SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Doe ik ook niet maar t viel me nu gewoon op. En meestal post men niet graag als een topic bijna vol is dus dacht plemp m wel dicht dan hebben we weer een verse nieuwe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef The_Hives het volgende:
ik dacht dat je er niet op lette wanneer een topic vol was
Ja zo kan je goffer alles wel een naam topic gaan noemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef The_Hives het volgende:
en weer een semi-eigennaamtopic- omdat je je training verkloot heb
dat was dan een motivatie topic voor hemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ie 2x post betekend niet dat ie terug is. Hij speelt t niet eens.
quote:
quote:
koekie, vullie is er soms nog, possie, flappie, toevallig kwamen Grump en JD vorig topic langs en er zijn er nog wel een paar. Van sirda, qyn, SuperrrrrrrWeber al lang niets gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef komrad het volgende:
trouwens hives, zijn er nog meer spelers van vroegah actief hier??
Ik ben zo blij dat ik daar nog geen seconde van mn tijd in heb gestoken als ik jullie berichtjes er hier steeds over lees.quote:
quote:
Waarom denk je dat Hattrickquote:
Ik vind wel dat je het gespeeld moet hebben om te kunnen oordelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar nog geen seconde van mn tijd in heb gestoken als ik jullie berichtjes er hier steeds over lees.
ik had, voordat possie het zei, daarbij nooit meer aan SW gedachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hattrickhier zo nu en dan nog eens wordt genoemd? Zo origineel zijn we niet
hij beoordeeld het ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je het gespeeld moet hebben om te kunnen oordelen.
Ik oordeel ook niet. Ik ga er all1 geen seconde tijd in steken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je het gespeeld moet hebben om te kunnen oordelen.
Dit dus!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij beoordeeld het ook niethij oordeelt alleen voor zichzelf dat hij blij is dat hij het nooit gedaan heeft op jullie reacties afgaande
SW heeft echt topic's lang t volgehouden om all1 Hattrickquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik had, voordat possie het zei, daarbij nooit meer aan SW gedacht
was toen nog steeds actiefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh.Dacht dat jij toen al weg was. Of lurkte je nog mee toen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie je nou wel..
* Outpost76 mompelt iets over een appel enzo.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
misschien was hij wel een vrouw die zich als man voordeed![]()
ja iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja afgaande van de club waar hij voor is volgens jou zou dat zomaar kunnen.![]()
Bij onz radio proberen 2 negerts radio te maken. Goffer wat een faal zooi zeg!quote:
tja, mn soort maakt geen entertainment for the massesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij onz radio proberen 2 negerts radio te maken. Goffer wat een faal zooi zeg!Wel humor trouwens.
Was wel entertainment hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, mn soort maakt geen entertainment for the masses
Een Wigger is dan ook geen negert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef The_Hives het volgende:
alhoewel als je tegenwoordig al die Wiggers ziet
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef PeeJie_ het volgende:
Trouwens wel een faal een semi eigennaam topic kijk mij eens failen dinges...
Carlton was dat welquote:
hij mag de naam neger niet dragenquote:
Komrad post ook zo veel inderdaad...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Als dat voor mij geld, geld dat ook voor jou spammert!
Oh kut ik faal alweer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komrad post ook zo veel inderdaad...
Ben jij ook al ingehuurd door Possie? Om hem zo vaak mogelijk te corrigeren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komrad post ook zo veel inderdaad...
Neuh. Ik maakte zelf die fout ook bijna...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ben jij ook al ingehuurd door Possie? Om hem zo vaak mogelijk te corrigeren?
Volgens mij doelt Gijs_ niet all1 op deze post hier boven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh. Ik maakte zelf die fout ook bijna...
Nee, als je doelt op HTopen... eigenlijk gewoon een heel ander spel en ik kan het je niet aanradenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
Wat houd die nieuwe functie precies in? En kunnen je spelers daar ook geblesseerd raken?
Ga jij eerst maar eens je naam veranderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
Wat houd die nieuwe functie precies in? En kunnen je spelers daar ook geblesseerd raken?
en jij met 1 naam postenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens je naam veranderen.
Aangezien ik 2 persoonlijkheden heb, vind ik ook dat ik twee accounts moet hebben. Jij hebt toch ook één account per persoonlijkheid? Ik ontzeg jouw persoonlijkheid toch ook niet het recht op een FoK! account?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens je naam veranderen.
heb je nou nog niet door dat ik Flap, Moon, Rob, Possie, Hives en Yur in 1 benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Aangezien ik 2 persoonlijkheden heb, vind ik ook dat ik twee accounts moet hebben. Jij hebt toch ook één account per persoonlijkheid? Ik ontzeg jouw persoonlijkheid toch ook niet het recht op een FoK! account?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je nou nog niet door dat ik Flap, Moon, Rob, Possie, Hives en Yur in 1 ben
quote:
quote:
Hij zag waarschijnlijk Ajax staanquote:
Dat verklaart een hoopquote:
Ah okee. had wel even rond gekeken .. en een code aangevraagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoopMaar dat spel is volgens mij een competitie buiten hattrick met je eigen spelers. Alles wat daar gebeurt geldt niet voor hattrick, maar je speelt gewoon vaker. Misschien dat je dan ook meer dingen (tactieken) voor je team kan testen enzo
quote:Jef Gelling (321893635)
17 jaar en 49 dagen
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 330 ¤/week
Deadline: 16-05-2011 21:51
Vraagprijs: 0 ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mijn laptoplader is kapot, krijg een nieuwe onder garantie en heb nooit zoveel zin om op de pc te zitten, dus vanuit mij is het ook wat rustiger idd :p . Nu heb ik ook me hattrick control niet kunnen updatenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis hier tegenwoordig bijna altijd saai en rustig....
Ik ben meer een liefhebber van deze: 321812805quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef NelisZ het volgende:
Vanavond weer een jeugdspelertje kunnen promoveren![]()
Zijn er nog liefhebbers:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis hier tegenwoordig bijna altijd saai en rustig....
Goeie morgen Jos..quote:
stond ik net bij de tramhalte te wachten.....quote:
beetje te impulsief dus..quote:Gisterochtend WB verkocht, gisteravond alweer uitgegeven natuurlijkHad een aantal spelers gebookmarked en op eentje vrij impulsief een openingsbod (conform tvgl, echter heeft deze [Koppen] en goed Leiderschap) gedaan. Uiteraard werd er niet meer over heen geboden, dus toen was m'n geld weer op
Ach, het is een prima speler om een seizoentje of 3-4 in m'n team aan te houden en sowieso zal hij door z'n FC-schap een leuke restwaarde behouden. Alleen jammer dat 't een Portugees is, terwijl ik al weken op zoek ben naar Nederlandse versterkingen
Hives!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
koekie, vullie is er soms nog, possie, flappie, toevallig kwamen Grump en JD vorig topic langs en er zijn er nog wel een paar. Van sirda, qyn, SuperrrrrrrWeber al lang niets gezien
Tjezus, ja. Hi, hi..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
stond ik net bij de tramhalte te wachten.....
Eigenlijk wel. Als 't een Nederlander was, zou ik apetrots zijn (hoewel misschien nog een jaartje jonger (23 ipv 24). Nu heb ik toch wat een raar onderbuikgevoel. Ach, gaat ook wel weer over..quote:[..]
beetje te impulsief dus..
zeg, waarom word ik niet in dit lijstje genoemd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
koekie, vullie is er soms nog, possie, flappie, toevallig kwamen Grump en JD vorig topic langs en er zijn er nog wel een paar. Van sirda, qyn, SuperrrrrrrWeber al lang niets gezien
eens even kijken wat de vrouw weer heeft meegegeven... een sinaasappel.. en wat zeggen we tegen de vitamientjes?quote:
ach ja, we hebben allemaal wel eens van die momenten, maar waarom heb je hem gebookmarkt als je alleen maar Nederlanders wilt?quote:Eigenlijk wel. Als 't een Nederlander was, zou ik apetrots zijn (hoewel misschien nog een jaartje jonger (23 ipv 24). Nu heb ik toch wat een raar onderbuikgevoel. Ach, gaat ook wel weer over..
De speler(s) (NL IM met [Koppen] en/of spits met [Snel] of [Koppen]) die ik zoek zijn echt bijna niet te vinden, gezien ik ook nog strenge eisen stel aan het karakter (hou niet zo van Prenten) en pertinent weiger om daarvoor dan maar een miljoen oid teveel te betalen (als dat niet in een bidwar is althansquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja, we hebben allemaal wel eens van die momenten, maar waarom heb je hem gebookmarkt als je alleen maar Nederlanders wilt?
GOEROE!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |