ik zou die pipet tot achter in zn hersenen douwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
is er een vrouw door een afgewezen minaar met zoutzuur bewerkt, zij mag morgen met een pipet zuur in zijn oog druppelen, alleen die vent wordt wel eerst verdooft, ligt het nou aan mij maar is de wereld echt gek geworden
ja echt he luister het nieuws op RTV en dacht echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou die pipet tot achter in zn hersenen douwen
Yep, maar die hou ik liever van Googlequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Had ik nou per ongeluk de juiste naam te pakken, Rem?
Ik maakte een grapjequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb het gehad, ga maar eens naar het station een biertje kopen en dan met een peuk in de zon op m'n wifi-intercity wachter
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb het gehad, ga maar eens naar het station een biertje kopen en dan met een peuk in de zon op m'n wifi-intercity wachter
Alhoewel ... 'lollige bijnaam' is best een dissquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maakte een grapjeDat had ik dus bij Cc ook
Kreeg ik meteen een pm of ik haar naam wel even snel uit het topic wou halen... Terwijl ik het als lollige bijnaam bedoelde
Ach, als je heaufd maar leuk zit. En blijkbaar past je naam bij je visage, da's ook wat waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alhoewel ... 'lollige bijnaam' is best een diss.
Weekend.
Blanke pit, that's me.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, als je heaufd maar leuk zit. En blijkbaar past je naam bij je visage, da's ook wat waard.
Da's wel echt een slechte "lollige bijnaam".quote:
Dat soort oog om oog rechtspraak klinkt heel erg onNederlands....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
is er een vrouw door een afgewezen minaar met zoutzuur bewerkt, zij mag morgen met een pipet zuur in zijn oog druppelen, alleen die vent wordt wel eerst verdooft, ligt het nou aan mij maar is de wereld echt gek geworden
Lombok?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort oog om oog rechtspraak klinkt heel erg onNederlands....
Waar gaat dit gebeuren?
In Iran en de man wordt verdoofd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort oog om oog rechtspraak klinkt heel erg onNederlands....
Waar gaat dit gebeuren?
Ik sprak maar een dotje in het luchtledige, zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, Utrecht... ja dat verklaart een hoop
Voor Iran is het nog een wonder dat de vrouw überhaupt een vorm van genoegdoening krijgt en niet beschuldigd wordt van het feit dat ze zijn potje met zoutzuur leeggemaakt heeft toen ze het op haar gezicht gooide.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Iran en de man wordt verdoofd.
Lees ik net op de telegraaf.
Dus RLS is daar ook populair?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef Gert het volgende:
De steniging werd uitgevoerd door 50 mannen. Er waren 1000 toeschouwers.
Daar weten ze wel raad met jankende Monieken.quote:
Lang leve de sharia.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef Gert het volgende:
Iran is eigenlijk best vrouwvriendelijk. In Somalië is in 2008 nog een jong meisje gestenigd omdat zij door drie mannen was verkracht. De (sharia-) rechters beoordeelden de verkrachting namelijk als overspel.
Afijn...Weekend!
Jezus vond dat stenigen niets. Een Jodenstreek vond ie het!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:35 schreef Gert het volgende:
Iran is eigenlijk best vrouwvriendelijk. In Somalië is in 2008 nog een jong meisje gestenigd omdat zij door drie mannen was verkracht. De (sharia-) rechters beoordeelden de verkrachting namelijk als overspel.
Afijn...Weekend!
Jezus was een watje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jezus vond dat stenigen niets. Een Jodenstreek vond ie het!
(Johannes 8:7)
Aparte Christologie.quote:
Kutweer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
Ik heb morgen schoonmaakdag. Het is dan toch kutweer.
Bijna thuis
Nee! Maar ik wacht rustig af.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...morgen hemelt de hemel kutten...ken je dat niet?
Ik zou binnen blijven want als een flamoes zich vast zuigt op je hoofd is dat geen feestje....Schijnt....van horen zeggenquote:
Ik heb weer beeldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou binnen blijven want als een flamoes zich vast zuigt op je hoofd is dat geen feestje....Schijnt....van horen zeggen
En vluchten helpt niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...morgen hemelt de hemel kutten...ken je dat niet?
Ik had nou ook al niet het idee dat ik iets zou missenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef Dementor het volgende:
De finale van Secret Story was nou niet bepaald top te noemen.
Neuh, het was gewoon een goedkope finale in de studio.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had nou ook al niet het idee dat ik iets zou missen
Het einde van DGK was leuker en live.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
Neuh, het was gewoon een goedkope finale in de studio.
Leuk spam icoontje..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het einde van DGK was leuker en live.
Schiet niet echt op hč?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Dementor het volgende:
Ted Teller (nodig: ¤ 25,000): ¤ 13,597.35
(te gaan: ¤ 11,402.65)
De cos was wel leukquote:
Wie is Ted nou weer ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Dementor het volgende:
Ted Teller (nodig: ¤ 25,000): ¤ 13,597.35
(te gaan: ¤ 11,402.65)
Oh die, ja daar heb ik wel wat van meegekregen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ex fokzakenpartner (mede eigenaar van fok) van danny
ik las navelbrandingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Coos het volgende:
Ik had net een roti met naverbranding. Een Turbo Roti dus. Althans de sambal.![]()
Ik proef die sambal altijd van tevoren en ook nu. Dacht dat het wel meeviel dus flink op die roti gekletst. Maar Sjéésusss.......pas na een halve minuut werdt het pas echt heet!
D'r was zeker een rel over omdat jij er zoveel vanaf weet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ex fokzakenpartner (mede eigenaar van fok) van danny
Ja dat doet het he? . Wasabi is een knal voor je kop maar dan is het gelijk weer weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Coos het volgende:
Ik had net een roti met naverbranding. Een Turbo Roti dus. Althans de sambal.![]()
Ik proef die sambal altijd van tevoren en ook nu. Dacht dat het wel meeviel dus flink op die roti gekletst. Maar Sjéésusss.......pas na een halve minuut werdt het pas echt heet!
was voor mijn tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef Coos het volgende:
[..]
D'r was zeker een rel over omdat jij er zoveel vanaf weet.
11 jaar inlezen is ook een sportquote:
Ik zit het nu pas te lezen.quote:
ik heb wel een keer een topic doorgeworsteld waar alle fok gates vermeld waren, toen heb ik kort wat gelezen over Ted dacht ik, maar vond andere gates wat interessanter.quote:
Oh en de sambal gaat er ook weer gepast uit..quote:
Ik ook hoor de relletjes enz.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb wel een keer een topic doorgeworsteld waar alle fok gates vermeld waren, toen heb ik kort wat gelezen over Ted dacht ik, maar vond andere gates wat interessanter.
Dat wordt geen vegen maar deppen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en de sambal gaat er ook weer gepast uit..![]()
Die Danny heeft zich destijds mooi en de zak laten schijten en Tedje heeft de perfecte lange vakantie achter de rugquote:
Ik ga zo nog aan de turkse pizza met knoflook en sambal. Kan je morgen om mij lachenquote:
¤ 11.000 Zo veel is dat toch nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Danny heeft zich destijds mooi en de zak laten schijten en Tedje heeft de perfecte lange vakantie achter de rug![]()
Nah, die is volgend jaar wel afbetaald, dan kan Danny wat meer geld gaan verdienen en dan beginnen langzaam maar zeker de Admins aan de bel te trekken, vervolgens de FA's zodat hij er weer niet heel veel beter van gaat worden
Nee, er is al flink ingelopen, ik ben het totale bedrag kwijt, maar dat was een flinke zakcent. Er wordt al jaren betaald.quote:
Hij werkt zij werkt, ik heb ook een eigen zaak gehad en schulden gemaakt. Dat was binnen een poep en een scheet afgelost.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
krijg dat maar eens binnen via fokkers. . .
Hij werkt al zeker een jaar niet meer hoor. Full-time bezig met Fok!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij werkt zij werkt, ik heb ook een eigen zaak gehad en schulden gemaakt. Dat was binnen een poep en een scheet afgelost.
Oh dus een contract, ja das kut.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
En bij verkoop moet hij ook nog eens de helft afdragen aan Tedje. Mčn, daar ga je toch nooit mee akkoord, met zo'n wurgconstructie
Reclame, page views plenty.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
krijg dat maar eens binnen via fokkers. . .
Daar heb ik geen weet van, als dat niet kan dan is het jammer voor Danny. Ik neem iig geen abonnementquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij werkt al zeker een jaar niet meer hoor. Full-time bezig met Fok!
Volgens mij de helft van de verkoopprijs afdragen, maar ook nog toestemming krijgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
- Ted moet toestemming geven voor verkoop
Pas daarna is hij echt van Ted af?
Die Ted melkt de bende uit dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij de helft van de verkoopprijs afdragen, maar ook nog toestemming krijgen?
Ik wil wel een abo, maar daar wil ik wat voor terug (en geen ban of een compleet bijgehouden dagboek van je eigen uitspraken)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van, als dat niet kan dan is het jammer voor Danny. Ik neem iig geen abonnement
Dat is wel een héél negatief scenario. Fok doet het al zo'n twaalf jaar en heeft alle tot nu bekende sociale media glansrijk overleefd en groeit nog steeds langzaam maar gestaag door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En tegen de tijd dat het echt wat had kunnen worden kakken sociale netwerken (waaronder fora) compleet in zodat hij met lege handen staat, want verkopen lukt ook niet meer.
Wie staat je in de weg dan ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil wel een abo, maar daar wil ik wat voor terug (en geen ban of een compleet bijgehouden dagboek van je eigen uitspraken)
Ik lees de laatste tijd dat sociale media, met name Fora, op z'n retour zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is wel een héél negatief scenario. Fok doet het al zo'n twaalf jaar en heeft alle tot nu bekende sociale media glansrijk overleefd en groeit nog steeds langzaam maar gestaag door.![]()
Er zal volgens mij altijd behoefte blijven bestaan aan Fora zoals deze vanwege de pluriformiteit van de users. De moderne sociale media zoals jij die ziet is toch een beetje inteelt en laat al heel moeilijk ruimte voor volslagen vreemden om een plekkie te bemachtigen.![]()
Ik blijf nog wel effe lid zolang Pietje niet om een scheet en drie knikkers met notes loopt te gooien.
Teun voordat die 50% die jij noemt weer een eigen leven gaat leiden lees dan even hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
En bij verkoop moet hij ook nog eens de helft afdragen aan Tedje. Mčn, daar ga je toch nooit mee akkoord, met zo'n wurgconstructie
Staat wel ergens in dat topic, Danny was daar vrij open over. Vind ik wel weer mooi van hem, dat geheimzinnige gedoe hou ik niet van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Marrije het volgende:
Of dat toestemming voor verkoop geldt alleen voor de periode dat hij nog niet is afbetaald (klinkt logischer maar je weet het niet he).
Om te voorkomen dat hij het voor een symbolische Gulden (of inmiddels Euro ---> inflatie jeweetz) verkoopt, en Ted met 50 cent afscheept.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij de helft van de verkoopprijs afdragen, maar ook nog toestemming krijgen?
Ontvrienden heet dat. Ja dat doe je bij Hyves en Faceboek omdat het eigenlijk nutteloze inteelt sites zijn. Plus dat mensen voorzichtiger worden om hun hele hebben en houen publiek te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik lees de laatste tijd dat sociale media, met name Fora, op z'n retour zijn.
Ik geloof niet dat ze nog vrienden zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef Soury het volgende:
Het komt er op neer dat een paar "vrienden" een deal hebben gesloten en daar heb je je aan te houden.
quote:Nog ongeveer een ton te gaan (of nog twee jaar ongeveer) en dan ben ik van Ted af. Tenzij FOK! verkocht wordt, dan krijgt hij 25%, waarmee hij er meer aan overhoudt dan ik. Cold day in hell dus dat FOK! ooit verkocht wordt. Ted is al een paar jaartjes de lachende derde die geen reet doet en er meer poen uit haalt dan ik. Kan mij niet snel genoeg over zijn.
Alsof Fok! niet een compleet inteeltforum is. Het is gewoon één groot roddeldorp, ook buiten de SCquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ontvrienden heet dat. Ja dat doe je bij Hyves en Faceboek omdat het eigenlijk nutteloze inteelt sites zijn. Plus dat mensen voorzichtiger worden om hun hele hebben en houen publiek te maken.![]()
klinkt alsof hij van ted af is zodra dat deel is afbetaaldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze nog vrienden zijn
Het is dan ook niet echt een vriendendeal.
Maar het is mij toch nog onduidelijk, is hij nu van Ted af na afbetaling of weer niet als hij verkoopt na afbetaling. Of geldt die 25 procent alleen tijdens de periode van aflossen. Wel snel die ton ingelopen hoor, in twee jaar tijd.
[..]
Ja, waarom dan bij mij is blijven haken dat ie sowieso ook bij verkoop nog moest afdragen weet ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
klinkt alsof hij van ted af is zodra dat deel is afbetaald
Niets, alleen de stand op de Ted-teller is er weer eens bijgepakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef hondjes het volgende:
Ik snap een geen donder van.
Het was toch al bekend, twee vrienden sluiten een deal.
topic is gesloten, wat is er nu nieuw dan..dat ineens als een moker inslaat.
Slaat het in als een moker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef hondjes het volgende:
Ik snap een geen donder van.
Het was toch al bekend, twee vrienden sluiten een deal.
topic is gesloten, wat is er nu nieuw dan..dat ineens als een moker inslaat.
Geen paniek dus, kan weer rustig verder duttenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niets, alleen de stand op de Ted-teller is er weer eens bijgepakt.
Dacht ut niet hč, je gaat maar eens wat posten hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geen paniek dus, kan weer rustig verder dutten
Dat verhaal had ik weleens gelezen, maar ineens duikt het op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaat het in als een moker?
Schijnbaar was het niet bij iedereen bekend
Daar zijn deals voor, je sluit ze af. Bij een notaris en daar heb je je aan te houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gemiddeld 8 posten per dag door hondjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dacht ut niet hč, je gaat maar eens wat posten hier
Net zoiets als bij een huwelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn deals voor, je sluit ze af. Bij een notaris en daar heb je je aan te houden.
Het is op twee manieren te lezen, maar omdat het woord "tenzij" in combinatie met "ooit" gebruikt wordt ben ik er niet zeker van dat die 25% alleen maar geldt zolang hij niet afgekocht is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja iid, ook oneerlijkquote:
Nah, vooruit dan maar, je bent dismissed!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gemiddeld 8 posten per dag door hondjes.
Zit vandaag aan mijn limiet
en waarom ben jij ook blij als ik vragen mag???quote:
Zoals al in het topic staat, die Ted was een goed boekhouderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is op twee manieren te lezen, maar omdat het woord "tenzij" in combinatie met "ooit" gebruikt wordt ben ik er niet zeker van dat die 25% alleen maar geldt zolang hij niet afgekocht is.
Het kan ook zijn dat er een afkoopsom voor de lopende opbrengst is, en dat er daarna niet meer maandelijks of jaarlijks betaald hoeft te worden maar, bij verkoop nog wel 25% afgetikt moet worden.
yehhhhhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan maar, je bent dismissed!
En wat slimmer op die fiets. Het kan lullig zijn maar janken heeft niet veel zinquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoals al in het topic staat, die Ted was een goed boekhouder
Het kan helpen om wat sneller te donerenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat slimmer op die fiets. Het kan lullig zijn maar janken heeft niet veel zin
Donequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kan helpen om wat sneller te doneren
* gaat rekening even checken
quote:De Jager dreigt Grieken met stoppen leningen
DEN HAAG (AFN) - Nederland dreigt met het stopzetten van het volgende deel van de eerder aan Griekenland toegezegde leningen. Dat bleek uit de woorden van minister Jan Kees de Jager (Financiën) vrijdag na de ministerraad.
De Jager eist nieuwe maatregelen van de Grieken die nog ,,zwaarder en pijnlijker'' zijn dan het pakket aan hervormingen, bezuinigingen en privatiseringen dat de Griekse regering eerder indiende. ,,De bal ligt nu bij de Grieken, ze moeten het IMF programma gewoon uitvoeren. Als ze dat niet doen, houdt het op. Of er in Griekenland nou politieke tegenstand is of niet, dat maakt me niet uit, er is geen tijd meer voor onwil’’, aldus De Jager.
De volgende tranche van leningen binnen het IMF-programma moet in de tweede helft van juni worden uitgekeerd. Nederland kan dat tegenhouden. ,,Als het IMF niet meedoet, is voor ons het uitgangspunt dat ook Nederland de tranche inhoudt en niet uitkeert.’’
Ja tuurlijkquote:
quote:
streams is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
Nee maar serieus. Internet en fora zijn gratis. Dat moet zo blijven. Ik geef geen cent uit voor dit gelul echt niet.
Nou ja gratis maar je snapt het wel
Sommige dingen zijn van achter naar voren juist fucking tof!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Soms is een topic zo moeilijk te volgen als je van achter naar voren leest
Ghe ghe, als het niet zo'n lelijke vent met enge baard was dan zou dat wel een knap staaltje werk zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn van achter naar voren juist fucking tof!
Zoals de film over het leven van Osama Bin Laden! Dat gaat van achter naar voren over een Zombie uit zee die wolkenkrabbers bouwt van vliegtuigen!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals de film over het leven van Osama Bin Laden! Dat gaat van achter naar voren over een Zombie uit zee die wolkenkrabbers bouwt van vliegtuigen!
Ik zou er wel geld voor uitgeven als ik er echt iets aan zou hebben. Kortingen op bijvoorbeeld producten die behoren tot de doelgroep waar het forum zich op richt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
Nee maar serieus. Internet en fora zijn gratis. Dat moet zo blijven. Ik geef geen cent uit voor dit gelul echt niet.
Nou ja gratis maar je snapt het wel
Maar die baard raakt hij in diezelfde film ook kwijtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe, als het niet zo'n lelijke vent met enge baard was dan zou dat wel een knap staaltje werk zijn.
Maarr... heb jij niet iets beter te doen?
Och....misschien lees ik wel meer tussen de regels door dan dat jij denkt...en misschien zit ik er wel helemaal naast...ik heb geduld...ik lees het vanzelf wel een keer ergensquote:
Dat lijkt me gevaarlijk bij mensen zoals ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och....misschien lees ik wel meer tussen de regels door dan dat jij denkt...
Hou je spui bij je zegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me gevaarlijk bij mensen zoals ikAangezien het 90% onzin is dat ik spui...
Ik dacht dat er een paar dames hele andere plannen haddenquote:
Ik was niet de hoofdpersoonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een paar dames hele andere plannen hadden
Zie nou welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een paar dames hele andere plannen hadden
heeft het nog getrild bij je Hondjes???quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:26 schreef hondjes het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zo terug leest..van achter naar voren
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Excusez?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft het nog getrild bij je Hondjes???
Stom van mij natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, net alsof ik zo iemand ben die wil dat alles altijd om MIJ gaat.
Heks, wat zijn dat nou voor vragen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik lig volkomen ontspannen in bed, het kopje met lepeltje houdt de wacht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhh ja ach nu maar beter he Foxerinnetje kan nu weer lekker plassenquote:
Eigenlijk was het altijd al een mutsje voor een katerquote:
Het was Fox en ik denk dat het Fox blijft, al twijfelen we nog over Kellyquote:
je hebt er goed aan gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk was het altijd al een mutsje voor een kater![]()
Maar het was wel heel aandoenlijk hem weer te zijn met zijn kale kont. Ik deed het deurtje van zijn hok open en hij kwam meteen naar ons toe, als het goed is mag hij maandag weer mee naar huis.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik lig volkomen ontspannen in bed, het kopje met lepeltje houdt de wacht.
Meneer zegt vanmorgen, je kop trilde vannacht, maar ik liet je maar slapen.
Mannen zijn zo grappig
ach gushiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk was het altijd al een mutsje voor een kater![]()
Maar het was wel heel aandoenlijk hem weer te zijn met zijn kale kont. Ik deed het deurtje van zijn hok open en hij kwam meteen naar ons toe, als het goed is mag hij maandag weer mee naar huis.
Mijnheer hondjes heeft mevrouw hondjes al naast zich liggen, dat lijkt mij wel genoegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Laysa het volgende:
@ Hondjes Kan je nu geen tril iets vannacht in bed leggen...gewoon om meneer hondjes te sarren...en dan niet een trilei of vibo
Dat dus, bedankt voor het beantwoorden van de vragen in mijn afwezigheid, Frau Mootie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Hertog Jan zal wel weer zitten suffen in de koelkast.
Die Moots heeft maar een half woord nodig hč, dat kan best handig zijn bij bepaalde evenementenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dus, bedankt voor het beantwoorden van de vragen in mijn afwezigheid, Frau Mootie.
Ik ben het zelf maar gaan halen...
Hondjes trilt de hele nacht door?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijnheer hondjes heeft mevrouw hondjes al naast zich liggen, dat lijkt mij wel genoeg
Cola light, gewoon uit blikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef Dementor het volgende:
Ik drink triple karmeliet.
[ afbeelding ]
Nu nog een paar mooie glazen..
Nog geen eieren nodigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijnheer hondjes heeft mevrouw hondjes al naast zich liggen, dat lijkt mij wel genoeg
Af en toe niet, daarom laat hij haar ook met plezier slapen als het lepeltje trilt. Relatieve rustquote:
Meneer hondjes kan zelf nog trillenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nog geen eieren nodig![]()
Laten we het zo houden
kijk ik dacht wat krijgen we nou niks voor Teun, okequote:
Eerst deze......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan Mass Destruction van Faithless, dat is een feestje!
Toch ook wel voor mij hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk ik dacht wat krijgen we nou niks voor Teun, oke
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan Mass Destruction van Faithless, dat is een feestje!
Dat is heerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
kreeg een tip vanile vla met verse aardbeien, ik dacht bah brrrr smerig maar het is me toch lekker
ja heb hele schaal leeg gelepeld dacht huh is toch niet lekker, nou was heerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heerlijk![]()
Mijn moeder gooide vroeger vaak een schaal vol vanillevla en daarin de door het midden gesneden aardbeitjes in, jammie.
Hoe kom jij aan al die info?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Meneer hondjes kan zelf nog trillenkon het even niet laten
kwam zo bij me op nee echt omdat ik steeds aan hondjes moet denken met al die naschokken en kon even niet op het woord aardbeving komen, ja ja de leeftijd hequote:
ikquote:
Die mag je nog steeds luisteren hoor, ook al stoppen zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ikdank je, jammer dat de groep gestopt is, god is a dj vind ik zo een wereldnummer
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen maar lekker als het snoeihard gaat, anders niet
Ik denk dat Heks wel zit te glijden op die muziek van jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mag je nog steeds luisteren hoor, ook al stoppen ze
luister ik wel eens hoor tegenwoordig als je youtubt lopen de nummers gewoon doorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mag je nog steeds luisteren hoor, ook al stoppen ze
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat Heks wel zit te glijden op die muziek van je
ja ging wat mis nee heb geen twitter of wel zoiets maakte het toen aan maar ging niet dacht ik heb 1 berichtje gekregen van Remlof toen kan er nu ook niet meer op heb me wwoord vergeten maar hoezo???quote:
anders deed ik je volgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ging wat mis nee heb geen twitter of wel zoiets maakte het toen aan maar ging niet dacht ik heb 1 berichtje gekregen van Remlof toen kan er nu ook niet meer op heb me wwoord vergeten maar hoezo???
je volgt me elke dagquote:
das waarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je volgt me elke dagach ik hou het bij hier en facebook voor de kinderen, kan ik in de gaten houden wat ze allemaal doen
Ik heb stiekem twitter, maar dat weet niemandquote:
heb hem nu op staan, wat een baggernummer teun, dat is geen muziekquote:
ik doe dr ook niets mee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb stiekem twitter, maar dat weet niemand
Ok, ik geef het door aan Ianquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem nu op staan, wat een baggernummer teun, dat is geen muziek
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem nu op staan, wat een baggernummer teun, dat is geen muziek
Das mooi, dan hoeven we elkaar niet te followenquote:
je moet denk ik ook met je phone dan de godganse dag lopen leuren op i net...en das niks voor mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das mooi, dan hoeven we elkaar niet te followen![]()
Eerlijk gezegd, snap ik het ook niet helemaal
ik beweeg nu op dezequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
*zit een beetje uit zijn dakje te gaan op Faithless
Op hyves kijk ik nog zo af en toe en Facebook nog dagelijks om te kijken wat Ian allemaal uitvreet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef Laysa het volgende:
ik ben sowieso underground met de social media meuk
Dat doe ik sowieso welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet denk ik ook met je phone dan de godganse dag lopen leuren op i net...en das niks voor mij
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op hyves kijk ik nog zo af en toe en Facebook nog dagelijks om te kijken wat Ian allemaal uitvreet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op hyves kijk ik nog zo af en toe en Facebook nog dagelijks om te kijken wat Ian allemaal uitvreet.
Ik heb heul nooit Hyves gehadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja echt vind dat niks heb gelukkig een goeie smaakquote:
Dat doe ik sowieso wel, maar dan met een hele andere redenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet denk ik ook met je phone dan de godganse dag lopen leuren op i net...en das niks voor mij
Daar wou ik op gaan dansen met je! Wtf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt vind dat niks heb gelukkig een goeie smaak
Vertel...vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel, maar dan met een hele andere reden
Nu raak ik in de warquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat ding in de hand houden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar wou ik op gaan dansen met je! Wtf.
Dat 2e deel van je zin klinkt zo foutquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom nou maar weer 's meefeestenJe wéét dat je het wil.
Krijg je de kans waar menig meisje van droomt, ga je zo doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
jij bent gek, wil alleen op goeie muziek dansen,
hahahahhaaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg je de kans waar menig meisje van droomt, ga je zo doen.
En dan ook nog een omfloerste blik in de ogen, jij snapt mequote:
Ik vind jullie nog boeienderder, maar Ian moet wel een beetje extra in de gaten gehouden worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef mootie het volgende:
En Deis vindt de rest van ons dus gewoon niet boeiend op FB... de muts.
Waarheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jullie nog boeienderder, maar Ian moet wel een beetje extra in de gaten gehouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |