ik zou die pipet tot achter in zn hersenen douwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
is er een vrouw door een afgewezen minaar met zoutzuur bewerkt, zij mag morgen met een pipet zuur in zijn oog druppelen, alleen die vent wordt wel eerst verdooft, ligt het nou aan mij maar is de wereld echt gek geworden
ja echt he luister het nieuws op RTV en dacht echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou die pipet tot achter in zn hersenen douwen
Yep, maar die hou ik liever van Googlequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Had ik nou per ongeluk de juiste naam te pakken, Rem?
Ik maakte een grapjequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb het gehad, ga maar eens naar het station een biertje kopen en dan met een peuk in de zon op m'n wifi-intercity wachter
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb het gehad, ga maar eens naar het station een biertje kopen en dan met een peuk in de zon op m'n wifi-intercity wachter
Alhoewel ... 'lollige bijnaam' is best een dissquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maakte een grapjeDat had ik dus bij Cc ook
Kreeg ik meteen een pm of ik haar naam wel even snel uit het topic wou halen... Terwijl ik het als lollige bijnaam bedoelde
Ach, als je heaufd maar leuk zit. En blijkbaar past je naam bij je visage, da's ook wat waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alhoewel ... 'lollige bijnaam' is best een diss.
Weekend.
Blanke pit, that's me.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, als je heaufd maar leuk zit. En blijkbaar past je naam bij je visage, da's ook wat waard.
Da's wel echt een slechte "lollige bijnaam".quote:
Dat soort oog om oog rechtspraak klinkt heel erg onNederlands....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
is er een vrouw door een afgewezen minaar met zoutzuur bewerkt, zij mag morgen met een pipet zuur in zijn oog druppelen, alleen die vent wordt wel eerst verdooft, ligt het nou aan mij maar is de wereld echt gek geworden
Lombok?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort oog om oog rechtspraak klinkt heel erg onNederlands....
Waar gaat dit gebeuren?
In Iran en de man wordt verdoofd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort oog om oog rechtspraak klinkt heel erg onNederlands....
Waar gaat dit gebeuren?
Ik sprak maar een dotje in het luchtledige, zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, Utrecht... ja dat verklaart een hoop
Voor Iran is het nog een wonder dat de vrouw überhaupt een vorm van genoegdoening krijgt en niet beschuldigd wordt van het feit dat ze zijn potje met zoutzuur leeggemaakt heeft toen ze het op haar gezicht gooide.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Iran en de man wordt verdoofd.
Lees ik net op de telegraaf.
Dus RLS is daar ook populair?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef Gert het volgende:
De steniging werd uitgevoerd door 50 mannen. Er waren 1000 toeschouwers.
Daar weten ze wel raad met jankende Monieken.quote:
Lang leve de sharia.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef Gert het volgende:
Iran is eigenlijk best vrouwvriendelijk. In Somalië is in 2008 nog een jong meisje gestenigd omdat zij door drie mannen was verkracht. De (sharia-) rechters beoordeelden de verkrachting namelijk als overspel.
Afijn...Weekend!
Jezus vond dat stenigen niets. Een Jodenstreek vond ie het!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef Gert het volgende:
Iran is eigenlijk best vrouwvriendelijk. In Somalië is in 2008 nog een jong meisje gestenigd omdat zij door drie mannen was verkracht. De (sharia-) rechters beoordeelden de verkrachting namelijk als overspel.
Afijn...Weekend!
Jezus was een watje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jezus vond dat stenigen niets. Een Jodenstreek vond ie het!
(Johannes 8:7)
Aparte Christologie.quote:
Kutweer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
Ik heb morgen schoonmaakdag. Het is dan toch kutweer.
Bijna thuis
Nee! Maar ik wacht rustig af.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...morgen hemelt de hemel kutten...ken je dat niet?
Ik zou binnen blijven want als een flamoes zich vast zuigt op je hoofd is dat geen feestje....Schijnt....van horen zeggenquote:
Ik heb weer beeldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou binnen blijven want als een flamoes zich vast zuigt op je hoofd is dat geen feestje....Schijnt....van horen zeggen
En vluchten helpt niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...morgen hemelt de hemel kutten...ken je dat niet?
Ik had nou ook al niet het idee dat ik iets zou missenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef Dementor het volgende:
De finale van Secret Story was nou niet bepaald top te noemen.
Neuh, het was gewoon een goedkope finale in de studio.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had nou ook al niet het idee dat ik iets zou missen
Het einde van DGK was leuker en live.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
Neuh, het was gewoon een goedkope finale in de studio.
Leuk spam icoontje..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het einde van DGK was leuker en live.
Schiet niet echt op hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Dementor het volgende:
Ted Teller (nodig: ¤ 25,000): ¤ 13,597.35
(te gaan: ¤ 11,402.65)
De cos was wel leukquote:
Wie is Ted nou weer ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Dementor het volgende:
Ted Teller (nodig: ¤ 25,000): ¤ 13,597.35
(te gaan: ¤ 11,402.65)
Oh die, ja daar heb ik wel wat van meegekregen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ex fokzakenpartner (mede eigenaar van fok) van danny
ik las navelbrandingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Coos het volgende:
Ik had net een roti met naverbranding. Een Turbo Roti dus. Althans de sambal.![]()
Ik proef die sambal altijd van tevoren en ook nu. Dacht dat het wel meeviel dus flink op die roti gekletst. Maar Sjéésusss.......pas na een halve minuut werdt het pas echt heet!
D'r was zeker een rel over omdat jij er zoveel vanaf weet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ex fokzakenpartner (mede eigenaar van fok) van danny
Ja dat doet het he? . Wasabi is een knal voor je kop maar dan is het gelijk weer weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Coos het volgende:
Ik had net een roti met naverbranding. Een Turbo Roti dus. Althans de sambal.![]()
Ik proef die sambal altijd van tevoren en ook nu. Dacht dat het wel meeviel dus flink op die roti gekletst. Maar Sjéésusss.......pas na een halve minuut werdt het pas echt heet!
was voor mijn tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
[..]
D'r was zeker een rel over omdat jij er zoveel vanaf weet.
11 jaar inlezen is ook een sportquote:
Ik zit het nu pas te lezen.quote:
ik heb wel een keer een topic doorgeworsteld waar alle fok gates vermeld waren, toen heb ik kort wat gelezen over Ted dacht ik, maar vond andere gates wat interessanter.quote:
Oh en de sambal gaat er ook weer gepast uit..quote:
Ik ook hoor de relletjes enz.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb wel een keer een topic doorgeworsteld waar alle fok gates vermeld waren, toen heb ik kort wat gelezen over Ted dacht ik, maar vond andere gates wat interessanter.
Dat wordt geen vegen maar deppen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en de sambal gaat er ook weer gepast uit..![]()
Die Danny heeft zich destijds mooi en de zak laten schijten en Tedje heeft de perfecte lange vakantie achter de rugquote:
Ik ga zo nog aan de turkse pizza met knoflook en sambal. Kan je morgen om mij lachenquote:
¤ 11.000 Zo veel is dat toch nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Danny heeft zich destijds mooi en de zak laten schijten en Tedje heeft de perfecte lange vakantie achter de rug![]()
Nah, die is volgend jaar wel afbetaald, dan kan Danny wat meer geld gaan verdienen en dan beginnen langzaam maar zeker de Admins aan de bel te trekken, vervolgens de FA's zodat hij er weer niet heel veel beter van gaat worden
Nee, er is al flink ingelopen, ik ben het totale bedrag kwijt, maar dat was een flinke zakcent. Er wordt al jaren betaald.quote:
Hij werkt zij werkt, ik heb ook een eigen zaak gehad en schulden gemaakt. Dat was binnen een poep en een scheet afgelost.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
krijg dat maar eens binnen via fokkers. . .
Hij werkt al zeker een jaar niet meer hoor. Full-time bezig met Fok!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij werkt zij werkt, ik heb ook een eigen zaak gehad en schulden gemaakt. Dat was binnen een poep en een scheet afgelost.
Oh dus een contract, ja das kut.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
En bij verkoop moet hij ook nog eens de helft afdragen aan Tedje. Mèn, daar ga je toch nooit mee akkoord, met zo'n wurgconstructie
Reclame, page views plenty.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
krijg dat maar eens binnen via fokkers. . .
Daar heb ik geen weet van, als dat niet kan dan is het jammer voor Danny. Ik neem iig geen abonnementquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij werkt al zeker een jaar niet meer hoor. Full-time bezig met Fok!
Volgens mij de helft van de verkoopprijs afdragen, maar ook nog toestemming krijgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
- Ted moet toestemming geven voor verkoop
Pas daarna is hij echt van Ted af?
Die Ted melkt de bende uit dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij de helft van de verkoopprijs afdragen, maar ook nog toestemming krijgen?
Ik wil wel een abo, maar daar wil ik wat voor terug (en geen ban of een compleet bijgehouden dagboek van je eigen uitspraken)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van, als dat niet kan dan is het jammer voor Danny. Ik neem iig geen abonnement
Dat is wel een héél negatief scenario. Fok doet het al zo'n twaalf jaar en heeft alle tot nu bekende sociale media glansrijk overleefd en groeit nog steeds langzaam maar gestaag door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En tegen de tijd dat het echt wat had kunnen worden kakken sociale netwerken (waaronder fora) compleet in zodat hij met lege handen staat, want verkopen lukt ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |