Nah, heb maar een aero bed online besteld. 45 euro. Bij de ysk (action had hem niet) 70quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
ik heb een elektrische pomp en dat werkt prima, maar die dingen maken zo veel herrie, niet normaal meer. Meestal pak ik maar de voetpomp of ik zet dat elektrische ding aan en ga de kamer uit en kom terug na 10 minuten (snel zijn ze niet).

Wat is een klapper? Een multomap of ordner? Ik heb de naam ooit wel eens vroegah op school gehoord, denk ik, maar ik weet het niet meer en nu word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef sproetjes het volgende:
voor t eerst in 7 jaar weer naar schooldus al mn schoolspullen maar ingeslagen bij de action. lang leve goedkope klappers, snelhechters, tabbladen, pennen en etc

Een klapper is wat kleiner dan een ordnerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is een klapper? Een multomap of ordner? Ik heb de naam ooit wel eens vroegah op school gehoord, denk ik, maar ik weet het niet meer en nu word ik nieuwsgierig

Geweldig, bedankt! Ga ik morgen even naar de Actionquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Mylene het volgende:
Ja, verkopen ze, bij de vakantieartikelen. Volgens mij 2 euro nog wat.

Tenminste, als ze die hebben.
 Tenminste, als ze die hebben.  

ik heb ze idd in mijn handen gehad. maar ik zocht de onderwaterversie. die hebben ze niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:44 schreef dutchdevil het volgende:
Weet iemand hier of ze bij de Action ook wegwerpcamera's verkopen? En zo ja, wat ze daar kosten? Heb er een stuk of 5/6 voor vrijdag nodig maar vind ze bij de Hema erg duur (6 euro)

ik heb ze gezien, die van de kruitvat, welke 2e bedoel je? ik heb ze allemaal gezien, die paarse vond in overigens in het echt niet mooi, maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef loecje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
laat die 2e ff voor mij liggen. ze willen niets achterhouden dus ik ga morgen weer met gevaar voor eigen leven door de stad heen crossen.

Wat kosten die krengen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
tuurlijk hebben ze die
ik moet ook weer nodig: de restpootjes zijn weer op. dat is een probleem van formaat hier
restpootjes

die 2e op de afbeelding. kleuren vallen wel anders uit in het echt. maar ik had helemaal geen 2persoons dekbedovertrek dus toch maar meegenomen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze gezien, die van de kruitvat, welke 2e bedoel je? ik heb ze allemaal gezien, die paarse vond in overigens in het echt niet mooi, maar dat is persoonlijk.

Ik bedoel de wasknijpers.quote:

Ik heb het lichte exemplaar genomen "Garden", wel zo makkelijk in de lichte was en als je alleen maar lichte hoeslakens hebt.
  Ik heb het lichte exemplaar genomen "Garden", wel zo makkelijk in de lichte was en als je alleen maar lichte hoeslakens hebt.

Haha dat jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is een klapper? Een multomap of ordner? Ik heb de naam ooit wel eens vroegah op school gehoord, denk ik, maar ik weet het niet meer en nu word ik nieuwsgierig
 lang geleden man ... School
 lang geleden man ... School  

....heel veel users in dit topic waren nog niet eens geboren toen ik de schooldeuren voor het laatst achter me sloot.
 ....heel veel users in dit topic waren nog niet eens geboren toen ik de schooldeuren voor het laatst achter me sloot.  

Troveyquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:31 schreef trovey het volgende:
Heel lang geleden....heel veel users in dit topic waren nog niet eens geboren toen ik de schooldeuren voor het laatst achter me sloot.

Wil ze gebruiken voor tijdens de feestavond op een bruiloft. Zodat gasten zelf foto's kunnen maken. Dus onderwater hoeft nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze idd in mijn handen gehad. maar ik zocht de onderwaterversie. die hebben ze niet.
(ik weet niet welke jij zoekt, maar dat je dr rekening mee houdt dat ze niet onder water kunnen dus)

gootsteenontstopper werkt prima!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:06 schreef Aventura het volgende:
Iemand ervaring met de gootsteenontstopper? Werkt het net zo goed als Mr. Muscle?
Verder een waterafstotend hoeslaken gekocht. Want 33 weken zwanger.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |