Ze ziet er nogal dominant uit, ik betwijfel of ik haar kan overtuigenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
STUUR HAAR NAAR ME TOE!!! Ik zal voor altijd voor je buigen
Digital hardcore punk achtig spul, redelijk uniekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef Dqod het volgende:
p.s de naam Atari Teenage Riot is me niet geheel vreemd.. Strakjes even zoeken, maar ik heb vast wel eens wat van ze gehoord
Hmm en nu ga ik heeeeeeeel ff koffie drinken.. Tot straks..
En thanks chris.. Ik ga straks even soppen
*mental image van Dqod die bij jou over de vloer glijdt*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef Salatrel het volgende:
kun je mijn huis ook gelijk even soppen? tis een zootje hier
Haha, do it.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef Gridlok het volgende:
http://parisfacial.ytmnd.com/
Zit er aan te denken een van Moffel te maken
Haha effe photoshoppenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, do it.
Posten bij zijn volgende foto en #winning.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:26 schreef Gridlok het volgende:
Ohhhh zie nou dat ie niet overal zelfde kijkt : (((
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]. Als straf moet je deze spoiler openen:
Haha Ic wut u did darSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd zijn is kut, liefde is kut.quote:
wies datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
L0t.quote:
whoaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Gaat dit nog over die spoiler van Chris?quote:
Oh die had ik nog geen eens geopend, is ook mooi jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat dit nog over die spoiler van Chris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |