ik zou die pipet tot achter in zn hersenen douwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
is er een vrouw door een afgewezen minaar met zoutzuur bewerkt, zij mag morgen met een pipet zuur in zijn oog druppelen, alleen die vent wordt wel eerst verdooft, ligt het nou aan mij maar is de wereld echt gek geworden
ja echt he luister het nieuws op RTV en dacht echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou die pipet tot achter in zn hersenen douwen
Yep, maar die hou ik liever van Googlequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Had ik nou per ongeluk de juiste naam te pakken, Rem?
Ik maakte een grapjequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb het gehad, ga maar eens naar het station een biertje kopen en dan met een peuk in de zon op m'n wifi-intercity wachter
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb het gehad, ga maar eens naar het station een biertje kopen en dan met een peuk in de zon op m'n wifi-intercity wachter
Alhoewel ... 'lollige bijnaam' is best een dissquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maakte een grapjeDat had ik dus bij Cc ook
Kreeg ik meteen een pm of ik haar naam wel even snel uit het topic wou halen... Terwijl ik het als lollige bijnaam bedoelde
Ach, als je heaufd maar leuk zit. En blijkbaar past je naam bij je visage, da's ook wat waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alhoewel ... 'lollige bijnaam' is best een diss.
Weekend.
Blanke pit, that's me.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, als je heaufd maar leuk zit. En blijkbaar past je naam bij je visage, da's ook wat waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |