vanmiddag noemen ze dat in de rest van Nederland (ja, ook in Fryslân..)
Hopelijk kan ik dat vanavond ook zeggen over mijn gekozen strategiequote:Op zondag 15 mei 2011 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even denken hoe ik dat goed kan praten...
Je hebt helemaal gelijk en ik heb het aangepast.![]()
Ik zal voor je duimen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik dat vanavond ook zeggen over mijn gekozen strategie
hier een speler van 16jr en 15dg met zwak vleugelspel en pot goed passen...quote:Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef YUR het volgende:
Voor zo'n beetje de 20ste week achter elkaar helemaal nix boeiends vanuit mn jeugdscouts
* YUR gaat maar eens met die jeugdopleiding stoppen
Ok niet best maar ik denk wel trainbaar en dus verkoopbaar. Al zal ik er niet veel voor krijgen nu hoop ik toch dat er iemand is die m trainen wil.quote:Joep Beusmans (322008141)
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 18-08-2011
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 15-05-2011 (8/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 290 ¤/week
4 640 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Niet meer op zondag scouten dan. Zondag is de dag dat heel veel mensen scouten en dus vissen er veel mensen naast t net.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef YUR het volgende:
Voor zo'n beetje de 20ste week achter elkaar helemaal nix boeiends vanuit mn jeugdscouts
* YUR gaat maar eens met die jeugdopleiding stoppen
Bedankt voor deze wijze tip. Daar had ik gelukkig nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet meer op zondag scouten dan. Zondag is de dag dat heel veel mensen scouten en dus vissen er veel mensen naast t net.
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze tip. Daar had ik gelukkig nog niet aan gedacht.
ik scout altijd op zondag (tussen 10:00 en 11:00) en sinds ik dat doe heb ik toch wel al flink wat talentjes gescout..quote:Op zondag 15 mei 2011 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet meer op zondag scouten dan. Zondag is de dag dat heel veel mensen scouten en dus vissen er veel mensen naast t net.
Ligt dat er niet meer aan dat je nu willekeurig scout ipv een specifieke speler?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik scout altijd op zondag (tussen 10:00 en 11:00) en sinds ik dat doe heb ik toch wel al flink wat talentjes gescout..
nope.. ik scoutte al heel lang willekeurig.. maar de speler die ik nu op de TL heb is een zondagochtend voorbeeld.. ik heb verder nog een pot goed keepen een pot goed pos en een pot redelijk pos.. allemaal kunnen ze gepromoveerd worden op 17.0...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt dat er niet meer aan dat je nu willekeurig scout ipv een specifieke speler?
Niet helemaal waar, gezien het (vrij) zeker is dat de vijver met talentjes ná de economische update opnieuw is aangevuld en het gemiddelde niveau in die vijver steeds meer afneemt (totdat deze weer wordt aangevuld). Hoe meer deelnemers voor jou in die vijver scouten, hoe groter de kans dat de 'toppertjes' er al zijn uitgevist en jij met 'prut' blijft zitten. Tenzij je er van uit gaat dat de aangenomen spelertjes gemiddeld exact het gemiddelde van de vijver weergeven..quote:Op zondag 15 mei 2011 12:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
De dag waarop je scout boeit natuurlijk geen zak of je goede of slechte spelers scout. Het blijft gewoon een grote gok...
De vijver wordt vaker dan 1 keer opnieuw gevuld.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, gezien het (vrij) zeker is dat de vijver met talentjes ná de economische update opnieuw is aangevuld en het gemiddelde niveau in die vijver steeds meer afneemt (totdat deze weer wordt aangevuld). Hoe meer deelnemers voor jou in die vijver scouten, hoe groter de kans dat de 'toppertjes' er al zijn uitgevist en jij met 'prut' blijft zitten. Tenzij je er van uit gaat dat de aangenomen spelertjes gemiddeld exact het gemiddelde van de vijver weergeven..
Maar daarvan weet je niet wanneer. Dus als je er vanuit gaat dat ie weer gevuld wordt tijdens de economische update, dan is dat het beste moment om te scouten, samen met alle andere momenten net na het vullen van de vijver. Alleen na de economische update is het enige moment waarvan je denkt te weten dat de vijver opnieuw gevuld wordt.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De vijver wordt vaker dan 1 keer opnieuw gevuld.
De eco update is om 01.15 's nachts. Aangezien de meeste mensen rond 9 a 10 uur 's ochtends scouten kan de vijver al een aantal keer opnieuw gevuld zijn. Je weet het gewoon niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Maar daarvan weet je niet wanneer. Dus als je er vanuit gaat dat ie weer gevuld wordt tijdens de economische update, dan is dat het beste moment om te scouten, samen met alle andere momenten net na het vullen van de vijver. Alleen na de economische update is het enige moment waarvan je denkt te weten dat de vijver opnieuw gevuld wordt.
Er is één ding dat je denkt te weten, en dat is dat hij gevuld wordt tijdens de eco update. Beter daarvan uit gaan dan van totale random.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eco update is om 01.15 's nachts. Aangezien de meeste mensen rond 9 a 10 uur 's ochtends scouten kan de vijver al een aantal keer opnieuw gevuld zijn. Je weet het gewoon niet.
Ik hoop niet dat ik hoef uit te gaan leggen dat de kans op een goede speler even groot is direct na het vullen van de vijver, als dat hij bijna leeg is.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Er is één ding dat je denkt te weten, en dat is dat hij gevuld wordt tijdens de eco update. Beter daarvan uit gaan dan van totale random.
Maar de kans op géén speler is hoger als hij al lange tijd niet gevuld is. En die kans wil je beperken.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik hoef uit te gaan leggen dat de kans op een goede speler even groot is direct na het vullen van de vijver, als dat hij bijna leeg is.
Ik weet niet hoe lang ik nu al wekelijks scout, maar ik heb pas 2 keer gehad dat er geen speler was...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Maar de kans op géén speler is hoger als hij al lange tijd niet gevuld is. En die kans wil je beperken.
Je ziet toch wel dat het gewoon beter is op bepaalde momenten te scouten, al maakt het maar een halve procent kans uit?
Wanneer denk je meer kans te maken op een toppertje:quote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik hoef uit te gaan leggen dat de kans op een goede speler even groot is direct na het vullen van de vijver, als dat hij bijna leeg is.
Waarom scheve verhoudingen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wanneer denk je meer kans te maken op een toppertje:
a) Vijver met 1000 talentjes, waarvan 75 'toppertjes')
b) Vijver met 100 talentjes, waarvan 5 'toppertjes' (er zijn er 900 uitgevist, waarvan 70 'toppertjes')
Zelfs Possie zou a) antwoorden..
Kom op zeg, houd je niet van de domme...quote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom scheve verhoudingen?
Nu kan ik je namelijk ook vragen of je liever vist uit:
a) Vijver met 1000 talentjes, waarvan 3 'toppers'
b) Vijver met 10 talentjes, waarvan 9 'toppers'
Met kansverhoudingen werk je nooit met maar een vermindering van 1.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kom op zeg, hou je niet van de domme...
Los van de exacte samenstelling van de vijver. Ik ben de eerste die scout en ik haal er een talentje uit die bovengemiddeld is. Is de kans dan groter of kleiner dan voorheen dat jij als tweede manager die mag scouten een gelijkwaardige speler er uit vist?
Waarbij jij er van uit gaat dat hetgeen over een langere periode uit de vijver wordt gevist van minder of hoogstens gelijk niveau is aan hetgeen bij aanvang het gemiddelde was. IPeePie en ondergetekende gaan van het tegendeel uit, namelijk dat managers geneigd zijn de bovengemiddelde talenten aan te nemen en de mindere terug de vijver in te gooien. Hoewel misschien heel klein, zorgt dat absoluut voor een verschil.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met kansverhoudingen werk je nooit met maar een vermindering van 1.
In jouw voorbeeld is het natuurlijk zo dat mijn kans kleiner is, maar het is dan ook totaal niet realistisch.
Een kleine vijver heeft procentueel gezien evenveel toppers als een grote vijver.
Een vijver van 10.000 talenten heeft bijvoorbeeld 100 toppers, dan heeft een vijver van 1000 talenten 10 toppers. Bij beide een kans van 1% op trekken van een topper. Ga je het zelfs nog uitgebreider analyseren, dan is de kans op een topper in de grote vijver kleiner dan in de kleine vijver. En dat is dan steeds de verhouding en percentages nemen als er 1-tje uit gaat.
Prima. Belangrijke pot ook voor jou vanavond lijkt me, of heb je de hoop op 't kampioenschap eigenlijk al opgegeven?quote:Maar laten we er nu maar over ophouden. Ik blijf er gewoon bij dat het tijdstip totaal niet uitmaakt.
Aangezien mijn beste team kan spelen, ga ik er van uit dat ik wel win. Ik denk dat het op de laatste wedstrijd tegen de huidige nummer 1 gaat aankomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Prima. Belangrijke pot ook voor jou vanavond lijkt me, of heb je de hoop op 't kampioenschap eigenlijk al opgegeven?
Dat laatste zou mooi zijn inderdaad, dan ben je in ieder geval niet afhankelijk van het doelsaldoquote:Op zondag 15 mei 2011 14:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aangezien mijn beste team kan spelen, ga ik er van uit dat ik wel win. Ik denk dat het op de laatste wedstrijd tegen de huidige nummer 1 gaat aankomen.
Als de ME niet raar gaat doen, dan wordt dat de beslissing wedstrijd, al hoop ik dat mijn tegenstander van vanavond misschien ook wat punten van de huidige nummer 1 kan afsnoepen.
Doe es niet, je weet dat daar gezeik van komt!quote:
Ach, ze hebben wel eerder voorgestaan tegen Twentequote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doe es niet, je weet dat daar gezeik van komt!
Er is vast wel een heel mooi plekje hier ergens om daar verder over te discussiëren..quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, ze hebben wel eerder voorgestaan tegen Twente
Ik zeg toch niks verder? De reacties van jou en Yur zeggen meer dan de mijne. Voor t zelfde geld speel ik een jeugd oefenpotje oid.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doe es niet, je weet dat daar gezeik van komt!
Rightquote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks verder? De reacties van jou en Yur zeggen meer dan de mijne. Voor t zelfde geld speel ik een jeugd oefenpotje oid.
Logisch denken is ons niet vreemdquote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks verder dus het zou zomaar kunnen.
Ga lekker naar [ONZ] met dit soort gedrag, misschien dat ze het daar wel kunnen waarderen op dit moment..quote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks verder dus het zou zomaar kunnen.
Dat snap ik wel maar juist om t gezeik ed te voorkomen noemde ik geen clubnaam oid. Ook geen stand. Maar goed hou er maar over op want zo krijgen we een discussie zonder einde en das ook niet nodig.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ga lekker naar [ONZ] met dit soort gedrag, misschien dat ze het daar wel kunnen waarderen op dit moment..
Iets met context? Er zijn zat fora (Fok! en extern) waar je voor dit soort posts (in een verkeerd topic) zo een ban te pakken hebt. En dat weet je zelf ook heus wel!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Jezus man doet eens rustig ofzo.Ik zit daar al zo veel om jullie mn gespam te besparen. Ga nu na 1 of 2 posts niet meteen zo lopen zeiken zeg!
Hihi, je zei kont!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Iets met context? Er zijn zat fora (Fok! en extern) waar je voor dit soort posts (in een verkeerd topic) zo een ban te pakken hebt. En dat weet je zelf ook heus wel!
Doe mij maar uitnodigen, ik wil wel eens proberen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef maniack28 het volgende:
Ik start vanavond die HT-open cup, nog liefhebbers?
niet dat ik weet, hoezo? ik dacht dat het alleen extra motivatie/inzet gaf en dat ze daarna 1 week een klote bui hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:25 schreef komrad het volgende:
ik ben al een tijdje niet meer aan het hattricken maar was MOTS met counter niet een beetje zinloos ....
Komrad heeft het bij het rechte eind.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet dat ik weet, hoezo? ik dacht dat het alleen extra motivatie/inzet gaf en dat ze daarna 1 week een klote bui hebben
MOTS geeft een bonus op je middenveld, niet op aanval en verdediging. Idee van een succesvolle counter is dat je een fractie minder middenveld haalt dan je tegenstander, dus als je door die MOTS er boven zou komen is dat vrij zinloos. Ga je zonder MOTS het middenveld net iets te ruim verliezen, dan kan een MOTS het gaatje net klein genoeg (dat je ergens op 45-48%bbz eindigt) maken. Haal je ook met MOTS nog geen 35% bbz, dan is die MOTS eigenlijk zonde voor je teamgeest. En nee, die schade is niet met 1 week gerepareerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet dat ik weet, hoezo? ik dacht dat het alleen extra motivatie/inzet gaf en dat ze daarna 1 week een klote bui hebben
Als je mid sowieso al veel en veel lager is, dan is het eigenlijk zonde om daar een MOTS aan te verspillen. Aan de andere kant, je zegt deze te moeten winnen. Heb even heel snel gekeken, je tegenstanders speelt eigenlijk altijd de 3-5-2 centrumaanval zonder vleugels (zowel aanvallend als verdedigend). Je kunt dus je verdediging centraal versterken en probeer hem via de vleugels aan te vallen. Dat mag i.c.m. MOTS, maar alleen wanneer je daarmee wel iets van matig (zeer) hoog middenveld neer kunt zetten. Anders heeft het weinig nut en is het dichttimmeren van je centrale verdedigen (2x wingback naar het midden?) het belangrijkste.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef BrandX het volgende:
hmmm, ok.
Mijn middenveld is op zeker lager, mijn mids zijn in dramavorm.
Daarom ga ik voor de counter. Vorige keer won hij bij hem thuis nipt, dus nu ik thuis speel verwacht ik stiekem winst.
Ik gok op een Golfquote:
Kun je er alvast wat aan wennen voor laterquote:
Was ff weg, wat is je loginnaam?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe mij maar uitnodigen, ik wil wel eens proberen.
Geen idee wat het allemaal inhoudt, maar hey, iemand moet glorieus laatste worden, toch?
Ik zit een beetje te sukkelen met mijn linker knie, en laat je die nu net gebruiken met koppelen. Maar het wordt wel een automaat met schakelflippers aan het stuur, dus als ik wil kan ik toch zelf schakelen, alleen dan zonder die overbodige koppelingspedaal in te drukken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kun je er alvast wat aan wennen voor later
Euhm. KQJoos moet je hebben voor brandy...quote:Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef maniack28 het volgende:
No user with login name 'JoosS1' can be found!
Hij lijkt weer op snelheid te zijn nu.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
godver
mn toptalent loopt over 45 min af..
Als ze geaccepteerd heeft, mag je wat mij betreft starten.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Verzonden:
Invited Users Status
KQJoos Not responded
Zeker!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze geaccepteerd heeft, mag je wat mij betreft starten.
En net te laat om de wijziging qua wissels door te voeren.. Nouja, ook met 2-0 ben ik vanavond wel tevredenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij lijkt weer op snelheid te zijn nu.
mooi zo, want 400k is veel te weinig..quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij lijkt weer op snelheid te zijn nu.
De problemen van vorige week en een paar weken daarvoor zouden het gevolg zijn geweest van DDoS-aanvallen. Geen idee of dat dit weekend weer het geval is, zou echter wel knap sneu zijn wanneer iemand meent een online spel plat te moeten leggen. Laten we in ieder geval hopen dat ze die DDoS niet verzinnen om eigen falen te verhullen, dat zou zo mogelijk nog kwalijker zijn..quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ze hebben weer aardig wat problemen de laatste tijd, terwijl het toch een heel lange tijd is goed gegaan zonder noemenswaardige problemen...
Ik denk dat dat van die DDoS niet gelogen is. Je merkte namelijk dat je geen reactie van de server krijgt. Als de site zelf plat ligt krijg je altijd een reactie van de server.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De problemen van vorige week en een paar weken daarvoor zouden het gevolg zijn geweest van DDoS-aanvallen. Geen idee of dat dit weekend weer het geval is, zou echter wel knap sneu zijn wanneer iemand meent een online spel plat te moeten leggen. Laten we in ieder geval hopen dat ze die DDoS niet verzinnen om eigen falen te verhullen, dat zou zo mogelijk nog kwalijker zijn..
Dat is de naam van mijn coach, niet mijn inlogquote:Op zondag 15 mei 2011 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. KQJoos moet je hebben voor brandy...
Je coach? Dat is je alias.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is de naam van mijn coach, niet mijn inlog
Maar het is gelukt, ik heb net de uitnodiging geaccepteerd en mijn team geactiveerd.
Klopt. Maar je inlog ziet niemand, ook niet in HT. Wil je dus dat iemand je herkent, dan moet je je alias of teamnaam geven.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaaaah ik weetzz. Maar hij vroeg mijn inlognaam, en dat is niet KQjoos
Ah zoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar je inlog ziet niemand, ook niet in HT. Wil je dus dat iemand je herkent, dan moet je je alias of teamnaam geven.
Maar ik denk dat Maniack zijn alias en inlog hetzelfde heeft staan (net als mij), en daarom om je inlog vroeg.
quote:
quote:
Alstuquote:Op zondag 15 mei 2011 20:18 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke ik hoop dat er nog flink geboden gaat worden op mn talentje.. want 500k vind ik toch echt te weinig..
heb je serieus interesse? volgens mij past hij namelijk niet in je trainingsschema.. maar mij hoor je verder niet klagen hoor..quote:
ID van die speler?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je serieus interesse? volgens mij past hij namelijk niet in je trainingsschema.. maar mij hoor je verder niet klagen hoor..
Nee, geen interessequote:Op zondag 15 mei 2011 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je serieus interesse? volgens mij past hij namelijk niet in je trainingsschema.. maar mij hoor je verder niet klagen hoor..
klopt..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmmm. Hij heeft al veel passen...
Dat lijkt me ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klopt..
maar ik wil er toch eigenlijk wel een miljoen voor hebben.. al vrees ik dat dat niet gaat lukken..
quote:20:12
Vanaf dit moment geloofden de spelers van TeamKoekje het verder wel, en beperkten ze zich tot het verdedigen van hun voorsprong.
ohw.. das wel kut..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Overigens had ik dit even gemist...
[..]
quote:Bertje nam na 26 minuten de leiding met 0-1, doordat Mikael Göransson na een actie via de linkerflank de bal met een mooie curve in de bovenhoek plaatste.
Hier 1x raak en 1x mis..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel weer een kans gemist. Dat is 2 raak en 2 gemist...
Niet echt! Maar ach, past in het seizoen...quote:
969k nuquote:Op zondag 15 mei 2011 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn tegenstander voor het kampioenschap staat nog op 0-0.
inmiddels zelfs al over het miljoen..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heel netjes. Had ik niet verwacht... Top.
quote:
quote:
Is goed joh. Jaag lekker alle gezelligheid uit t topic!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Iets met context? Er zijn zat fora (Fok! en extern) waar je voor dit soort posts (in een verkeerd topic) zo een ban te pakken hebt. En dat weet je zelf ook heus wel!
Je moet gewoon geen tussenstand achtig iets in dit topic zetten. Daar heb ik ook al gezeurd over een tijdje terug en ik vind het dan ook terecht dat dF dat nogmaals opmerkt.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is goed joh. Jaag lekker alle gezelligheid uit t topic!
Tijd om voorlopig weer weg te blijven dus!Kansloos gezeik heb ik geen zin in!
ik ga eens informeren naar de spits die ik begin dit seizoen niet kon halen.. ben benieuwd wat die inmiddels kost..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waarin ga je investeren? Een Groninger die je op het oog hebt of zo?
Hoeveel heb je nu dan te besteden?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga eens informeren naar de spits die ik begin dit seizoen niet kon halen.. ben benieuwd wat die inmiddels kost..
2,8 heb ik dan te besteden..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu dan te besteden?
Tis iedere keer wat hier. Dan weer dit dan weer dat. Imo dus kansloos gezeik. Daarnaast loop jij ook nog eens de mod te spelen tegen mij, dus als je me weg wil hebben zeg dat dan gewoon!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen tussenstand achtig iets in dit topic zetten. Daar heb ik ook al gezeurd over een tijdje terug en ik vind het dan ook terecht dat dF dat nogmaals opmerkt.
Dat is dan ook geen kansloos gezeik. Over het offtopic spammen heb je dF dan ook niet gehoord.
58% bbz hier..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
59% balbezit.
De nummer 1 heeft slechts 48% balbezit in zijn wedstrijd. Dus misschien dat die tegen een verliesspel op loopt.
Je wilt het niet lezen ook of wel? Niemand vindt dat je hier weg MOET. Post hier lekker over Hattrick en zolang het niet op spuigaten uit loopt over randzaken (je bonsai-boompjes, je kat, de buurvrouw, etc.).quote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis iedere keer wat hier. Dan weer dit dan weer dat. Imo dus kansloos gezeik. Daarnaast loop jij ook nog eens de mod te spelen tegen mij, dus als je me weg wil hebben zeg dat dan gewoon!
Dat snap ik wel maar dat is een optel som. Ik zal net als de rest niet meer posten over uitslagen enzo. (ook al komt de klacht hoofdzakelijk van 1 en de zelfde persoon af)quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je wilt het niet lezen ook of wel? Niemand vindt dat je hier weg MOET. Post hier lekker over Hattrick en zolang het niet op spuigaten uit loopt over randzaken (je bonsai-boompjes, je kat, de buurvrouw, etc.).
Maar ga hier niet tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd tussenstanden (want dat was het gewoon) lopen posten, terwijl je weet dat er hier zijn die daar niet op zitten te wachten. Als je zo graag tijdens wedstrijden over voetbal wilt posten, doe dat dan lekker op [VBL], lijkt me niets mis mee toch? Een heel forum om je blijdschap en enthousiasme te laten zien..
Bij mij staat het gelukkig nog 2-0quote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef NelisZ het volgende:
Sjezus, 5-0 achter en zelf nog geen kans gehad...
BAMquote:Meije van Groningen vergrootte de voorsprong van Dynamo naar 2-0 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen.
ik snap er geen flikker van, ik heb een lineup gemaakt, en nu heb ik al gewonnen en verloren ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bij HTO sta ik al met 0-5 voor na 25 minuten spelen tegen een BOT...
Hey je lijkt mijn wedstrijden wel na te doenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:11 schreef Habork het volgende:
Waarom is mijn wedstrijd zo saai, we zijn aan elkaar gewaagd, ik speel MOTS en er is alleen in de 2e minuut iets gebeurd tot nu toe.
No probs hier.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Habork het volgende:
Hattrick begint moeilijk te doen, is het bij jullie goed bereikbaar?
Hier hikt 'ie alleen als ik een andere pagina probeer te openen, mijn match loopt nog gewoonquote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Habork het volgende:
Dat had ik ook, alleen probeerde die te vernieuwen en nu kom ik er niet meer op.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hier hikt 'ie alleen als ik een andere pagina probeer te openen, mijn match loopt nog gewoon
Hier loopt ie ook moeilijk te doen, en mn Live update niet meer...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Habork het volgende:
quote:Dynamo-speler José Vidal toonde zijn ervaring door in de 61e minuut op de goede plek te staan nadat de keeper van de tegenpartij een verwoestend schot niet onder controle kreeg. Van dichtbij scoorde hij in de rebound 1-2.
Ja de matchspeed is x16, dus iedere 20 minuten wordt eer ongeveer ene match gespeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik snap er geen flikker van, ik heb een lineup gemaakt, en nu heb ik al gewonnen en verloren ofzo
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hier loopt ie ook moeilijk te doen, en mn Live update niet meer...
ohwquote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja de matchspeed is x16, dus iedere 20 minuten wordt eer ongeveer ene match gespeeld.
Dat is flink balen, zijn beide teams ook naar het andere stadion gereisd?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef BrandX het volgende:
weer ingelogd, en zie gelijk dat ik van een 1-0 voorsprong naar een 2-1 achterstand ben gegaan
quote:Een van de vele goede ballen die Mickaël Gervais vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door José Vidal, die vervolgens voor Dynamo prachtig de 2-2 scoorde.
Je hebt met 7-0 tegen mij verloren en ik mag nu de finale gaan spelen tegen Maniack.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw![]()
Ik ga niet elke 20m. checken hoormijn line-up zo moet het maar doen!
Oh en HTO ligt er ook uit
ja daar moet ik ook erg aan wennen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind HTO op zich best ok, maar die interface..man!
kom op.. beetje positief hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 21:33 schreef BrandX het volgende:
Nou, het laatste kwartiertje is begonnen, maar ik vrees het ergste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |