Hah, ben je voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Crack_ het volgende:
En gridlok gebruikt gewoon google, die heeft daar geen verstand van.
van de zusjes? want van het bruidspaar niet. dat apenpakkie had wimlex ook aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of dat intentional was.
ik kan het proberen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Chriz2k het volgende:
WD, kan jij gifs maken van Youtubefilmpjes?
I need something epic.
Okee interesting, had dat niet achter je gezochtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niets. Misschien ga ik geschiedenis studeren na de vakantie.
Wrom dat nou weerquote:
daar kun je toch eigelijk niets mee? behalve geschiedenisleraar worden op een middelbare school...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niets. Misschien ga ik geschiedenis studeren na de vakantie.
1:25, dat hoofd van Snookiquote:
Wat dan welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee interesting, had dat niet achter je gezocht
FACEBOOK!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar kun je toch eigelijk niets mee? behalve geschiedenisleraar worden op een middelbare school...
oh wacht.. thats it
je bent ziek toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom dat nou weer
Oh en Chris.. Ik heb het weldegelijk eens eerder gehoord.. Nooit geweten dat er zulks een sexy lady in zat, in die band O_o
Dat wel jaquote:
ef proberen, maar hedde geen scherpere?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
1:25, dat hoofd van Snooki!
[..]
Wat dan wel?
Economie ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
1:25, dat hoofd van Snooki!
[..]
Wat dan wel?
Je leert elke dag iets als je maar naar mij blijft luisterenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom dat nou weer
Oh en Chris.. Ik heb het weldegelijk eens eerder gehoord.. Nooit geweten dat er zulks een sexy lady in zat, in die band O_o
Walgelijke opmerking, ik kan namelijk ook een uitkering aanvragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar kun je toch eigelijk niets mee? behalve geschiedenisleraar worden op een middelbare school...
oh wacht.. thats it
No, sorryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ef proberen, maar hedde geen scherpere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |